VM1 Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Leen ik pak altijd "forumcode" Bollie!!!!!!! Nog effkes eh!!! Lytse wat een vervelend nieuws! Thx Acer! ik vond het ook geweldig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 staat er bij mij niet bij, waar begint dat mee? zonder dat je m'n hele album ziet ( zoals altijd..grr) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 nee ook niet, dan houd het op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 met 15 minuten ben ik weg....ik log alvast uit dag dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Mensen Modjo is er en wat een pret, ze spelen al gelijk met elkaar. Niets van grommen, aan elkaar wennen, nee gelijk dikke pret hier. Goh wat is dat een leuk gezicht. Hier heb ik het voor gedaan, rennen in huis samen met Puck. Ik vind ze wel wat mager dus daar gaan we aan werken, en verder heeft ze inderdaad een flinke onderbijt maar ze kan gewoon eten dus dat is het belangrijkste. En ze heeft een hele mooie draf zeg maar. Ze loopt net als een paard in uitgestrekte draf. Gooit die pootjes heel hoog op en ver vooruit. Heerlijk om dit te zien en ik ben gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Bol, wat heerlijk voor je Ik ben terug. Het was erg gezellig en zonder alcohol. Tenminste voor mij dan zonder alcohol. En door de rest werd ook maar zeer matig ingenomen (2 glaasjes per persoon hooguit, sommige dronken niets) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 :light::PB):light::PB):light::PB):light::PB):light::PB):light::PB):light::PB):light::PB):light::PB):light::PB):light::PB) hiep hiep voor Mo en Puck en Bol veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Ja fijn het Tatum, ik ben echt zo ontzettend blij voor Puck. Dank je Jane, ik kan nu al na een uurtje zo genieten van de taal van de honden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Ja Akkie, maar daar staat de chihuahua om bekend. Ze vinden dieren als ze klein zijn niet eng. Maatje was hier met z'n N. Foundlander maar dat was voor haar nog schrikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Dat is genieten he Bol? Fijn dat het meteen klikt tussen die twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Sowhat je haalt me de woorden uit de mond: wat zouden de andere dieren er van vinden? Bol geweldig dat het zo lukt tussen beide hondjes. Nu Lenie nog haar hond! Ik kom vanavond nog wel even langs. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Hoi, Even snel een bericht van mij. Ik ben depressiever dan ooit. Mijn medicatie is opgehoogd. Helpt mij echt te weinig. Mijn probleem zit hem in iets dat ik voel en al jaren wegdruk. Ik kan er alleen met niemand over praten, omdat het probleem echt dom is. Ik kan me er alleen niet overheen zetten. En hoe dit wel gaat lukken, is de vraag. Niet drinken, minder eten, niet roken zijn nu de doelen. Maar die dragen niet bij aan dat ene gevoel. Dat gevoel wat ik heb wordt er niet minder of beter door. That's my life op dit moment. En ik ben weinig op het forum aanwezig, niet omdat ik me afsluit, maar omdat ik even heel erg weinig te vertellen heb. Wilde wel even weten hoe het gaat, dan weten jullie dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Madeleine, hoe jij omgaat met een probleem; door er niet over te praten terwijl je weet dat je daardoor drinkt, is dat niet dom? Ik schat jou slimmer in meis.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Madeleine, mijn ervaring is dat weggedrukte gevoelens naar de voorgrond komen op het moment dat jij aan de verwerking toe bent. Niet leuk, zeker niet en het kan nog een tijd gaan duren voor de verwerking is afgerond, maar geloof me: jij kunt dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Mijn angst is de angst om ouder te worden. Rimpels, verval en alles dat daarbij komt kijken. Ik had het al op mijn 20e, maar dit werd verbloemd door een scheiding tussen mijn ouders en hij komt nu gewoon keihard terug. Ik weet dat ik dankbaar moet zijn voor het leven, ook voor rimpels en ook voor verval, omdat anderen soms de kans niet hebben om rimpels te krijgen, om te vervallen, maar ik voel me zo naar. Ik ben, nog maar (zouden anderen zeggen) 30 jaar, nog mijn hele leven voor mij en ach, nu is het nog niet zo erg. Maar het wordt vanaf hier nog erger. Dan wordt ik zo gerimpeld als Willeke Alberti, zo oud. Ik zag eergisteren Flikken Maastricht en daar had een vrouw, die ik absoluut niet mooi vond en voor mij verval laat zien, een relatie met een jongere en toen dacht ik als eerste:"Je bent zo oud, hoezo liefdesleven?" En ten tweede:"Met die leeftijd moet je toch mutjes haken?" Kijk, daar kom ik dus op weerstand. Want wat geef mij het recht om zo te denken? Om nu, jong, er zo'n drama van te maken. Maar ik maak hem dagelijks. Geheel groot drama, want zo wil ik nooit worden. Ik wil misschien wel mijn leven lang 20 of 30 blijven. Maar niet ouder. Waarom is dat nog niet uitgevonden, zo'n pil waarbij ik niet ouder zou worden? Ja, sorry. Echt, dit is zo'n dom depressief probleem. Gewoon leven en leuk leven.... Ik kan het alleen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Ik vind het echt en oprecht zo lief dat iemand over mijn probleem wil nadenken, zonder bevooroordeeld te zijn. Dat heb ik niet eerder gehad en doet me toch wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 zo...het moppie is thuis en ligt zwaar in coma in mijn favoriete stoel haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Heet hij/zij ook moppie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 nee ze heet Raya.. ze is een stuk kleiner dan ik dacht....super lief en een echte kroelkont. m'n andere hond negeerd ze nog, ze is doodmoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Mooie naam! Maar nu heb ik kennelijk gemist waar ze vandaan komt? Wel super, ik wil nu ook een huisdier! Maar ja, kan niet. Helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 ze komt uit Fuerte ventura. ik ben een opvang mama...als ze weer een beetje zichzelf is dan word er gezocht naar een blijvend huisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Ah, dat wist ik niet. Maar wat ontzettend gaaf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 die kijkt niet naar d'r om nog haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 ik ga ook even banken...ben gesloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Ha das fijn Lenie dat jou moppie er ook is. Nu nog een beetje wennen aan de nieuwe omgeving en dan genieten. Madeleine jijzelf vind jouw probleem dom, niet anderen. Ja de dag van jouw geboorte is tevens de weg naar de dood. Ben je daar misschien erg bang voor? En geloof je in een leven hierna of zeg je, doe mij maar een drankje dan hoef ik daar niet over te denken. Weet je meis, we kunnen dat verouderingsproces niet stoppen. Alles wat in het universum is ontstaat en verdwijnt wij ook. Akelige gedachte hé? maar het is niet anders, daar moeten we allemaal aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden