bolletje Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Hartstikke goed Hanneke. Dat zijn voor mij echte kanjers. Mensen die ondanks veel zorgen, toch niet gaan drinken. Voor jou een grote bos :present: :present: :present: :present: :present: Zo ik ga zo even boodschappen doen maar ben daarna weer terug hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Goeie morgen lief Drakie. Blij je weer te zien kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Das wederzijds hoor lieve "Tante" :-) hoe gaat het en alles weer een beetje normaal op de ambu ? koekje bij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Ja en toch ga ik ook maar de was buiten hangen, maar ben benieuwd idd of het droogt en hoe, in sokken een puntmutsje vouwen enzo :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 goeiemorgen mensen koffie en ontbijtkoek en dan snel mijn 1e les autobiogr.schrijven weer. Er zijn slechtere manieren om de dag te beginnen. Heerlijk geslapen, ook dat nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Ik wil mij graag dagelijks droogmelden als stok achter de deur dat kan hier op de dagpact neem ik aan? Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt? Kwam er gisteravond niet goed door. (ben nieuw hier) Groetjes Harjet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Queenie je eerste maand, wow :present::present::present::present::present::present::present::present: de rest lees ik later wel, maar deze hangt vast. Van harte meis en dat er niog velen volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Su, ff de ramen gelapt aan de buitenkant. Viel me reuze mee met de kou.... DAGPACT Rip Queenie Albert Lytse miranda Rosa Acer Harjet Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Originally posted by: akeleiJe bladert even terug naar de laatste die het dagpact heeft aangeklikt, aangevult. In dit geval was dat acer, zie hier onder.( dat kan bv met de knop quote.)Je zet je naam erbij ( zie volgend bericht) en gaat op deze manier pact aan met de anderen om vandaag niet te drinken. Vanvond ( zo het uitkomt) laat je weten hoe het je vergaan is? Originally posted by: acerDAGPACT Rip Queenie Albert Lytse miranda Rosa AcerHarjetEen hele mooie dag gewenst, en sterkte voor degene die dat nodig hebben!quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Akelei thxsss ik heb hem door!! :-P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Ben jaren glazenwasser geweest, en je kan je ramen best in het zonnetje wassen hoor. Mits je wel goede schoonmaakartikelen gebruikt ( prof glazenwassersset en een pot dubro ) Dan krijg je nada strepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Jopie, ik ben lang niet meer op het forum geweest. Hoe vergaat het jouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Altijd goed als je wat vaker op het forum komt Lissy. En kijk maar welke tijd van de dag je je het prettigst voelt om te komen:D Want als je dingen samen doet voel je je toch wat sterker is mijn ervaring. Wees niet te streng voor je zelf. Een kind leert ook niet ineens lopen, dat gaat ook met vallen en opstaan. Heel veel suc6 meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 FF een grappig plaatje tussendoor If I ever go missing I want my picture on a wine bottle instead of a milk carton. This way my friends will know I'm missing. Beetje zelfspot altijd leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Lissy probeer te komen voor je gedronken hebt, want als je eenmaal drinkt, is het erg moeilijk om dan te stoppen. Bovendien verkeer je dan toch in een andere sfeer, en is het vaak wat moeilijker om dan contact te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Weet je Lissy, in het begin dat ik hier kwam, had ik me ook voor genomen om te gaan drinken. Uiteindelijk heb ik het op het forum gezet en besloten om niet te gaan drinken. Ik had mezelf, samen met het forum overwonnen. Daar is wat moed en doorzettingsvermogen voor nodig want ik had het gevoel dat ik mezelf toch iets afnam waar ik een heel fijn gevoel van kreeg. Je kent dat ja en nee spelletje wel in je hoofd hé? maar toen ik eenmaal nee gezegd had voelde ik me zo ontzettend gelukkig, ik was sterker geweest dan de trek. En dat gun ik jou ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 DAGPACT Rip Queenie Albert Lytse miranda Rosa Acer Harjet Lissy Wijfie Jootje Goedemiddag iedereen !!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Goeie middag Joooooooooooooooooooo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 DAGPACT Rip Queenie Albert Lytse miranda Rosa Acer Harjet Mark Lissy Wijfie Jootje Gunn Goedemiddag, lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Hey Gunn. En heb je de ps4 al gezien? Alles gaat dan, volgens wat ik begrepen heb, via het downloaden, klopt dat? Dat zou betekenen dat je geen games meer kan branden op dvd. hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Originally posted by: LissyDie discussie met mezelf eindigt dan vaak met het toch maar drinken, want maakt het nou echt zo veel uit? 2 halve liters kan toch niet zo veel kwaad? En ik kan het ook heel vaak wel bij twee halve liters houden....quote> 2 halve liters (bier?) als je kijkt naar wat een gemiddelde Nederlander drinkt is dat niet veel. Als je kijkt naar de norm van 14 standaard glazen per week is het wel ruim teveel want het is ongeveer 28 glazen per week.Er is denk ik sprake van twee soorten normvervaging. Wij alcoholisten zijn door gewenning teveel als normaal gaan zien en de maatschappij doet dit door de jaren heen ook. Hele volkstammen drinken minstens zoveel per dag. Conclusie is dat hele volkstammen een alcohol probleem hebben. Wellicht een ander probleem dan vele op ADB die het ook niet bij 2 halve liters houden maar drinken om het dronken worden maar toch wel een probleem. Dat een alcoholprobleem inmiddels een maatschappelijk volkomen normaal verschijnsel lijkt te worden vind ik best lastig. Want ergens is het zo normaal niet om elke dag alcohol te drinken en zeker niet 4 glazen per dag of meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 rip Queenie, gefeliciteerd met je maand , en natuurlijk Lytse met haar 9 maanden, Bedenk Lyts dat dat een hele zwangerschap is. Ik kan helaas niet van die mooie slingers maken, maar dit is ook goed bedoeld hoor. Liefs, Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 21 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Wowwie, hartstikke bedankt voor alle slingers, bloemen, felicitaties ed ivm mijn 1maandig jubileum. Het maakt me blij en toch ook verlegen dat er zoveel lieve frummers meeleven. Een heel mooi cadeau! Dank je wel ! Lytse, super kanjer!!!!! Hele dikke knuffel van Queenie.... Verder gelachen om het gebroken ondergoed:angry: Ik zag ook een nieuwe frummer op dit draadje ; Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Queenie!!! Gefeliciteerd met een hele maand! Ik zeg; volhouden en genieten van jouw fruitigheid!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Goedemiddag allemaal! Weer terug van mijn wekelijkse bezoek aan dochter en kleinzoon. Ga op woensdag heen en donderdag terug, want ze wonen zo'n anderhalf uur rijden bij ons vandaan. Het is heerlijk daar, ik tuttel wat met kleinzoontje, en dochter kan even lekker de dingen doen die ze wil. Je kan merken dat het een jongere generatie is, 's-avonds zijn ze aan het gamen, en dat is zo gezellig. Klinkt raar, maar met dochter, haar man en huisvriend samen, de interactie tussen hun, het plagen, uitleggen en alles maakt dat ik gefascineerd blijf kijken naar hun spel. Ik game zelf ook wel, maar dan niet zo ingewikkeld als zij. Het is een heel sociaal gebeuren, en is zelfs leuker dan met z'n allen teevee kijken. Nou ja verder niks te melden, het gaat goed, en ik houd het lekker droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden