Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 februari

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen lieve forrumupies!

Balen Mark! Nu hup, schouders eronder en weer beginnen met stoppen! En idd maandag bellen!

Lien, welkom terug en toch alweer 2 weken onderweg! Volhouden nu, je kunt het, kom maar lekker vaak hier.

Yvonne ik mag eigenlijk geen koffie (vanwege mijn dieet) maar schenk toch maar in. Oude mag ook, die is lekker sterk, ik moet wakker worden.

Heb weer zo'n verotte nacht gehad, niet kunnen slapen en na die paar uurtjes veels te vroeg wakker en maar gaan sporten tegen de craving. Maf zeg, na anderhalve maand droog! Bah.

Straks lekker trainen voor de zeezwemwedstrijd, heerlijk

Fijne dag iedereen!

Lies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh, lijsters, te laat voor de koffie, natuurlijk.

Zelf maar 'n bakkie zetten, nu nog met 'n peukie.

Laat de trek maar komen, RL, maar hou de drank de deur/mond uit.

Smikkie, wat je gister zei; niets menselijks is mij vreemd, en ik ben ietwat boos.

Zal wel buiten het groepsgebeuren trachten te blijven, idd., want dat is niet zo schön, heb je gelijk in. Hou ik 't persoonlijk. Of stil.

Shoot, Mark, ik hoop echt dat je snel nieuws krijgt, goed, wel te verstaan.

De rechtlijnigen zouden wel zeggen: niets is 'n reden om....., en daar zit wat in, natuurlijk.

Maar het is al gebeurd, dus alla Marjo, knietjes afvegen en weer op de fiets!

DOORTRAPPEN!

SwamiBenSnertkoker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goedemorgen iedereen :D

Lekker zo'n zaterdagochtend. Zin in de dag en geen kater ;)

Ik heb gisteren na mijn werk al de meeste boodschappen gedaan bij een grote, goedkope, duitse merkenwinkel en heb ook een rode kool meegenomen. Net even gegoogeld op recepten en er één kunnen kiezen. Straks dus nog last-minute boodschapjes halen bij de buurtsuper (= super om de hoek) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ik heb nog maar 1x rode kool gemaakt. Ik vond het toen erg lekker. Veel lekkerder dan het soort in pot. Ik houd me nu maar aan het recept. Er gaan wel appels en een plak ontbijtkoek in. En niet al te veel kruiden want al die soorten kruiden maken het recept toch weer heel duur (verder gebruik ik die kruiden nooit). En die van "een glas rode wijn erdoor" heb ik ook maar overgeslagen.

De rode wijn in het recept is het probleem niet, die alcohol verdampt wel. Maar het is de rest van de fles in het keukenkastje :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Sandra

Taurus65

Acer

miranda

rip Queenie

En diegene die ik vergeten ben of er afged*nderd is.....

Ik heb nog niets goed bijgelezen maar ben nog steeds alcohol vrij, ondanks vele triggers en feestjes.. Dank u forummers en lieve mensen van de AA!

Zonder jullie in gedachten had ik het deze week niet volgehouden..

Nooit geweten dat mensen met een WSW-indicatie zoveel stress kunnen ervaren op de werkvloer.

Ik had weer eens iets te lang m'n roze bril op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...