Jen Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Het eerste gedeelte van de erfenis van mijn ouders is op mijn rekening gestort. Raar zenne. Eigenlijk kan ik nu even een dure reis gaan maken, maar da's niet de bedoeling zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 De beste zuipboeken zijn toch wel geschreven door Bukowski. Die is dan ook trouw blijven drinken. En toch oud worden. Sommige mensen hebben dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Haha was ik de postbode vergeten. Shame on me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Je mag er mee doen wat wilt Jen. Maar een dure reis is niet per se een leuke reis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Dat gevoel heb ik niet, Jaap. Het geld waar mijn ouders heel hun leven voor gewerkt hebben, daar wil ik verstandig mee omgaan. - Goh, ik lijk wel een calvinist - En een van mijn leukste reizen was inderdaad erg goedkoop: gewoon met de tent in Avignon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Laat ik het dan anders zeggen. Als ik iets nalaat - wat hoop ik nog even duurt - dan hoop ik dat degene die dat ontvangen er van genieten. En dat kan het best als ze dat naar eigen invulling doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Ik kan toch moeilijk hier bekennen dat ik beslist heb om volgend jaar naar Cuba op reis te gaan? Ervan genieten kan samen gaan met verstandig gebruiken. Ik ga gewoon nieuwe vloeren leggen in mijn huis. - En die reis naar Cuba komt er uiteraard ook ja. - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Ah, Cuba, dat lijkt me een goede bestemming. Ik kruip even onder de douche en dan begint mijn dag met de zware dingen des levens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 goeie morgen kanjers. Vandaag wordt mijn bedstede afgebroken. Ik ga voorlopig in de h.kamer slapen hoor. Iedere ochtend zit m'n keel dicht. Das gewoon heel ongezond. Dus hard werken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Dagpact ; Albert Lytse Joris rip Queenie snoepie Hanneke Tatum miranda Acer Ook goedemorgen..........en gaaaaaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 goeiemorgen frummers. geen zon vandaag helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Hi bol, ik wilde je nog ff zeggen dat ik gisteren samen met het lief - een tekenaar/schilder - naar je schilderij keek. Ik ben niet zo van de stillevens, maar ons beider complimenten voor je kunstvaardigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Ik ook niet Jen. Vind ze niet echt mooi hier staan. maar het is erg leuk om te schilderen. http://imageshack.us/content_r...img4/148/dcfn0002h.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Deze heb ik wel binnen hangen. http://imageshack.us/content_r...54/9421/dscf0153dp.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Die is ook wel bijzonder... daar spreekt veel uit vind ik. Overigens loog ik - onopzettelijk - ik heb een goedkope posterreprdoductie van de irissen van Van Gogh in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Morgen iedereen. Laatst heb ik gedronken. Dat was op de diplomering van mijn klas waar ik dus geen diploma krijg en dat was ook al onderkende ik het niet best frustrerend. Heb toen niet heel veel gedronken. 3 flesjes bier en een flesje speciaal bier 9%. Gelukkig het wel met controle kunnen doen want ik heb het nergens op een zuipen gezet en dat gevaar is er normaal wel als ik eenmaal een grens over ben. Werd wel wakker met spijt de volgende dag en sindsdien drink ik alweer een tijd niet meer. Heb wel veel last van trek op dit moment, vooral in de supermarkt. Zag ik een fles cranberrysap en denk ik als in een serieuze optie aan een fles wodka. Niet gedaan natuurlijk maar in de periode van 13-11 tot recent had ik dit veel minder. Ik had beloofd altijd eerlijk te schrijven over drank vandaar deze "biecht" als mosterd na de maaltijd. Een terugval gehad maar het bij 1x kunnen houden. Ik zit in de laatste weken van mijn opleiding en heb het echt te druk om hier de hele dag te zijn. Maar wil wel aan de zijlijn blijven hangen omdat ik de reddingsboei wel ergens in mijn nabijheid wil hebben. Grtz@all en veel succes met de strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Goeie morgen Erik. Probeer als je kan de tijden dat je trek krijgt, hier te komen. altijd beter dan toch te gaan drinken ook al zijn het er maar een paar. Die kunnen al funest zijn. Daar begint het vaak mee. Je prent jezelf toch in zo van "zie je wel, ik kan het er toch bij een paar houden dus ga ik door met drinken". Dat zijn gevaarlijke gedachten. Een v. Gogh Jen? ik vind het erg knap hoe hij schilderde maar ik houd van een hele andere stijl. Meer verfijnder schilderen. Zo ik ga nu aan de gang met slopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Erik je hebt de trek uit een coma gewekt, zo klinkt het dus, ja dan jeukt het weer even. Houdt je alert moet je maar denken en terugval zou ik dit niet noemen. Aan jou de verantwoording het bij een uitglijder te houden, want anders kan het wel een terugval gaan worden. branden en blaren he, je kent m wel:$ Succes met de laatste loodjes in je opleiding en wie weet meld je ons volgende keer dat je die met succes en zonder drank, hebt afgerond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Van Gogh is inderdaad totaal niet verfijnd. Hij is mijn lievelingsschilder, maar waarom dat zo is, kan ik echt niet uitleggen. Dat weet ik namelijk zelf niet. Sloop ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 @Bolletje Nee hoor ik heb niet iets van zie je ik kan het bij een paar houden. De afspraak was niet drinken en die afspraak heb ik gebroken en dat bewijst dat ik er niet goed mee om kan gaan (maar dat wist ik al wat langer) Heb alleen de schade beperkt kunnen houden. @Jane Trek uit een coma gewekt, ja zo voelt het. Verder een kwestie van het te druk hebben en dan jezelf wijsmaken dat je wat ontspanning verdient na dat werken alsof die ontspanning gebracht gaat worden door drank....ja ik herken de onzin wel een beetje die ik mezelf soms wijs maak. Tijd voor een sauna asap. Nu eerst nog een week oid hard werken....En ja ik kom het zeker melden als ik klaar ben. Dan toch een diploma maar dan een lager niveau dan ik hoopte en ik eigenlijk ook makkelijk zou kunnen. Maar ja dan maar via de wat langere weg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Dagpact ; Albert Lytse Joris rip Queenie snoepie Hanneke Tatum miranda Acer Ietjedefietje Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Ik geloof dat ik iets heel brutaals ga zeggen Erik, maar: hoezo een diploma dat lager is dan wat je gemakkelijk zou kunnen? Bedoel je dat diploma's niet eerlijk uitgereikt worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Nou, Erik is weg. Dan ga ik maar eens over mezelf stoefen. Ik heb vorig jaar een nieuwe master gehaald waar ik niks mee kan, maar wel met - tromgeroffel - grote onderscheiding. 'k Ben nu bachelor bio-ingenieur, bachelor in de filosofie (goed gedetecteerd A3), master in de informatica en master in de bibliotheekwetenschappen. Kort voor hij op zijn sterfbed lag vroeg mijn vader me met een mengeling van vertwijfeling, spot en een klein beetje trots "ben je diploma's aan het verzamelen?" Eén ding weet ik zeker, een diploma verpleegkunde zou ik nóóit gehaald hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Originally posted by: acerDagpact ; Albert Lytse Joris rip Queenie snoepie Hanneke Tatum miranda AcerWimGoeden morgen allen, beetje boel drukke dag vandaag, maar ja dat betekend ookbehoorlijk weinig verveling.Groet, Wim.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Welkom mistletoe! Mooie romantische nickname. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden