Spring naar bijdragen

woensdag 13 maart 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Madeleine, je hebt me aangestoken. Ik ben helemaaaaaal happy :D

Nee hoor, grapje, maar ik ben wel heel blij. Mijn vakantie-ideeën krijgen steeds meer vaste vorm. Ik heb een goede vlucht gevonden en een verblijf in Nice (Frankrijk) in de zomervakantie. Het verbaasde me hoeveel kamers ze daar verhuren voor personen alleen. Zowel singel-kamers met éénpersoonsbedden, tweepersoonsbedden of op een slaapzaal. Uiteraard wel verschil in prijs. Ik wil niet (meer) gaan voor de slaapzaal, maar een éénpersoonsbed dat red ik wel 10 daagjes :)

Nu even pas op de plaats en rustig aan. Ik denk dat ik van het weekend ga boeken.

Oh ja, en dochter wilde graag thuis blijven. Ik heb gezegd dat ik het niet erg vind als haar vriend die periode hier komt. Maar de kans is groot dat zijn ouders daar anders over denken. Dat vind ik hun pakkie-an. Ik wilde alles graag bespreekbaar maken. Niet moeilijk doen, gewoon alles uitspreken.

Maar..... de kans is heel erg groot dat deze dame in de vakantie opnieuw in de Middellandse zee ligt :rose:;):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En jouw dochter, heeft die ook zoiets van "ik hoef niet zo nodig meer mee"?

Ik vind het trouwens niet erg. Ik vind het gezellig als ze mee gaat, maar ik vind het ook niet erg om alleen te gaan. Ik wist dat die tijd er aan zat te komen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

Deze stralende moeder mag met trots vertellen dat haar dochter met vlag en wimpel en een CITO scoren van 546, als beste van haar klas haar schoolcarriere gaat vervolgen op het VWO-TTO :D

Fantastisch Blondie

Sterkte ermee Will, relatie`s die eindigen is altijd moeilijk hoor

Veel succes Madeleine en hoop doet leven hoor

Nina gefeliciteerd met je kind

Jopie gefeliciteerd met je kind

Madeleine lekker hè dat je auto het weer doet:)

en lekker ingeslagen voor twee weken, zeker bonus?;)

Ietje en toch heb je het weggegooid:present:

Gefeliciteerd Erik met je 3 en 4 maanden

:rose::present::moon::light::musicnote::rose::present::moon::light::musicnote::rose::present::moon::light::musicnote::rose::present::moon::light::musicnote::rose::present::moon::light::musicnote::rose::present::moon::light::musicnote::rose::present::moon::light::musicnote:

Wijfie blij dat je hier blijft en ga ervoor hoor:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jippie hoera we hebben een nieuwe paus, alleen is mij nog steeds niet duidelijk wat die goeie man doet, buiten dat ie de r.k. kerk vertegenwoordigt.

Ja en dan het Urbi et Orbi geven, maja dat kan iedere Jan boeren pummel.

Zou ik ook kunnen ware het niet dat ik geen Italiaans spreek.

Goed mensen ik ga zo pitten. Tot morgen allemaal.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...