will Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Hoihoi Aicha, Joris en VM. Dank voor de woordjes, zeer moeilijke tijd momenteel, maar ik sta er voor en moet er door. Het einde is nu heel nabij, de tranen dagelijks van haar. Ik werk me te pletter in haar app om haar een nieuwe start te kunnen geven. Ik hoop dat je het mis hebt Joris, maar ik hou er wel degelijk rekening mee. Het moment is aangebroken om mezelf iets te kunnen bewijzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 WC-papier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Sterkte Will! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Hoi Ya, lang geleden hé Alles kits jij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Jaaaa ik wip eens in de zoveel tijd even binnen om te kijken hoe het iedereen vergaat en natuurlijk even te melden hoe het hier gaat;) En hier gaat alles nog steeds kits;) Heb niets terug gelezen dus geen idee wat er allemaal aan de hand is bij je maar je hebt het niet makkelijk snap ik;( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Joepie de poepieeeeeee als het goed is, heb ik volgende week een speelkameraadje voor Puck. Dinsdag komen ze hem brengen. O helemaal vergeten. Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 @Will, ja daar moeten wij allemaal in het leven wel eens doorheen. Sterkte kerel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 een hele zonnige goeiemorgen frummers:rose: ik blijf lekker in het hier en nu vandaag, dus gauw naar buiten waar de vogeltjes fluiten. een hele fijne dag mensen en Lenie geniet van je lentekriebels meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Klopt Ya, even stormachtige tijd, weeral grote omwenteling in mijn leven. Vriendin die nu uit-verhuist etc etc. Ik red het wel Ooki A3 en Acer goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Will, hou je staande in deze moeilijke tijd jongen! Het zat je hiervoor ook al niet zo mee dus ik maak me een beetje zorgen om je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 A3 ook al weer aan de wandel geweest. Heerlijk om de dag zo te beginnen. Gelijk een goede start vind ik zelf altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ja Ya ja.. wc papier.... erg he..... Ook nog goede morgen A3 en Jane .. net kids gebracht, -3.. maar wel mooie blauwe lucht. Maar brrrrrrrrrrrr. A3 , wilde ik gisteren nog zeggen... hier zitten geel edel- of dam herten maar de reetjes komen echt wel tot in de tuin ook. De kids leggen altijd brood daar. En ze zijn wel heel schuw maar komen toch heel dicht bij . En de hond gaat er ook niet echt achter, wel achter de hazen en konijnen enzo. De eekhoorntjes zijn dan weer te snel. Vogels ook natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Vergeet ik de Bolle nog te feliciteren met de nieuwe woef!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Leuk hé Nien? Ik heb trouwens op het dierendraadje gereageerd meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Bol in blijde verwachting, o jee dat wordt een drukke tijd. Is de kinderkamer al gereed? Ook een goedemorgen voor Jane natuurlijk:present: A3 jammer dat je niet in de buurt woont, konden we samen eens op speurtocht naar de zwijntjes. Heb hetzelfde stel vanmorgen weer gezien. Zo leuk! Zal de :camera:eens meenemen misschien lukt het om het koppel op de foto te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 K heb t gelezen. THX Bollie, maar ik vraag het hier ook nog maar es want niet iedereen gaat steeds al die draden af... Wonderolie???? Waar? Apotheek? Kruidvat???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Volgens mij moet dat er vanzelf wel weer uitkomen hoor Nien;) Flink doorsmeren die boel daarbinnen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Wonderolie kan je bij drogist kopen Nien, gebruikten ze vroeger ook om weeën op te wekken bij zwangere vrouwen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ya. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 ja voila, dat zei de veterinair dus ook, desnoods zelfs mayonaise... maar nu las ik net dat wat Bollie zei. Dat dat soort van vetten, olie etc geen zin heeft. Dus ga ik dadelijk maar es wonderolie kopen he.. En nee ik ken dat niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Lieve mensen, Ga douchen en hardlopen... en net als Jane in het Hier en Nu blijven Misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Bolieeeee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 goed idee Joris!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Toch wel weer even gezellig op de vroege morgen ondanks dat ik zooooooooveel te doen heb pppfffff:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 ja Ya ja....... pffffffffffffffffffffffffffffffff ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden