Taurus65 Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Goeimorgen allemaal, Emma:present: klasse!!! Vandaag sluit ik me weer aan bij het dagpact heb het gevoel weer om een nieuwe start te gaan maken. Vandaag een bezoekje afleggen bij mijn vrienden bij de belastingdienst en dan verder met mijn CV. DAGPACT Albert Lytse miranda rip Queenie Tatum Joris Lissy Taurus65 Een ieder een :rose::rose:dag gewenst!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 @Lissy, Geeft niet. Ik heb mij inmiddels voor 5x de weekpact aangemeld. Misschien dat iemand aldaar (Bolletje of Jane?) mij per week in het lijstje zet. Dankjewel Taurus Het wordt weer een mooie zonnige dag met minder wind goed voor mooie Nu ook wat schoonmaakwerkzaamheden in huis aanpakken (koelkast en levensmiddelen voorraadlade uitmesten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Goeiemorgen allen! DAGPACT Albert Lytse miranda rip Queenie Tatum Joris Acer Lissy Taurus65 Lydia Acer was er af gevallen en aan Lydia beloofd haar erbij te zetten. Nu eerst de verf uit mijn haar spoelen. Is me al eerder gebeurd dat ik hier bleef hangen en het vervolgens veel te donker was, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Goedemorgen allemaal, Hier schijnt de zon ook, maar ik ben nog niet buiten geweest. Hoe zit het met de wind? @ Emmaaaaaa: lang niet gezien. Gaat het goed? @ Joris: ik sta elke dag op het dagpact maar AR is zo aardig om mij er elke dag op te zetten, omdat ik altijd pas later kan inloggen. Als je het hem vraagt doet hij dat vast ook wel voor jou. Ik zal in ieder geval elke dag controleren of je er op staat en je zo nodig erbij zetten. Bij deze beloofd!! @ Tatum: klus ze. @ Taurus: ga er weer voor joh. @ Jane: jij hebt vrijwel altijd mooi weer als je met je maatje gaat fietsen. Heb je een lijntje met boven? Vandaag draaien we ons vast woensdagprogramma af: klusjes in huis, bezoek aan schoonma en aansluitend naar de buurvrouw voor ondersteuning en wat creativiteit (als ze het op kan brengen). Ik heb haar tot nu toe alleen nog maar aan de telefoon gehad, omdat ik gisteren veel weg was. Ben benieuwd. Maak er allemaal een mooie dag van en sterkte aan wie het nodig heeft! @ GUNN:WAAR BEN JE? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 @Lytse: o dat is lief , alvast dankjewel. Ik zal AR een pb'tje sturen met het verzoek. Net mijn koelkast uitgeruimd en schoongemaakt. Het lijkt wel of ik nu minder voorraad heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Middag, joris!!!! Wow! wat een leuk en goed vooruitzicht toch!! cool!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 heyyyyyy aichi is er ook!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 middag tesaam!! wat een weertje he? ik heb lekker gerommeld in huis en ik ga zo een welverdiende wandeling maken met de hond. daarna wat boodschapjes doen en lekker koken. ik heb trek in surinaamse bami ala mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 middag Leen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Hoi VM..alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 jaat gaat wel zo..... terug bikke meer op FB tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 hihi, ik heb het door ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 'k ben even aan de wandel...dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Ja Lenie, goed weer voor een wandeling. Ga vanmiddag ook even een wandeling maken. Nu nog een voorraadkast uitmesten.. Klinkt lekker die Surinaamse bami. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Sterk hoor Wijfie en dat je dit direct oploste met bitter lemon. Maar ook dat je niet in de verleiding kwam om die 2e bier dan maar te nemen. Dubbel sterk! Had mij ook niet afgemeld gisteren. Nog steeds droog en vandaag neem ik die eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 het was heerlijk!!!!, zelf een lekker temperatuurtje als je uit de wind liep. Joris...het is ook lekker, ik heb m'n eigen draai er aan gegeven. met bruine bonen etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Goedemiddag! Ik begin maar met opbiechten. Ik heb gisteren gedronken. En nu heb ik het idee niet meer te kunnen stoppen. Ondanks dat ik absoluut geen plezier haal uit het drinken. Wat is dat kronkeltje in mijn hoofd dat maakt dat ik niet meer kan stoppen? Owja, ik dacht dat ik nu wel gewoon even iets kon drinken.... Tja, ik moet toch weten dat ik dat niet kan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Jammer, Madeleine. Dit is nu precies de reden waarom ik de eerste niet wil nemen. Hoe goed en prettig ik me op het ogenblik ook voel. En hoe ver de verslaving ook van me af lijkt te staan. Als ik de eerste neem dan wordt mijn leven binnen 3 dagen veranderd van hemel naar hel Ik ga opnieuw een Refusal innemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 heerlijk wijffie....even vitamientjes op doen. is voor mijn humeur ook beter. Tatum je gaat goehoed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 ach Madeleine, wat jammer nu weer. pak jezelf bij elkaar hoor, je gaat zo goed ondanks dat het heel moeilijk is. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Lenie, jij ook hoor Met vlindertjes en al las ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 jaja..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 jammer dat je geen FB hebt Tatum, anders had je hem even kunnen zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Ik zou het wel kunnen maken denk ik, maar nu even niet. Misschien komende dagen. Ik loop nu veel te veel te bedenken wat ik nu met mijn balkon wil doen en op welke wijze ik die kat-vrij wil gaan maken. Er zijn meerdere mogelijkheden. Amor zou bij mij ook wel eens raak mogen schieten, maar ja ik hang veel te veel rond op dezelfde plekken denk ik. Dat is dan thuis en op werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 ik weet nog wel een leuke buurman voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden