Spring naar bijdragen

Donderdag 11 April 2013

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Even terug. Zit met manlief naar Top Gear te kijken. Darts is pas later vanavond en ik hou helemaal niet van voetballen!

@ Igor: meis ik was er al bang voor. Fijn dat je je gemeld hebt. Nu maar slapen en kom morgen even langs piepen. Grabbel je moed weer bij elkaar! Sterkte.

@ Mistletoe: ik hoop toch zo dat je het tot nu toe nog droog hebt weten te houden. Speciaal voor jou ben ik even terug. Zoek afleiding. zodat de tijd sneller voorbij gaat. De dag is bijna om.

Onder de douche gaan wil ook weleens helpen. Zet hem op hoor!

@ Will: wat je al eerder zei: het vermeerdert de waarde van je huis. Je houdt er een mooie kamer aan over. Het is beter zo!

Tot straks.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dikke pluim voor vandaag in elk geval.

Wat die uien betreft: Ik moest er ook niet aan denken toen ik een half jaar geleden of zo die tip kreeg. Moest er wel om lachen eigenlijk. Tot de tipgever zo vriendelijk was ze zelf bij mijn bed te zetten. Stinkt, maar was lief bedoeld natuurlijk en moest ze wel laten staan.

En wat denk je? Juist! Het werkte als een speer. Al twijfel ik nog steeds of het geen toeval was :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Ik was er vandaag van overtuigd dat het vrijdag was en hoe ik daarbij ben gekomen? :o

Ook dacht ik vanochtend, toen ik wakker werd, dat het Konninginnedag was. Ik had ze in mijn dromen de boel horen opbouwen en toen werd ik wakker van keiharde muziek. Precies Koninginnedag. Alleen was het de onderbuurman die nieuwe herriemaak apparatuur had gekocht en tien minuten later voor de deur stond om te vragen of ik het wilde zien. Ben je wel helemaal, buurman? Grrrr!

Was een rare dag vandaag. Ik mis nu echt mijn Flikken in Maastricht. Maar morgen is het gelukkig echt vrijdag met echt Flikken in Maastricht. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal,

dagdraad begonnen en was al even thuis (vanaf 20.00 uur)

maar ineens van alles te regelen hier dus niet bijgelezen vandaag

het was een vroege en lange hard werkende dag met heel veel gevlieg

zowel letterlijk als figuurlijk.

Meld me wel droog af

truste allemaal:lips:

tot morgen en dan niet zo vroeg hoor;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou vol Mistletoe. Het zal inderdaad een vervelende nacht worden, ook al omdat je niet gedronken hebt.

Klasse dat je het volgehouden hebt!

Als ik niet kan slapen, probeer ik heel ontspannen te gaan liggen en me dan een mooie plek voor te stellen. Hoe ruikt het daar, hoor je vogeltjes, noem maar op, zo reëel mogelijk. Meestal helpt me dat om te ontspannen en bovendien rust je dan toch uit.

Een doorgesneden rauwe ui op je nachtkastje helpt je luchtwegen en neus open te houden.

Proberen?

Ik denk aan je.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je maar mooi geflikt vandaag Mistletoe,

En Sieraad ook.

En ik ook.

Nu al weer bijna 4 weken werkloos, de tijd vliegt. Het wordt

al een beetje een sleur. Maar echt vervelen doe ik me nog

niet.

En ik heb weer een fijn weekend voor de boeg, wat wat mij

betreft morgen begint. (Moet nog wel mij verantwoording

naar UWV doen) En dan zaterdag naar mijn oude huis beetje

prutsen in de tuin daar. Ik heb daar veel geplant en dat ga ik

dan een beetje overdragen hoe er mee om te gaan en dan ook

nog weer eens lekker naar het theater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn onderbuurman is erg leuk. Not. Hij is de enige die voor overlast zorgt. Hij is degene die de gaskranen dichtdraait als hij er zin in heeft, de ramen inslaat als hij zijn sleutels vergeet, de muziek keihard zet (ook in de nacht), ruzie maakt met zijn toenmalige vriendin (waar ik gelukkig sinds een jaar verlost van ben) en de badkamer om drie uur 's nachts verbouwd (want hij was vroeg wakker en dacht dat niemand het hoorde. Ahum). Door hem komt het nu over alsof ik in een tokkieportiek woon, terwijl het hier allemaal nette mensen zijn. Hij heeft, net als de meesten hier, een koopwoning, dus van hem af komen we ook niet. Maar verder is hij wel aardig. Hij zorgt, zonder dat ik dat wil, voor me. Dan hangt er een gebakken Vis aan de deur (Met een flesje bier er naast op de grond :o), dan weer een tas vol troep (waar hij niets mee kan, maar ik ook zeker niet) en dan staat er een kop soep of warme maaltijd bij de deur.

Was vanmiddag gaan kijken naar zijn nieuwe apparatuur (ik kan geen nee zeggen, blijkt) en bij het weggaan heb ik hem gezegd dat ik 'het' niet te vaak wilde horen. :P Hij was al zo dronken als maar kan, nooit een slechte dronk, dus hij kan het wel hebben. Toen ik binnen was vroeg hij of ik een biertje wilde. Nee, niet. Had er trouwens ook alles behalve zin aan. Maar dat drammen. Echt niet? Niet eentje? Ah toe, gezellig?! Neen, ik wil geen bier. Maar als je me dood wilt hebben, moet je me één voorzetten (Jaja, ik ben best wel een brutale hond). En dan nog doorzeuren, terwijl mijn 'nee' toch echt duidelijk was. Heb gezegd dat ik naar de Action ging, vroeg hij of hij mee mocht gaan. Nou, nee. Dat kan ik prima zelf. Ben niet al te aardig, maar als ik aardig ben, dan heb ik hem dagelijks weer voor de deur staan te zeuren en ik had nu minstens een week geen last van hem op wat zakken met eten en troep na aan de deur en dat flesje bier. Haha, hoe bedenkt hij het. Fish and Beer. :P (Is overigens gewoon netjes door de gootsteen gegaan, had ik weer 10 cent meer statiegeld. :P :P :P)

Zo, het is volgens mij weer tijd voor bed. Sorry voor mijn uitspatting over de buurman, maar moest er kennelijk even.

Welterusten! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker, ik lust ook graag gebakken vis. Ik zou het wel komisch

vinden als iemand dat hier op de deur spijkert.

Hier spijkeren ze slechts rotte vis op deuren. Die ze zelf niet meer

lusten.

Welterusten Madeleine, ik vind dat je er goed mee omgaat. Een ander

tactiek zou negeren kunnen zijn. Maar da's ook niet prettig.

En iedereen welterusten en een pluimpje voor de droge dag, ik ben

gul vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...