Spring naar bijdragen

Donderdag 21 februari 2013


rip Queenie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, Mark ondanks mijn drankperiodes heb ik alles inclusief mij zelf wel verwaarloosd.

Maar nooit is mijn hond daar de dupe van geworden. Hij is uiteindelijk altijd de reden waarom ik weer gestopt ben en dit keer ook wil blijven. Als ik niet goed meer voor hem zou kunnen zorgen dan had ik dat beestje dat ook niet gegund en had ik wel een andere goede eigenaar voor hem gezocht. Maar wij zijn zo gehecht aan elkaar dat ik het nu echt moet volhouden. Ook voor mijzelf natuurlijk:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal:rose:

Hier schijnt wel het zonnetje.

Hottentottensoldaat ik moest zo lachen om je posting. Ik zag het al helemaal voor me: al je ondergoed en sokken in duizend stukjes.

Aicha, heel veel succes. Fijn dat je zo'n goede band met je hond hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve ADB-ers,

Daar ben ik weer eens. Ben een paar weken hier nauwelijks geweest.Kwam doordat ik met mijn gezondheid tobde. Maar ik ben naar de dokter geweest en gelukkig niets aan de hand. Ik heb er een maand mee rondgelopen. Kop in het zand. Bij de dokter en het is binnen enkele minuten duidelijk. Dom eigenlijk om zo lang rond te lopen met iets terwijl je je zorgen maakt.

Maar ondanks al dit gedoe heb ik niet aan drank gedacht. Niets van: Ikheb een borrel nodig of zo. Daar ben ik dan wel weer blij mee..

Ja, het avondforum. Ik denk dat bij het ochtendforum allemaal mensen zijn die gewoon lekker nuchter zijn. Redelijk op tijd naar bed gaan en met een frisse kop weer op. En als ze al de dag ervoor eens gedronken hebben pakken ze 'smorgens de draad weer op. Zoiets. Ik kijk 's avonds nooit. Ik lees hier wel eens hoe het daar vaak aan toe gaat. En ik ben ook echteen ochtendmens.

Nou hoe dan ook, fijn hier weer wat te zijn.

Ik wens iedereen een heel fijne dag toe. Ik heb de rijst alweer opstaan en ga straks lekker koken. Ben een beetjeop de Ayurveda-toer.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moggeuh, ja lekker bakkie zeg.

rip Queenie gefeliciteerd he en Lytse mooi mens 9 maanden mooie tijd zegen dan al die maanden daarvoor ook al AdB gefeliciteerd hoor, daar zijn geen slingers voor alleen maar tralalala ;-)

Mark succes joh, eindelijk he, hou je haaks en goeie inzet van je, zou nie iedereen kunnen. Die fouten van hen naast je neerleggen en voor jezelf gaan, that;s the spirit man !!!

A3 jij ook alls goei, jah wij koffiemannen he ;-)

Hnneke ik echt geen ochtend mens en dat heeft er denk ik nix mee te maken hoor, normaal ga ik wat makkelijker met avondmensen om, of zou dat alleen hier zijn ;-)

Fijne dag nog en goeie morgen nog :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...