Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 maart 2013

Lenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Madeleine: voedselbank is m.i. een goed doel. Ik geef ook altijd. Bij ons staan ze in de supermarkt, elke keer een andere.

@ RLiesje: sterkte meid. Goed dat je niet drinkt, want inderdaad, dan worden de emoties en angsten alleen maar groter!

@ HTS: ik hoop dat je het redt vandaag. Hou vol hoor!

Ik heb vandaag mijn dag niet, dus ga vanavond ook maar rustig naar een film zitten kijken. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet het goed komen tatum.

Als ik het zelf zou doen, zou ik het gat dichten met pur. Dat spul vult op want er zit toch een heel gat, en je kunt een groot gedeelte weg snijden. En daarna met watervaste afdichtkit glad maken, maar dat zou ik doen hé. Ik kan het niet laten om me er mee te bemoeien hé?:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil best toegeven dat ik daar ook de hele middag aan heb zitten denken. Na gegoogeld te hebben op het internet dan.

Ik zal het maandag eens aan mijn baas vragen, wat hij zou doen. De kans is groot dat er een bus pur in de schuur ligt. Als dat zo is dan krijg ik het wel mee om een klein beetje gebruiken.

Jopie, dan neem ik gelijk jouw idee mee. Zit ie in de pauze straks met zijn oren te klapperen.

Maar hij is een ir en zal het best wel weten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, je lichaam heeft dan echt die slaap nodig. Het vraagt er om.

Ik probeer nu op dagen dat het kan (als ik thuis ben) tussen 15.00 uur en 17.00 uur wat rust te pakken en ik verplicht mezelf dan om lekker languit op de bank te gaan liggen. Daar knap ik enorm van op, maar heel laat maak ik het 's-avonds evengoed niet. Dan twijfel ik ook een tijdje tussen nog tv blijven kijken en gaan slapen.

Gaan slapen wint uiteindelijk altijd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slapen wint het bij mij ook meestal van het televisie kijken. Maar ik had me vanavond echt verheugd op een avondje bank met een hapje en een drankje (Cola Light ;)). Gisteren is het ook al deels mislukt, want lag er nog voor 23.00u en nu had ik goede hoop dat ik middernacht haalde. Ik denk alleen dat als ik me zo blijf voelen dat ik het einde van Paul de Leeuw nog niet eens meekrijg. Ach, maar ik drink niet. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

ik zeg er al maar vast bij dat ik in een hele slechte bui ben.

Maar dan nog, wil ik toch wel even zeggen wat me dwars zit hier zo....

Ok, Snoep , dat zal dan wel waar zijn en heel erg, schrok ik trouwens erg van.

Alleen lopertje!!! Jou snap ik dan wel weer helemaal, ook al ken ik dat niet, stemmen horen!! :heart:

Maar RL , sorry, jouw verhaal geloof ik langs geen kanten!

Ik wil best nog wel geloven dat een of andere gitaar leraar het niet leuk vond dat je de les af zegde, ook al had je een goede reden. (hoewel je dat van tevoren ook al wel had kunnen weten, dat je die dag naar de kine of wat dan ook moest).

Maar politieagenten die (als in een of andere tarantino film) bij je binnen vallen en je met zijn zessen tegen de grond drukken, peperspray gebruiken en nog net niet een electrische shotgun....

Sory, dat is erover ...

Dan heb je daar tegenover HOT, die met alles wat ie kan probeert niet te drinken. Met veel humor ook! Dus Hot!! Gaan maar weer....

Marika, helemaal een ander mens, door te stoppen met drinken! Ongelooflijk.

Ach en dan de eeuwige spellekes om yvonne steeds weer aan te vallen, snap ik ook niet. Maar ja dat zal dan wel aan mij liggen...

Gaan ze Jane en Bollie ook nog aanvallen op den duur.

ach ja waarom niet....

Ik snap er niks meer van! Van heel dit forum niet!

Is op zich niet zo belangrijk hoor. Wil ook niet zeggen dat ik hier nu niet meer ga schrijven.

Ge doet maar....

Ik maak wel radslagen en spring op trampolines met diegenen die dat snappen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lijkt me heel vervelend, als die afkomen met "rare" vervelende opdrachten dus.

Als dat "gewoon" is zo van ga es kijken of de deur wel dicht is ofzo dan is dat nog te doen lijkt me...

Maar zijn dat dan stemmen van "anderen", want ik spreek natuurlijk ook in mijn hoofd met een aantal mezelven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IR, ik heb daar weleens een programma over gezien en toevallig nog met iemand over gesproken. Het lijkt me heel eng. Omdat je ook dingen kwijtraakt, toch? Als een andere persoonlijkheid het overneemt?

Iemand die heeft gedronken en alles bij elkaar schreeuwt, is degene dan ook agressief als hij iemand ziet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...