Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 maart 2013


Aanbevolen berichten

Oh maar hier zijn ook lessen voor volwassenen gevorderden dan (tja ik zit nog bij de beginnelingen). En daar leren ze dat soort dingen.

Die les is altijd na mijn les dus blijf ik altijd even zitten kijken (vol jaloezie...). En die doen echt straffe dingen hoor!!!!

Hoi Jootje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jopie, Bollie,

Crawl (als je het echt tegoei wil doen he) heeft alles te maken met de juiste ademtechnieken.

En dan ga je als een speer.....

Maar wat de juf vanochtend nog zei, en dat zal ook wel, ge moet de juiste weerstand vinden. Van dat water.

Want dat is dus wat er bij mij nu is he, ik blijf zo goed als ter plaatse trappelen.

Zeemijl Joop? Hoelang is een mijl ook alweer?

En is dan dan op tijd ? Of gewoon de afstand?

En mag je kiezen welke slag?

Weten jullie dat vlinderslag DE moeilijkste is!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Dat is de uitdaging dan die je zocht ! Doorgaan tot fase II, gevorderden. Toch?




( Ik ben badmeester - geweest- en heb 6 zwemdiploma's :$)quote>


Ja inderdaad!!

Ik wil ook zo met een salto kunnen keren!!!!!
Dus ik ga der mee door!

Nee maar serieus Aak, ook al heb je ooit heel goed kunnen zwemmen, meestal is zon cursus een les of tien en dat is denk ik dus ook voor gevorderden een goeie "opfrissing".
Als je ziet joh! Hoe snel die gaan en wat die allemaal al kunnen op die paar lessen dat ik ze nu volg.

Ook vlinderslag en zo.

Ze moeten, zag ik vandaag, bv ook crawl doen maar dan met een soort plankje dat hun benen strak houdt . Dus dat ze moeten vooruitgaan met alleen arm kracht...
Echt woaw!

Hoi Leen, trouwens. Ja dat was dat draadje inderdaad. Thx!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Joop!!

Een van mijn eerste herinneringen is ik aan de hand van papa, in zuid frankrijk op het strand.

En daar was een heleboel wier bij het begin.....

Een voetje geprobeert............

wist niet hoe snel ik terug kon rennen naar mijn schepjes en emmertje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei
Originally posted by: jopie
maar ik ben bang voor sliertjes in het water
die me aanraken...dus nee, niets voor mij.
quote>




Ík ga me later laten uitstrooien, hier voor, bij ons :Dquote>


oh ik dacht net aan de ruimte eerder....voor mij dan he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier helaas alles behalve lekker weer. Ik ben net even naar buiten gegaan, even langs de winkels struinen, maar het was nat, natter, natst. Niets aan. En dus maar weer snel bij de kachel gaan zitten.

Tijdens het 'winkelen' kwam er trouwens wel een oude ergernis om de hoek kijken. Mensen die bekenden tegen komen en uitgebreid, bepakt en bezakt met rollators en scootmobiels, in de gangpad gaan staan kletsen. Er kan geen mens meer langs, maar dat boeit hun niet. Als ze maar even hun wekelijkse menselijke contact kunnen hebben. Leuk, maar bel elkaar en ga bij elkaar op de koffie. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

De meesten zijn alweer weg.

Wij zijn alweer naar schoonma geweest. Voor morgen wordt nog slechter weer voorspeld, dus dan hebben we het maar gehad. Ik had wat forel van Dlil meegenomen, met knoflook e.d. Ze heeft er lekker van zitten smullen. Een deel van ons avondeten, maar ik kook er gewoon een ei bij.;)

@ Jopie: werkse vandaag met het slechte weer. Doe voorzichtig!

@ RLiesje: loop jezelf niet voorbij hè! Reële doelen stellen en voldoende slapen (zei de oude bemoeial :D).

@ Lenie: nog twee jaar te gaan, moeilijk hoor en dan ook nog buurvrouw onder je hoede! Kan je morgen niet iets gaan doen dat niets kost? Woonde je maar wat dichter in de buurt. Heb je de jongens nog gevraagd om ontbijt op bed, of zagen ze je aankomen?

@ Jootje: je gaat goed! Zo fijn voor je. Hou vol hoor.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lytse,

ik probeer vol te houden. Maar deze zaterdagen en zondagen zijn het ergst.

Niks te doen. Heb al 20 liter thee op en heb gewoon ontzettende trek om.....

Maar gaat wel weer over na het avondeten. Dan ga ik maar beetje tv kijken.

Erg hé, dat ik gewoon niks kan verzinnen om te doen. Kan het wel verzinnen, maar uitvoeren is een tweede. Heb het huis maar gestofzuigd. Zo maar aant eten beginnen en hopen dat het gauw maandag is. Ik vind er zo niks aan aan de weekenden.

Hoe is het met je schoonma? Heeft ze het toch naar haar zin nu daar?

Forel van de ldil ? Is dat gerookte?

Leuk dat ze lekker heeft zitten smullen. En ja morgen gaat het schijnt weer sneeuwen.

Dus wéér heel de dag binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jootje: ja inderdaad, gerookte forel. Er zijn drie smalen: neutraal, met peper en met knoflook.

Schoonma was weer minder slaperig. We weten niet goed of het alleen door haar medicijnen komt (ze krijgt iets rustgevends 's ochtends omdat ze zo bang is als ze verzorgd wordt) of dat ze verder aftakelt. Ze wordt 90 deze maand.

Rot dat je zulke problemen hebt met het weekend. Hou je van lezen (bibliotheek?)? Ik geloof dat je ook niet zo op de creatieve toer bent, toch?

Binnenkort wordt het weer beter weer en dan kan je lekker naar buiten. Heb je al gedacht aan vrijwilligerswerk, ter overbrugging van het thuis zitten?

Op internet zoeken naar mogelijkheden?

Ik roep maar wat hoor. Kijk ook eens op het hobbydraadje!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand nog wat van Lidia gehoord, met haar gebroken arm en pols?

Wat zullen de dagen lang duren voor haar! Gelukkig heeft ze goede buren.

In ieder geval bij deze van harte beterschap en een mooi boeket rozen:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...