Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 februari


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

@ Rosa: dat zal niet vaak voorkomen, dat je het huis voor je alleen hebt!

@ Haddock: ik wist wel wat je ging eten (schoonvader was Fries), maar ik doe niet met je mee. Kan helaas varkensvlees niet goed verdragen. Gebakken spekjes ruiken altijd zo lekker!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De knuppel keert nog even weer:

hoe zou 't komen dat J.W. lijkt te refereren aan 'n voormalig automobiel van ondergetekende terwijl ondergetekende er al jaren zelf niet aan gerefereerd heeft? Hij is hier toch pas sinds 2012?

Ik wilde 'm eerst onder " Hersengymnastiek en zelfspot!!!!" zetten, maar dat vond ik teveel krediet.

Nou, doeoeg, slaapkoppen, keep your (own!) wits about!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Johan, ik heb het opgeslagen en ga het morgen zeker eens door nemen. Wil dit ook naar een kennis van mij sturen, die wel heel erg geinteresseerd is in deze materie.

Heel fijn voor je dat je een gevoel hebt wat je gelukkig maakt. Hoop dat je dit lang vast kan houden en het door niets of niemand laat beinvloeden:;)

Mensen ik ga zo weer de luiken dicht doen. Trusten en weer tot morgen allemaal.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb met mijn ouders alleen hypothetisch over de dood gesproken, toen ze nog niet oud waren.

'k Weet niet of een confronterend gesprek echt nodig is. Ik heb ze nooit expliciet bedankt, nooit gezegd dat ik van ze hield, dat soort dingen, maar impliciet weet een mens ook wel veel denk ik.

Nu ja, iedereen is anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij hoef jij je helemaal niet terug te trekken Johan, het is best een interessant onderwerp. Ik vind het gewoon raar dat je iets claimt te weten wat naar mijn aanvoelen onkenbaar is, maar he, wie ben ik. En ja, ik vermoed dat dood eenvoudigweg dood is, oftewel gebrek aan leven. Dus in een overgang geloof ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...