Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 maart 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga ook vroeg slapen. Morgen de brunch met de alleengaandengroep. Ik voel de stress nu al komen. Morgenochtend de sandwiches maken en de werkelijke keuze van wat ik aan zal trekken. Moet het gemakkelijk zitten of mooi zijn? Liefst beiden natuurlijk. Het is wel pasen. De uitdrukking is toch "op zijn paasbest uitzien"?

Een vrouw komt me ophalen. Ik voel toch wel spanning voor de confrontatie waar ik woon. Is niet de mooiste buurt, maar ik houd er van omdat ik hier zelfstandig kan blijven. Het zou niets moeten uitmaken, maar ik wil graag door de groep geaccepteerd worden. Een acceptatie voelen die ik nooit in mijn jeugd heb gevoeld. Ook niet door mijn moeder en haar mannen.

Terwijl ik dit typ zie ik in hoeveel beschadigingen er nog zijn in mezelf. Nu begrijp ik ook waar die enorme vermoeidheid vandaan komt. Maar als ik deze stappen niet zet, dan kom ik nooit vooruit. Morgen een fijne middag beleven en dan weten dat ik ´s-avonds weer veilig thuis mezelf mag zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albert, toch ben ik enorm bang om opnieuw neergehaald en afgewezen te worden. Die vrees zit enorm diep. Zo diep dat het me niet lukt om me aan mensen te binden.

Dat is eigenlijk wel prettig bij de mensen van de alleengaandengroep - iedereen mankeert wel iets. En dat maakt vaak niemand iets uit, zolang ze er maar geen last van hebben. Iedereen wil gewoon een gezellige middag. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me al een stuk rustiger. Ik ga slapen. Als ik nu de klok op zomertijd zet, dan geeft hij direct 22.30 uur aan. Dan maakt dat uurtje ineens heel veel uit.

Morgen heb ik vast wat leuke verhalen. Beter in ieder geval dan die van ´op de fiets naar de bouwmarkt´ :)

Welterusten :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tatum dat zit wat dieper bij je:heart:

en wat je vervolgens schrijft, bij iedereen mankeert wel iets

Ach weet je we zijn allemaal mensen en wie bepaalt wat er mankeert aan iemand?

Kijk eens in de spiegel en definieer nog eens het woord "normaal"

niet persoonlijk naar jou maar gewoon in het algemeen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig dat het weer wat rustiger is Jopske.:sun:

Ik ga afsluiten mensen Het is weer 22.30 en ik hoest nog steeds erg veel. Word het een beetje beu van ondanks dat ik van alles geprobeerd heb. Het moet er toch uit denk ik dan.

Zo m'n bed wamme maken en dan samen met Puck, heerlijk onder de wol.

Tot morgen mensen.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond,

was ik al helemaal klaar, lag al bijna in bed zelfs...

begint er hier een of ander dwaas te schieten met iets dat heel erg BAMBAM doet.

Dus os Muske in alle staten, moest ik jas aandoen, buiten in de vrieskou mee gaan kijken enzo...

Niks gezien BTW , dus weet niet wat t was..

mijn Mushke "kan" ook niet bij mij in bed. Heb best een groot bed, maar Mush is nog groter en ook helemaal heel erg "harig"............

Oh jen, mijn auto klok komt zo ook eens in t jaar weer terug "tegoei".

Muziekliefhebbers... ARTE (is wel bijna gedaan denk ik)

Maar ik ga nog maar es opnieuw proberen!

Aak!!!!!!!!!! Zo geraakt ge die Schelde nooit over eh! :heart:

Slaap lekker!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...