Jaap Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Ik ga ook weer eens verder kijken. Aicha laat je niet gek maken door allerlei tegenstrijdige gevoelens straks. Veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 DAGPACT: rip Queenie Aicha Albert Lytse Joris Tatum kunsie Acer En een goeiemorgen allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Sorry Acer, Dat was tegelijk! Ik heb je er al bijgezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Nou, Tatum hopelijk voor jouw nog cash in huis anders wordt het droog brood eten en op water teren. Ze weten nog niet wanneer het probleem is opgelost. Heb de laatste peuk zo snel weggesmookt dat ik nu dizzy ben. Heb gelijk alles weggegooid, shag, vloei, filters, aanstekers, asbakken op 1 na. (wel opgeborgen). Ben er ooit al eens 9 jaar vanaf geweest maar je kent het wel hè? De overmoed sloeg toe, ach op een bruiloft moet 1-tje toch wel kunnen. Nou niet dus net als bij drank. 1 is teveel en 100 nog niet genoeg! Verder heb ik me op het 'stoppen' met roken draadje gezet. En i.d.d. ik was in die tijd veel rustiger. Van veel roken wordt je opgefokt. Het is ook een upper.(nicotine) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Goedemorgen, Acer en Kunsie. Zo te zien wordt het weer een vol dagpact, Hoe langer de rij hoe beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Aicha, Knap dat je gaat stoppen met roken! En vooral omdat je in een rot periode zit met je broer. Ik wens je veel sterkte en succes in de strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Dank je Kunsie, ik ga er voor. Merk dat mijn conditie steeds slechter wordt en ik ben ook de jongste niet meer. Als ik tegen de wind in moet fietsen moet ik soms afstappen omdat ik zo buiten adem raak. Dat is niet goed . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Met fietsen heb ik (nog) geen last. Maar als je me s'nachts hoort blaffen, dan lijkt het hier wel een hondenkennel:D Ik rook wel een stuk minder als ik niet drink. Dan gaat het dubbel op hé. Dus nu zo'n 15 per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Goeie morgen beste kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Mogge Bol:present: Hoe is het met jouw hoesten gegaan vanacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Kunz. een heel stuk beter meis nu sta ik s'ochtends op en kan weer heel diep adem halen. Voorheen zaten heel m'n longen vol en hoestte en proestte ik heel wat af. Zeker bij mijn eerste peukie. Dit voelt erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Toen ik zo straks met de hond ging wandelen had de gemeente een mooie gieter laten staan. Die heb ik maar mooi meegenomen om mijn balkonplanten water te geven want die waren volledig uitgedroogd. Ben trouwens uit mijzelf geminderd met a.d. Eerst van 225 mg naar 150 mg Dat een jaar gedaan en nu sinds een week 75 mg. Moest ik voor een vervolgrecept wel eerst een afspraak maken met de dokter. Maar ik had er niet meer genoeg van 75 mg. dus gevraagd of ik er tot bezoek aan de dokter er wat bij kon krijgen. Tuurlijk hoor Mevrouw U kunt ze vanmiddag ophalen. Kom ik thuis zijn het weer medicijnen van 150 mg. Dus net maar weer gebeld en kan ze rond 10.00 uur ophalen. Voel me stukken beter eigenlijk met dat minderen. Voel me veel energieker en had een bril nodig om veraf te kunnen zien. Die heb ik nu ook niet meer nodig. Ben ook niet depressief maar zelfs vrolijker En het lijkt ook wel of ik meer kracht heb om niet te drinken. Volgens mij stompen die dingen behoorlijk af (bij mij dan). Alles kon me ook minder schelen. Een biertje, ach waarom niet? Nu kan ik alles veel beter relativeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Bol, dat is goed nieuws. Ben wel benieuwd hoe het met Puck en Mo gaat! Is Mo nog zo bazig tegenover Puck? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Hey goeie morgen Aich. Hier gaat het prima hoor, de dames zijn bezig aan elkaar te laten zien wie de baas is, door achter op elkaars rug te gaan staan. Het lijkt of Puck toch iets meer voor zichzelf leert opkomen. Heb wel wat mee gewerkt door, als ik ze buiten laat, eerst Puck te laten en dan pas Mo. Ook het eten, of iets lekker geven doe ik eerst aan Puck en dan aan Mo. De natuur een beetje helpen. Maar ze spelen heel wat af, en das zo heerlijk om te zien. Echt genieten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Heb je trouwens nog een broodje over Aich? Ik heb honger. En heb je nu al een week last van diaree? Veel blijven drinken hé? En wat norit slikken anders droog je toch wat uit. Waar komt dat vandaan of weet je dat niet? Hoop dat het stoppen met roken gaat lukken, je bent een doorzetter hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Ha, natuurlijk heb ik nog een stapel brood over en croissantjes. Fijn dat puck iets beter voor zich zelf gaat opkomen. Bij een tweede duitse herder die ik bij mijn eerste had gekocht ging het helemaal mis. En heb uiteindelijk de tweede aan een goede kennis van me weg moeten geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 goeiemorgen zonder zon voorlopig. wel harde wind weer die ik zo mag trotseren. Jaap bij mij is er ook geld weggeweest gisteren ik kon me ineens levendig in de Cyprioten indenken je vertrouwt een bank iets toe waar je hard voor hebt gewerkt, waar je niet zonder kunt, en poefff weg! En je kunt er niet bij om de rest eraf te halen ook. Geen saldobiljetten meer, dus ik ging echt aan mezelf twijfelen en ik heb geld van anderen op mijn rekening omdat ik een weekend weg mee organiseer; wat als dat ook wegbleef? Maar het lijkt allemaal kompleet nu. Misschien toch maar weer een oude sok breien:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 @Miranda ook een goedemorgen. @Bol ik ben juist aan de dunne omdat ik teveel drink. (U heeft niet goed gelezen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Morgen Jane, ik kan de zon niet jouw kant opsturen vandaag want hij is hier ook niet. Net als bij jouw wel een stevige wind. Maar ja die heb je al en die hoef ik niet te sturen want ik denk niet dat je daar op zit te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Nou dan graai ik mijn saunaspullen en mijn moed bij elkaar en bestijg mijn stalen vouw-ros Ik heb me meteen pal tegen, dus vanavond als ik loom en voldaan huiswaarts keer heb ik m in de rug en vlieg die dijk over. fijne dag allemaal en Aicha als die zon nog doorkomt is ie helemaal voor jou:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Veel plezier in de sauna Jane Heerlijke plek om vandaag door te komen. Geniet vd warmte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Goodmorning Miranda ea! Gisteravond zo moe na een dag werken dat ik om half tien in de stoel in slaap viel. Vannacht negen tot tien uur geslapen. Ik heb zelf zo'n bloeddrukmetertje en vond mijn hartslag vrij hoog. Mijn bloeddruk is dus ook ineens een stuk hoger. Kan nog de nasleep zijn van de griep. Maar ik stop nu toch even met alle pillen en hoestdrankrotzooi. Ik begin ook niet meer aan de caffeine. Rooibosthee blijkt ook enorm bloeddrukverhogend te kunnen zijn. En die was ik ook juist weer gaan drinken. Verder doe ik lekker rustig aan vandaag. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 De drop gaat ook de deur uit. Gaf ik toch al niet veel om. Rust in het lijf is me veel waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Drukke dag vandaag en ook geen tijd om bij te lezen. Komt vanavond wel. De boodschappen zijn gedaan, dan eten, naar bed en daarna naar de buurvrouw om te knutselen. Hier is het somber weer en berekoud! Maak er een zo goed mogelijke dag van allemaal, en hierbij een instant zonnetje. Weet je wat: ik doe er twee.:rose: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Middag, leve de paasvakantie (duurt 15 dagen) bij 3 graden......... verkouden... spreek me der niet van. Een hele week (of langer geen stem gehad...). Begonnen met bijholtes, dan keel. Stopt maar niet! ZON waar blijf je, warmte ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden