AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 welke soort cursus heb je dan nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Ik ga ook vroeg slapen. Morgen de brunch met de alleengaandengroep. Ik voel de stress nu al komen. Morgenochtend de sandwiches maken en de werkelijke keuze van wat ik aan zal trekken. Moet het gemakkelijk zitten of mooi zijn? Liefst beiden natuurlijk. Het is wel pasen. De uitdrukking is toch "op zijn paasbest uitzien"? Een vrouw komt me ophalen. Ik voel toch wel spanning voor de confrontatie waar ik woon. Is niet de mooiste buurt, maar ik houd er van omdat ik hier zelfstandig kan blijven. Het zou niets moeten uitmaken, maar ik wil graag door de groep geaccepteerd worden. Een acceptatie voelen die ik nooit in mijn jeugd heb gevoeld. Ook niet door mijn moeder en haar mannen. Terwijl ik dit typ zie ik in hoeveel beschadigingen er nog zijn in mezelf. Nu begrijp ik ook waar die enorme vermoeidheid vandaan komt. Maar als ik deze stappen niet zet, dan kom ik nooit vooruit. Morgen een fijne middag beleven en dan weten dat ik ´s-avonds weer veilig thuis mezelf mag zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Je ziet het Ietje, genoeg te doen hier voor je. Wat je nu al geeft is in deze tijd hard nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Voor het geval mijn woorden niet geheel juist overkomen - ik mis hier soms de interactie - ik ben er heel blij mee. Ik ga daar morgen aan denken en er vooral aan denken dat ik trots mag zijn om mezelf te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Tatum @Het zou niets moeten uitmaken, maar ik wil graag door de groep geaccepteerd worden. Je bent al door de groep geaccepteerd om hoe je bent, dat is toch genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Albert, toch ben ik enorm bang om opnieuw neergehaald en afgewezen te worden. Die vrees zit enorm diep. Zo diep dat het me niet lukt om me aan mensen te binden. Dat is eigenlijk wel prettig bij de mensen van de alleengaandengroep - iedereen mankeert wel iets. En dat maakt vaak niemand iets uit, zolang ze er maar geen last van hebben. Iedereen wil gewoon een gezellige middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Ik voel me al een stuk rustiger. Ik ga slapen. Als ik nu de klok op zomertijd zet, dan geeft hij direct 22.30 uur aan. Dan maakt dat uurtje ineens heel veel uit. Morgen heb ik vast wat leuke verhalen. Beter in ieder geval dan die van ´op de fiets naar de bouwmarkt´ Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Ja Tatum dat zit wat dieper bij je:heart: en wat je vervolgens schrijft, bij iedereen mankeert wel iets Ach weet je we zijn allemaal mensen en wie bepaalt wat er mankeert aan iemand? Kijk eens in de spiegel en definieer nog eens het woord "normaal" niet persoonlijk naar jou maar gewoon in het algemeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 truste Tatum:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 truste Ietje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Hoi Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 jij hebt nog mazzel toen ik hoi allemaal typte priet ik tegen mezelf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 om moedeloos van te worden hè Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Gelukkig dat het weer wat rustiger is Jopske. Ik ga afsluiten mensen Het is weer 22.30 en ik hoest nog steeds erg veel. Word het een beetje beu van ondanks dat ik van alles geprobeerd heb. Het moet er toch uit denk ik dan. Zo m'n bed wamme maken en dan samen met Puck, heerlijk onder de wol. Tot morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Je kunt het zéker Akelei truste voor zo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Ben jaloers op je Bol ik wil ook graag met de hondjes naar bed zo lief en vredig vind ik dat en echt huiselijk maar ze zijn bij W hè en daar mag dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Och arm Ap. Ja en zo'n stoffen hond daar heb je ook niets aan hé? En dan kan ik wel naast je gaan liggen en hijgen in je nek en je likjes geven of steeds waf waf roepen maar jij bent ook niet stom hé? Dan val ik toch door de mand. Trusten kerel:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Originally posted by: akeleiIk heb een grote harige hond AR. quote> Ze zijn me allen even lief;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 truste Bol:lips: en nee niets kan de liefde van een dier vervangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Deze jongen gaat ook maar naar bed Had er al vroeger in willen liggen maar vind computeren ook leuk en ach het is morgen zondag dus nog vrij opgezwollen kaak is over truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Denken jullie aan de klok? 1 uurtje voor uit ik heb ze allemaal al verzet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 De klok van mijn auto staat morgen eindelijk weer juist :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 avond, was ik al helemaal klaar, lag al bijna in bed zelfs... begint er hier een of ander dwaas te schieten met iets dat heel erg BAMBAM doet. Dus os Muske in alle staten, moest ik jas aandoen, buiten in de vrieskou mee gaan kijken enzo... Niks gezien BTW , dus weet niet wat t was.. mijn Mushke "kan" ook niet bij mij in bed. Heb best een groot bed, maar Mush is nog groter en ook helemaal heel erg "harig"............ Oh jen, mijn auto klok komt zo ook eens in t jaar weer terug "tegoei". Muziekliefhebbers... ARTE (is wel bijna gedaan denk ik) Maar ik ga nog maar es opnieuw proberen! Aak!!!!!!!!!! Zo geraakt ge die Schelde nooit over eh! Slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Canvas heeft een mooie film nu truste Jen en frummers die nog lezen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 'k heb ook net canvas opgezet... slaapwel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden