Dune Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Goedenmorgen frummels! Aan mij weer eens de eer om de dagdraad te openen Sow, daar gaan we dan: C[_] C[_] C[_] C[_] <---- koffie, met een schuimkraagje C{_} C{_} C{_} <----- koffie zonder schuimkraagje C\_/ C\_/ C\_/ <------ thee ontbijtje moeten jullie zelf maar even regelegen, heb nu geen tijd. Teveel hondjes willen even een plasje doen.. Maak er een mooie droge dag van, en ik hoop op dezelfde schitterende zon als gisteren!! DAGPACT Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Mooi, das het goede werk: koffie is gezet, voor de afwas wordt gezorgd, dan kan ik op mijn gemak even binnenwippen en een beker inschenken. Goede morgen Dune en Hot ..... en toen was er koffie...hmmmmmmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Trouwens even een slinger voor de jarigen: Jackie en Miss Sophie allebei van harte gefeliciteerd, een fijne dag. Ik kan me vergissen maar heb beide dames volgens mij al een poosje niet meer gezien hier???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Zo, en dan valt het me moeilijk mij los te rukken uit deze gezellige bijeenkomst. Maar het is echt de hoogste tijd om de douche te gaan bezoeken. Luitjes, een heel fijne dag verder. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Ah, zie ik bij het uitloggen Marika al ingelogd staan. Dat gebeurt geloof ik niet zo vaak zo vroeg. Marika, ik heb heel snel de draad van gisteren zitten lezen. Heb geen tijd nu om een lange reactie te geven op wat je allemaal schreef. Maar voor nu gewoon even een voor jou. En nu Yvonne...... opzouten en opschieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 goeienmorgen DAGPACT snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 goede morgen frummels. lekker koffie yvonne laat je de douche schoon achter? de vorige keer zat er nog een haar in het putje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Originally posted by: snoepjegoeienmorgenDAGPACT dunesnoepiequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Goedemorgen vroegevogels, DAGPACT Dune Snoepie Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Goedemorgen alle vroegkomers, Gisteren om 18.00 in slaap gevallen op de bank tot 5 uur vanochtend. Tjeetje mijn hele avond verslapen. Nou eerst maar een bakkie koffie en wat bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 marika, zet 'm op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Go Marika! Maak jezelf trots. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 goede morgen DAGPACT Dune Snoepie Sandra Joanne Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Marika ik heb je berichten van gisteren gelezen. Zet em op vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Marika zet hem op en voor de jarigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 wow Aak ikke 2 x?? mooi begin vd dag en strakkies nog naar de sauna ook. Mijn dag kan al niet meer stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 http://www.telegraaf.nl/binnen...sten_op_alcohol__.html hoe triest zo'n bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Goedenmorgen allemaal DAGPACT Dune Snoepie Sandra Joanne Albert Lytse Rosa Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Goedemorgen allemaal..... Gaaaaaaaaapppppp wat een nacht weer zeg, zou graag eens een hele nacht doorslapen maar wordt echt elke nacht rond 4 uur wakker;( Flinke sterke bak koffie dan maar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Hoe is je kleintje de nacht doorgekomen ietje? Hoop dat het allemaal mee is gevallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Goedenmorgen allemaal DAGPACT Dune Snoepie Sandra Joanne Albert Lytse Rosa Taurus65 Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Goeie morgen:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Morgen Bollie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Originally posted by: jane4http://www.telegraaf.nl/binnen...sten_op_alcohol__.htmlhoe triest zo'n bericht.quote> Hoi allemaalEr zit ook een interview bij...die meneer van Trimbos maakte een klein foutjeNa elke alcoholische consumptie is het goed om een glas wijn te nemen zullen wel zenuwen geweest zijnFijne dag nog..liefst zo helder mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden