Spring naar bijdragen

woensdag 27 februari 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen mensen

en ja voor onze kanjer Dinah:

:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P

:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P:musicnote::heart:B):rose::present::moon::):P

ik ben straks te fietsen, dus als je mijn taart even afgedekt in de koelkast zet; héél graag.

Ik neem nu een bammetje minder dan heb ik straks lekkere trek te over.:P

hele fijne dag meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje Fietje ben je ook aan de lijn dat je geen taart enzo mag?

Ook deze dag gaat weer voorbij hoor en elke dag kan je weer een stukje trotser zijn op jezelf ... de prijs is hoog als je toegeeft..

Wat sta ik toch trots op als ik niet gedronken heb! Iemand schreef hier geen aandacht aan schenken aan die trek en die heb ik goed onthouden!

Maar die aanvechtingen blijven moeilijk , zolang ik maar werk en bezig blijf gaat het wel maar die rustmomenten he misschien moet ik dan eens echt gaan zitten en kijken wat er daadwerkelijk bij mij boven komt en er doorheen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje dat lijkt mij idd demotiverend werken misschien moet je eens een ander dieet gaan volgen?

Ik ga eens per week op de weegschaal staan schrok me vorige week rot van mijn gewicht.

Vandaag dus een week op de goeie weg en ga me vanavond wegen ik hoop dat alle wijntje die ik heb laten staan zijn werk gedaan hebben.

veel succes vandaag meis ik zal aan je denken..

Ik ga weer werken bye allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Als ge over de engelen spreekt hoort ge hun vleugelen ruisen :)
( of zou het heur vleugelen zijn?)quote>


Goh Akelei, wat een leuke variatie! Die houden we erin.

Ik heb net weer voor het eerst gelopen (nordic walking) sinds tijden. Je bent je conditie sneller kwijt dan dat je hem opbouwt, grmm. :angry: Het werd dan ook 3/4 route, maar het begin is er.

Dinah is jarig hoera, hoera :moon::moon::moon: Een verjaardagsboeker van mij.

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:


en verder sluit ik me helemaal bij Hannah aan.

Lytse.




Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Harjet, goed van je dat je je meteen op het dagpact gezet hebt.

@ Akelei: sterkte met de rechtszaak vanmiddag.

@ Ietje: vanavond ben je trots op jezelf. Spa rood (als je van prik houdt) met wat citroensap erin vind ik lekker. Thee is ook een mogelijkheid, dat heeft iedereen in huis. Succes.

Na het wandelen nu in bad en aan de dag verder. Maak er een goede dag van allemaal.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinah, gefeliciteerd :D:musicnote::sun::heart::present::moon:B)

Ennuhhh....... is er nog taart over, of is alles al op?

Fijne dag vandaag. Ik ben geslaagd voor een nieuwe telefoonset. Ik ben helemaal tevreden.

Net boodschappen gedaan en rode bieten gekocht. Die ga ik zelf straks even voorkoken. Dat vind ik lekkerder dan voorgekookte rode bieten kopen. Ook is het sparen voor gratis toegang voor Artis weer begonnen. Vandaag 7 zegels bij mijn boodschappen (je krijgt de zegels niet per bedrag, maar bij bepaalde soorten boodschappen en bij 1 soort supermarkt).

Tja, dan staat er nog maar 1 ding op mijn "to do" lijstje voor vandaag: schoonmaken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

middag!!

stilletjes hier, iedereen aan het genieten van het mooie weer ( of te werk natuurlijk)

@ Jopie.. hier ook hoor...merels die fluiten en vergeet de musjes niet..die zijn me daar een partij druk!:D

ik ben net klaar met de eerste helft van m'n Goulash, die staat nu te pruttelen.

@ Tatum, ik zal zegeltjes bewaren voor je, ik heb er al 1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Twee thuiszorgadressen gehad vandaag.

Normaal, rij ik dan meteen door naar de zaak om daar weer tot 21.30 te werken.

Maar ze hebben het vanmiddag en vanavond voor een keer van mij overgenomen!

Oh, wat zalig, en ongekende luxe!

Hier schijnt de zon, net een half uurtje, maar wat ziet het er dan meteen een stuk gezelliger uit zeg.

Kan m'n kamer meteen een beetje opwarmen, want het is hier bijna niet warm te stoken.

Dinah,

Van harte meid,

Blij, te horen, dat het zo goed met je gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Hier heeft ook veel de zon geschenen, maar ik durfde het toch niet aan om met schoonma naar buiten te gaan. 3 graden en behoorlijke wind! Maar, de lente komt eraan. Vanochtend tijdens het wandelen ook al allerlei soorten wilgen met katjes gezien! (Ik typte wilden.:D)

Manlief gaat straks weer sporten, dus voor die tijd alleen soep. Dit is vandaag voor mij een dag met allerlei kleine klusjes. Je bent steeds bezig, maar vraagt je later af waarmee.

@ Marika: sterkte met de 6e dag. Dat er nog maar vele mogen volgen!

@ Rapi: lekker dat je niet meteen door hoefde naar de zaak. Maar even lekker uitrusten nu.

@ Jane: jij hebt vast weer lekker gefietst. Bijna altijd is het goed weer op je fietstijd, is je dat weleens opgevallen?

@Lenie: lekker goulash. Eet smakelijk straks.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...