Diesel Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Tuurlijk Mark, sukses joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Originally posted by: markDAGPACT Snoepie Sandra Dune MarkDiesel, voor het eerst ooit op DP om Mark te ondersteunen zodat ie opgenomen wordt.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 als je maar met 1 duim draai dan stijg je op joh, oppassen dan maar want dan ken je nie sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 @ diesel LOL Thanks mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 @Mark, dat is spannend zeg!! ik ga duimen, en aan je denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Haha wat zijn sommigen al scherp op de vroege morgen Maar ik ga ervan tussen, moet even een klapjap ophalen om te repareren. Kan ik mooi even de tijd doden vandaag Ik spreek jullie later vandaag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Dagpact Snoepie Sandra Dune Mark Diesel Acer Goeiemorgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Goedenmorgen allemaal:rose: Dagpact Snoepje Sandra Dune Mark Diesel Acer Rosa En meteen ook weer weg. Fijne dag. En sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 DAGPACT Snoepie Sandra Dune Mark Diesel, voor het eerst ooit op DP om Mark te ondersteunen zodat ie opgenomen wordt Acer Rosa Tatum Maandag en gisteren ben ik zeer blij geweest dat ik het weekend niet gedronken had. Ik meldde dat toen al en kreeg gelijk. Het was zeer druk op werk, maar ik kreeg alles voor elkaar wat noodzakelijk was. Dat was me nooit gelukt met een kater in het hoofd. Vannacht is dochter ziek geworden. Ze had overgegeven. Toch is ze nu gewoon naar school. Ze heeft vooral appels en evergreen-koeken mee om te eten. Ik heb haar gemeld dat ze terug moet komen als het toch niet gaat. Ik ga in ieder geval niet drinken vandaag. Dat gaat me niet helpen. ** aangepast: ik typ te langzaam. Acer en Rosa hebben zich inmiddels ook aangemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Madeleine, goed dat je weer meedoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Wat een doorzettertje is je dochter Tatum:present: Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Ze is zeer gemotiveerd Bol. Een gedeelte is omdat ze beseft dat ze nu een studiebeurs krijgt die ze moet terugbetalen als ze niet binnen een gestelde tijd haar diploma haalt. Maar een gedeelte zit ook in haarzelf. Ik ben heel erg trots op haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Kan ik me heel goed voorstellen Tatum. Mensen ik ga zo weer werken, heb dienst. Tot vanavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Ik ben heel druk bezig met de sporen uitwissen van gisteravond. Ik weet niet of het echt helpt, maar ik moet een nieuw begin van mezelf maken. Het bed is afgehaald, mijn kleding 'trui met gat' zit in de wasmachine om vanavond weer aan te doen, ik ben aan het schoonmaken en misselijk. Laatste is eigen schuld. Dus ik heb net een halve liter water op en thee gezet. Ga goed eten vanavond. Wanneer kan ik weer aan de Refusal? Nu niet, want ik ben nog aan het ontnuchteren, volgens mij. Tegen avondetentijd? Even snel een vraagje; Gisteren heb ik zalmsaus uit de vriezer gehaald en in de koelkast gelegd. Kan ik dat bewaren tot morgenavond? Of is dat te gevaarlijk met Zalm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 DAGPACT Snoepie Sandra Dune Mark Diesel, voor het eerst ooit op DP om Mark te ondersteunen zodat ie opgenomen wordt Acer Rosa Tatum Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Madeleine, je kan vanavond zeker nog niet aan de Refusal. Ikzelf houd zeker 5 nuchtere dagen ertussen. En dan begin ik nog met een halve voor de zekerheid. Zeker zolang je nog aan het ontwennen bent ( "aan het zweten zodra je iets doet") zit er nog alcohol in je bloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 goeiemorgen frummers het zonnetje schijnt hier en ik mag te fietsen. Voor valentijnsdag wordt sneeuw voorspeld, dat komt voor onze fam. heel slecht uit want morgen wordt een volle neef van ons gecremeerd. Die was vorige week met een griepje (dacht de HA) naar huis gestuurd; neem maar wat paracetamol en kruip je bed maar in. De verschijnselen werden erger en hij is met spoed opgenomen. Binnen 2 dagen dood. 55 jaar. Ik zie m nog voor me met een pleister op zijn luie oogje. Ik woonde een poosje bij hen toen wij als gezin opgesplitst waren en de familie rondzwierven. En dan in Brugge gecremeerd worden als Zeeuw? Ik weet dus niet of wij uit de Randstad dat kunnen halen. Maar omdat zij altijd de reizigers zijn moeten we het toch zeker proberen. Condoleance daarna weer wel in zeeland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Het lijkt mij wel kunnen Madeleine. En je maag is nu zo gevoelig dat je het meteen merkt als het niet goed valt. Maar bij twijfel weggooien dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Jane, heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Hoop dat Sieraad ook nog even komt piepen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 @Jane, heftig meis.... heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat jullie er op tijd kunnen zijn, maar blijf voorzichtig, de weg kan zo verraderlijk zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 oh ja hannah nee een zoon van de broer van mijn vader is zeker geen volle neef? Maar wel de eerste van onze generatie die gaat dus het komt wel erg dichtbij. En nog een van de jongeren ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Natuurlijk is dat een volle neef.... kinderen van een oom of tante zijn neefjes.. de kinderen daarvan achterneefjes.. Goedemorgen all! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Sterkte, Jane! Geen Refusal dus. Dan moet ik het nu op pure wilskracht doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Dat moet je gaan lukken madeleine. Af en toe bekruipt mij een gevoel van: wat heb ik toch jaren gespot met het/mijn leven. En als er nu mensen sterven die jonger zijn of juist van mijn leeftijd lijkt dat dubbel onrechtvaardig. Voor het verleden kan ik daar niets meer mee, maar het helpt me wel om in het hier en nu meer verantwoording te nemen voor mijn gezondheid. Gauw op de fiets dus maar weer;) fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden