kunsie Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Dit hoort miss op het dierendraadje maar het is toch rustig hier. Mag een kat nou wel melk of niet? Ik heb vroeger katten gehad, die kregen gewoon melk. Maar is dat nog steeds zo? Kan het even googlen ook natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Oke, dat scheelt me opzoekwerk op google. Dank je Lissy:present: Zijn je spulletjes er al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Nee, geen melk geven. Water is prima voor katten. Regelmatig een vers bakje. De mijne drinkt het liefst uit de kraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Haha ik ben nu al compleet over de rooie:P Wel melk, geen melk. Wat moet ik nou met jullie:D Ja, ik had al water voor haar staan maar wilde haar wat extra's geven. Ze is erg dun en ik houd van een mollige kat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ik geloof dat yoghurt veel minder vet bevat Lissy. Daarom kan dat wel. Mijn poes lebbert mijn kommetje 's morgens uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Een kat met diarree van de melk wordt niet mollig Kunsie. Kijk het een poosje aan. Misschien groeit ze wel van de extra aandacht. En voor lekkere verwendingetjes koop je kattensnoepjes ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Goed dat ik weet dat ze er diaree van kan krijgen Mupke. En ik wil niet dat ze nog meer afvalt. Voorlopig kijk ik het even aan en kattensnoepjes kan ook nog ja. Heb lang een hondje gehad dus moet ik ff omschakelen. Bedankt voor jullie adviezen lieverds:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Dat glaasje wijn betekend? Haha, ik dus! Gelukkig maar dat het een vergissing was Maar ik ging nu toch wel ff bellen naar de leveranciers. Zoveel geduld zou ik ook niet opbrengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ik heb de mijne ook al aangepast Lissy:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 De meeste katten krijgen van zuivelproducten diarree door de hierin aanwezige lactose. Katten melk bevat weliswaar minder lactose maar is in feite ook onzin om te geven omdat de extra voedingsstoffen die hier in zitten ook in gewone gezonde voeding zit. Voldoende schoon en vers drinkwater is het beste. Vrijwel geen enkele diersoort drinkt na het spenen nog melk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 En dat zouden mensen ook beter laten, melk drinken is voor baby's. Leve de broccoli! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Broccoli drinken gaat heel goed hoor: Koken, roux'tje maken, bouillon en broccoli erbij, staafmixer erdoor, beetje peper,zout en melk of room en.... tadaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Dylan, Ik begin meestal met een uitje fruiten in roomboter, beetje bloem erbij en dan wat jij opschreef. Dan heb je een heerlijk soepje en poepiegezond:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Dag allemaal, Alleen Kunsie ingelogd! Wat een stilte. Hoi Kunsie hoe gaat het? Even bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ik ook Kunsie en in plaats van broccoli drink ik liever prei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Mijn computer liep vast. Nu eerst eten. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ik heb a.s. donderdag vrij genomen. Morgenavond begint mijn super lange weekend dus al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Hoi allemaal Ben weer thuis en ga eten maken Spinazie met aardappelen en braadworst, heb er zo`n zin in tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Hier aard. boontjes en kalfslapje gehad. merk dat ik veel minder eet de laatste tijd, zeker vlees. Dat was wel anders voor dat ik mijn manneke leerde kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Goedenavond! Oeps! Veel te laat wakker! Ik dacht even liggen en dat zijn er zes uur geworden. Ik heb ontzettend naar gedroomd, precies wat ik er nog wel bij kon gebruiken. Woedend ben ik. Het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben. Boos op mezelf, boos op anderen. Nu heel snel met het eten beginnen. Want ik moet zo ook nog naar de supermarkt. Nee, geen bier. Want volgens mij is dat wel het laatste waar ik nu zin in heb, maar ze hebben mijn cola in de supergoeie aanbieding. Die appie toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Madeleine, rustig aan. Meestal is Appie tot 21.00 uur open. Bol, minder vlees geeft niets. Ik hoorde vandaag op de radio dat er een onderzoek is geweest en dat het voor vrouwen goed is om minder vlees en minder kaas te eten. Ze hadden verwacht dat de bloedarmoede zou toenemen, maar dat bleek niet het geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ik ga ook eten. Bietjes, aardappelen en een lel van een kipcordonbleu. Die verkopen ze niet klein in die (bevroren) pakken van de ldiL. Dus ik moet wel een grote nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Och, ik vind citaten leuk, da's al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Onze Appie is op maandag, dinsdag, woensdag en zaterdag enkel tot 20.00u open. Grrrr! Bedacht me net, tijdens het snijden van vlees en groenten, dat als ik het niet red, ik altijd nog even naar de andere supermarkt kan, die wel tot 21.00u open is, en dat ik dan morgen wel naar de Appie kan. Dan sla ik morgen gewoon in voor twee weken, haha. De arts van de arbo belde ook nog. Ik moet morgen terugbellen. Ik weet niet of het gewoon een informatief gesprek is, hij die informatie van mij wil, of dat het slecht nieuws is ofzo. Brrr, word altijd eng van zulke dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 O oké Tatum. Ja het is bij mij geen bewuste keuze hoor, ik heb er gewoon geen zin meer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden