nancy Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hmmm, het klinkt alsof je het moeilijk hebt, Sieraad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 slaap lekker Bol..X ik verhuis ook met m'n lap richting bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Originally posted by: nancyHmmm, het klinkt alsof je het moeilijk hebt, Sieraad...quote> behoorlijk denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Wow, 21 ingelogd, tijd niet zo'n volle bak gezien! Maar aan de andere kant , ruim 2000 ingeschrevenen, wat zijn we maar met weinigen! Nou ja, voor mij alweer laat genoeg, tijd voor de avond-en nachtploeg. Slaap wel allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Nee, nance niet moeilijk. Wel is de euorie en de niuewigheid er af, verveel me soms de griep. Tijd om een en ander vanuit een ander, gezonder en minder afhabjlkelijk standpunt opnieuw te gaaninrichten. Kost wel wat tijd, energie en soms frustraties... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hebben jullie het mooi even mis... *_+... ik voel me 10000 x zo vrij en goed als voor de adb behandelinhg. Toen dacht ik dat ik al iemand was, nu denk ik dat ik kan zijn wie k wil. Directe omgeving vindt me er beter uit zien, vrolijker, actiever... hetkan niet op. Maar ben op mijn hoede hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Misschien ben je zelfdestructief, Marika, en schop je daarom wild om je heen. Bah, wat klinkt dat als flutpsychologie. Maar je houdt van dieren, dat houdt je dan toch betrokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Marika... die heeft het moeikijk, beter om daar nu even de energie in te steken.... Ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hier de pendeldienst van en naar bed! Dat aanrecht, daar heeft manlief zich over ontfermd! @ Marika: ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik tot nu toe verre van je gebleven ben, omdat wat je ook schreef, vaak werkte als de knuppel in het hoenderhok. Omdat we samen AdB willen worden was ik daar niet zo blij mee. Ik ben heel benieuwd naar de nuchtere oprechte Marika! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 geloof er geen reed van Sieraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Dat met die knuppel was inderdaad nog al eens war... cynische humor, mijn pakkie an. Wel beter om er dan vervolgens niet op te reagerenanders was je zelf de bok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hoi allemaal, ben na mijn werk naar W geweest en net terug. geen alcohol gedronken en zit nu nog heel even aan de bouillon voor het slapen gaan. als die op is ga `k naar bed truste allen:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 lees nu eens al je berichten 1 voor 1 terug Sieraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 "Reet".... toch is het waar... Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Originally posted by: sieraad"Reet".... toch is het waar... Leniequote> je snapt me toch?ik jou soms niet helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 nou ja...ik ga verhuizen...van bank naar bed. ajuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 K kwam nog ff terug voor iets... Sofa ze Leen en voor sierraad :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 @ Marika: misschien is het een idee om morgen de boel van je af te schrijven. Nu ik dat opschrijf bedenk ik me, dat je dat in therapie natuurlijk ook al gedaan hebt. Morgen ga je voor de eerste dag. Kom op het forum als je het moeilijk hebt en we proberen je te steunen! Je slechte jeugd heeft een ernstig litteken achtergelaten en geloof me, ik weet er alles van. Dat kunnen we niet meer veranderen, maar we kunnen wel vanaf nu werken aan een beter verleden door alle goede dagen die we bij elkaar gaan sprokkelen! Je staat niet alleen. Het bed roept weer. Sorry. Ik heb het helemaal droog gehouden, afgezien van liters thee. Tot morgen en bedankt voor alle goede wensen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 En vind je dat erg, Marika, of denk je dat een leven als kluizenaar je wel bevalt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 ik herken heel veel van mijn zoon in je Marika en gun je zo dat er mensen wel van jou houden. Blijkbaar is je partner niet (meer) zo iemand. Maar jijzelf vanbinnen waarschijnlijk nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hoe gaat het met je zoon, jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Originally posted by: JenEn vind je dat erg, Marika, of denk je dat een leven als kluizenaar je wel bevalt?quote> mij wel...is dat erg?ik vind het oprecht heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 @lenie, gedaan... niets mis mee, mits mensen oprecht lezen en reageren. @lenie, sorry, ik begrijp je. Jij mij helaas niet... (ben daarnaast ook taalnazi) Samenvatting: - seroxar wordt ik niet blij van en geeft rare afkickverschijnselen - oxazepam heeft wel het gwenste effect waarvoor ik ooit paroxetine kreeg - ik voel me goed en vrij e stukken beter b - Na de bewusrwording van de adb behabdelinhg - Ik heb zin om t werken en dingen te doen en dat gaat erg goed - Mijn vrouw is weer terug na een maand afwezigheid - lichamelijk voel ik me stukken beter dan toen ik een half krat + dronk Mij krijg je nu niet gek... Nou, dikke slaaptuut! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Waarom zou dat erg zijn? Je bent toch niet verplicht om met mensen om te gaan? Hoogstens tijdens de werkuren, maar dan nog hangt het van je soort werk af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden