Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 februari 2013


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: wijfie



Vanmiddag een nieuwe muis kopen, maar daar heb ik nu dus even niets aan, dat gevinger op de laptop is niets voor mij...

.quote>



hahaha...herkenbaar!...had ik van de week ook last van.. en nog heb ik geen muis :D

lekker gewerkt, harinkje gescoord, boodschappen al in huis.
ik zeg: lekker bezig.

om nog even terug te komen op dat ongeluk gisteravond hier op de dijk... de man schijnt toch niet zo'n lekkertje te zijn:
http://www.noordhollandsdagbla...de-auto-Hoorn?lref=sp1

toen ik thuis kwam was alles ( op de afwas na) al gedaan.
dus even een bakje thee met een peukje nu en dan aan de afwas.
strakjes roerbak kip in sate-saus maken

( voor Tactive: ja ik weet dat het herkenbaar is...maakt niet uit..de meeste weten toch al wie ik ben hier :) )
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunsie, wat een goed idee om je stopdatum na een maand onder je krabbeltjes te zetten!

Ja, ga ik ook doen.. Ik wens je veel sterkte komend weekend en een hele dikke knuffel, je verdient het.

Overigens ben ik blij dat er hier in de wijk geen carnavalstraditie is. Scheelt toch weer ivm verleiding.

Verder zal ik vanaf volgende week 's ochtends heel vroeg beginnen met werken. Dat betekent vroeg naar m'n bedje, dus iig geen tijd om in de verleiding te komen om 's avonds te drinken want daar heb ik geen tijd meer voor.

langzaamaan beginnen er puzzelstukjes op z'n plaats te vallen waardoor de AFleiding ivm alco uitgebreider wordt.

Ook ik wil de docu's gaan bekijken die hier op de site gezet zijn. Om eerlijk te zijn weet ik niet of ik er goed tegen zal kunnen want het zal wel erg confronterend en pakkend zijn.

Toch mag en ik wil ik m'n kop niet in het zand steken ivm hoe het ook met mij zou kunnen vergaan als ik niet doorzet nu en alle hulp aangrijp om los te komen van dat duiveltje op m'n schouder.

Ja, een gevoel van nostalgie komt me bekend voor.. Verder heb ik het moeilijk als ik de tune van de reclame van Llag & Llag hoor op tv of als ik een kurkentrekker zie. (enzenz)

A3, snuif die zilte lucht maar eens goed op! Ook ik kan niet zonder maar kan hem gelukkig dagelijks opsnuiven. Zonder kan ik niet leven, heb het geprobeerd maar dat werd een ramp.

Ik wens je een fijn weekend.

Alle forummers trouwens een fijn en droog weekend toegewenst!

Queenie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend Wijfie en hartstikke goed dat je flink gaat eten. En je gaat het zeker vanavond vol houden hoor, geloof maar in jezelf.

Zo ik heb me toch een partij wol gekregen zeg, ik denk zo'n 100 bollen en allemaal 100% wol, dus ik kan voorlopig vooruit.

Wil wel eens kijken want er schijnen ook inzamelingsacties te zijn voor

kindertruien, heb het alleen nog niet kunnen vinden.

Verder vanmiddag weer heerlijk geschilderd en nu eten koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Originally posted by: miranda
Originally posted by: acer
DAGPACT

Albert
Lytse
Sandra
rip Queenie
Snoepje
Dune
Acer
miranda
Wijfie
truitje




@ Snoepie: ik had ook gezien dat je er afgevallen was. Acer was me voor.

@ Wijfie: je staat erbij!

Fijne dag allemaal. Ik ga vanmiddag voorlezen. Tot vanavond.

Lytse.

quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, ik kom net binnenvallen en lees direct van je trek. Zullen we ons samen op het weekendpact zetten? :heart:

Ik ga nu de daad bij het woord voegen. Geen carnaval hier, maar morgen wel bowlen met de alleengaandengroep. En dat doe ik veel gezelliger zonder alcohol. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Het eten zit er weer in. Bij de Dlil hadden ze Italiaanse pluksla. Nog nooit gegeten, maar het was lekker mals, allemaal afzonderlijke blaadjes. Lekker met vis uit de vriezer. Als ik op die kruimels gepast heb ben ik altijd erg moe, dus ik eet altijd iets gemakkelijks. Jochie van vier zit in het stadium van "geheimen" die je niet mag vertellen. Schattig! Hij is zo verlegen dat er vandaag op zijn rapport stond dat de juf graag advies had over een manier om hem zijn mond open te laten doen. Diverse dingen kon ze niet beoordelen!

Mij kletst hij de oren van het hoofd, dus hij kán i.i.g. praten.:D

@ Wijfie: gelukkig zakt de trek weer een beetje. Sterk zijn hoor!

@ Bollie: fijn, zoveel wol. Jij kunt voorlopig voort. Was het schilderen leuk?

@ Akelei: succes met het stoppen met roken. Die verslaving heb ik gelukkig niet!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaat het met jou Lytse?

Je hebt zovel aandacht voor anderen dat je zelf wel eens een beetje ondersneeuwt heb ik het idee.

Je schreef van de week dat je oude lieve vrouwtje was overleden. Sterkte nog daarmee :present: Denk je nog veel aan haar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik zit gewoon lamgeslagen nog even hier te kijken.

Morgen gelukkig de laatste beursdag en daarna afbreken.

ik weet niet of ik me morgenavond nog meld, want na het afbreken zal ik ook wel gebroken zijn.

En Zondag meld ik me echt niet om 06.30 uur hoor dat kunnen jullie op je buik schrijven:D

truste :lips:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...