Tatum Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 @HTS En nu moet ik echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Goede morgen nog, hoe lang is dat geleden dat ik hier nog eens s ochtens koffie (allez cola dan want ik drink geen koffie) kwam drinken. Kan niet echt zeggen dat ik goed geslapen heb, dat dan weer niet. yvonne, of ben je al weg, hoe gaat het? lijkt wel eeuwen geleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Maar ik moet hier dringend in gang schieten. Boeketassen, broodtrommels, schoen nr twee zoeken, jassen enzo verder! Fijna dag nog allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,Doe mij maar weer koffie.Niks is het waard om te drinken, dat heb ik vrijdag nog ondervonden.DAGPACTAlbertLytseTruitjeFijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 goeiemorgen frummers dit wordt de mooiste dag deze week qua weer, ik ga m helemaal uitbuiten:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Goeie morgen lieve mensen. Ik heb me verslapen en moet zo werken. Goh wat moet ik haaaaaasten zeg. Zal je zien bellen ze pas om 10.30. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 dag 4 en duizelig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 nou kalmpjes aan opstarten dan maar Bol dat werkt het fijnste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 DAGPACT Albert Lytse Truitje miranda Acer fijne dag, genieten allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ja Jane doe ik ook. Eerlijk gezegd zou ik er niets om geven als ze me niet komen halen. Kan ik de tuin in en m'n vijver gaan doen. Is hoognodig. Ga jij vandaag nog spinnen en saunaaien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 spinnen gister en morgen vandaag de hele dag saunaaien de zon roept fijne dag mensen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Chris, blijf vooral volhouden. Dag 4 is een moeilijke dag. Hierna zal het snel beter gaan. Althans dat is mijn ervaring. En om je aan te moedigen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Thanks, dacht dat ik het ergste al gehad had :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hoi Chris zit nu zelf weer op dag 3 we zijn nu ffff Brothers in crime , en laten we er voor gaan. Sterkte ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 OK Taurus, spreek je morgen weer. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: SuzieGoedemorgen allemaal,Man net weg naar z'n werk en ik zit aan m'n eerste bakje koffie. Vandaag wordt een lastige dag voor me. Ik ben vandaag hele dag alleen thuis. Dat was altijd mijn valkuil. De momenten dat ik alleen thuis was en niet hoefde te werken. Gisteren ging goed omdat ik m'n agenda de hele dag propvol had gepland met afspraken (voor m'n werk). Heb wel expres voor vanmiddag afspraak gemaakt bij de tandarts ........ kan ik in elk geval voor die tijd niets drinken! En het wordt vandaag lekker weer, dus ik ga maar lekker naar buiten, boodschappen doen, bij ma op koffie, enz.quote> Suus wat herkenbaar!Bij mezelf merk ik als ik zo twijfel al voor 80 prct de keuze gemaakt had dus probeer goed na te denken wat jou vandaag zou kunnen helpen om niet te drinken...Het begint met vol overtuiging achter je keuze staan maar daar ontbreekt het mij ook nog wel eens aan iemand tips?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 duizelig, zweten, misselijk. bleeeeuuuuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hoe komt dat Chrisjelief.. Akelei jij bent al actief zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Goedemorgen! Gisteren ben ik me vergeten af te melden. Ik had zo'n zin in mijn bed, dat ik er ook veel te snel in lag. Nu heb ik zin in koffie, maar dat is op. Morgen weer koffie. Eerst eens een boterham eten. En ik denk dat ik de balkondeur vanmiddag eens openzet. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Goedemorgen allemaal. Jeetje, als ik het zo lees zijn er toch wel weer wat knietjes om af te vegen Het valt ook niet mee altijd maar kom op jongens! Vandaag neem ik de eerste niet! Makkelijk gezegd voor mij, want door de week drink ik allang niet meer - maar ik moet weer ff mijn neus de goeie kant opzetten. DAGPACT Albert Lytse Truitje Miranda Travel Chris, je bent gewoon aan het afkicken en je lichaam gaat zich herstellen. Duizelig, vermoeidheid, zware koppijnen - het hoort er allemaal bij. Zoveel mogelijk rusten en twee paracetamolletjes nemen als het te erg wordt. Het wordt beter, geloof me. Ha Hottentot, wat gzellig dat je vanmorgen aan mijn deur stond:D Het was nogal warm vannacht, vandaar. Nou, tot morgenochtend dan maar weer;) En nu aan het werk. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Morgen pas weer koffie madeleine? Geen winkel in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Moggeuh allemaal, me fiets lande hier weer ff, pff dacht ff bakkie bij Travel doen ;-) want Tante Boll alweer weg. A3 en Aak miss er ook nog ? hep net nieuwe koffie, gehaald, ja nie voo mezelf hoor, blijft er toch nie in nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Goedemorgen allemaal, Kwart voor 5 zeg wat een vroege vogels hier! Ppfffff;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Harjet, de winkel is wel in de buurt, maar er is morgen pas weer geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Mogguh...allen @harjet Heel goed gezegd twijfel geeft jezelf al snel een vrij brief om te gaan drinken Keuze en overtuiging....misschien is wat om op te schrijven waarom je werkelijk wilt stoppen met drinken Dus waarom je die keuze bewust maakt.Wat is er gebeurd dat je de keuze maakte om te stoppen...moet toch wel heftig geweest zijn En dat elke dag herhalen...bij twijfel nog een keer Ik kan zo nog herinneren de laatste drinkdag...weet nog precies hoe het smaakte die jagermeister...dat ik moest kotsen...heb het aan gelengt met cola...want het moest binnenblijven...om vervolgens de rest van de fles naar binnen te gieten en in slaap te vallen...om de rest van de dag maar niet meer mee te maken...en ja ik was alleen,had pijn ,was giga moe,en ik was verslaafd De mens vergeet bepaalde dingen snel als het ze weer iets beter vergaat en alleen herhaling kan je gedrag vaak veranderen Dat is mijn ervaring... We gaan de goede periode weer in...voorjaar,zomer...maak daar gebruik van Succes en sterkte voor de mensen die het nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden