snoepje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 relatie is over dacht dat hij me begreep maar hij vind het gezeur voel me zwaar ..laat ik het woord maar niet noemen agnieta zij weet niet dat er alcohol mee speelt maar morgen wordt alles anders..het moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Nee Agnieta, daar staat mijn hoofd niet zo naar. Hij komt woensdag en dan komt hij KLUSSEN! Ik vind woensdag dan wel een rotdag, want hij gaat alle klussen doen waar ik een hekel aan heb. En dan ben ik wel iemand die mee gaat helpen en vast gaat houden. Maar woensdagavond heb ik een hordeur, kan het licht weer uit in de wc, is de dimmer in de huiskamer vervangen en hangt de woonkamerlamp boven de salontafel. Daar doe ik dat dan voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Snoep, ik denk dat je de beste beslissing hebt genomen. Jij en je kind gaan voor alles. En als die vriend van jouw dat niet begrijpt is het een sukkel. En al helemaal als hij niets aan zijn probleem wil doen en jouw alleen maar verder de afgrond instampt. Toch zal het een verdriet voor je zijn. Maar zo iemand kun je missen als kiespijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 ik weet het aicha maar het doet verdomd zeer en dan ben ik ook nog eens iemand die gauw medelijden heeft dan zie ik hem zielig alleen zitten en wil hem ook zo graag helpen..maar hij wilt het niet hij ziet er geen kwaad in hij werkt is.. nooit dronken...is niet lastig...dus wat is mijn probleem en dan denk ik inderdaad..wat is mijn probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Hij heeft je steeds al niet serieus genomen Snoep m.b.t. drank. dat was ook veel te konfronterend voor hem want door jouw probleem echt te erkennen moet hij dat van hemzelf ook onder ogen zien. Al zou hij je begrijpen dat zegt nog niet dat hij dezelfde stappen als jij kan nemen. Bovendien ben jij beter gemotiveerd nu. En dus beter af zonder hem. helaas een harde les voor je maar zorg dat je er niet de schuld van gaat nemen en jezelf meer de put in gaat denken. Je weet nu uit eigen ervaring dat je leven zonder drank niet echt saai was, je hebt destijds je verlangen naar drinken vertaald in een niet saai leven willen leiden. nu kan je nuchtere leven beginnen en na de eerste tijd gaat dat je weer veel opleveren, wedden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 ik hoop het jane de weekenden zullen zwaar worden weer alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Jouw probleem Snoep is dat je wel problemen hebt met de alcohol. Er zijn hoopjes mensen die drinken en gewoon werken en ga zo maar door. Die hebben ook geen hulp nodig en vinden het leven prima. Dat zijn dan misschien geen alci's ik weet het niet. Probeer medelijden te hebben met je zoon, die heeft hier niet om gevraagd. Jij of je vriend maken een keuze en das drinken, je zoon heeft geen keuze hij is nog afhankelijk van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Snoep je bent niet alleen. Je hebt J nog. Ga leuke dingen met hem doen. Samen pret maken, boodschappen doen en samen koken? Heerlijk voor een kind om zijn moeder voor zichzelf te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 bolletje ik ga ook mijn best doen..wil van de zomer weer fris en fruitig zijn en ervan kunnen genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 de weekenden worden lichter Snoep als jij meer vrienden met jezelf wordt en niet persé een ander nodig hebt die van je houdt. Als je zover bent, heb je een eerlijke keus of je nog wel een relatie nodig hebt/wilt. En als je kiest voor wel, dan komt er iemand. En hopelijk sta je er dan sterk(er) in en krijg je iemand die wel goed voor je is en je respecteert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Originally posted by: TatumSnoep je bent niet alleen. Je hebt J nog. Ga leuke dingen met hem doen. Samen pret maken, boodschappen doen en samen koken? Heerlijk voor een kind om zijn moeder voor zichzelf te hebben quote> ga ik ook doen..maar om het weekend is hij bij zijn vadermaar komt goed..moet wat harder worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 grrrrrrrrrrr nee niet harder alsjeblieft niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Snoep, dan ben je maar 2 dagen van de 14 dagen alleen. En die moet je dan leren invullen. En zo'n weekend niet drinken is een heel erg goed begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 mijn ogen zijn heus geopend nu en weet waar ik doorheen moet zou niet makkelijk worden..maar het moet en ik wil het morgen begint dag 1 ga nu uitloggen..moet het voor mezelf afsluiten:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 zonder jullie zou ik het niet redden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Goedenavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 doorzetten Snoep hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 ik denk dat ze het heeft over de relatie afsluiten Agnieta en ja dat moet ze zelf doen. laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Originally posted by: snoepjeik ga ook mijn best doen..wil van de zomer weer fris en fruitig zijnen ervan kunnen genietenquote> Das karakter hebben Snoepie. Hartstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ik ga wel goed Jopie maar ga zo maar naar bed, heb ik gewoon zin in truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Jopie, ik heb ook een goed weekend gehad. Droog. Vandaag veel schoongemaakt. Rustig en prettig. En nu ga ik ook slapen. Ik ben moe. Het is mooi geweest voor vandaag. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Allen welterusten en ik meld me in lange tijd weer eens een keertje droog af, dat voelt een stuk beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Dreuge.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Week 4 gehad, Albert ook nog droog? vandaag zijn hier heel wat flessen wijn doorheen gegaan vanwege verjaardag van dochterlief (9 jaar) maar wel droog gehouden, als je tenminste 20 flesjes 0% bier niet meetelt. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden