Kate Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Geen terechtwijzing Hot, gewoon maar een vraag. Misschien kan ik mijn vragen beter voor me houden. Gaat nu een kant op die ik niet begrijp en niet prettig vind. Maakt niet uit. Bolletje, als de hoest te lang duurt misschien even laten checken op longontsteking. Wat een gedoe met je huisje, ik hoop dat het gauw in orde komt Fijne avond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Dag allemaal, Ik heb diverse klusjes kunnen doen, zonder in de stress te raken. Mijn eten was pittig uitgevallen, maar gelukkig blusten de druiven toe de ergste hitte. @ Ietje: wat een leuk begin van je studie! Lief van je man dat hij morgen de kinderen mee neemt. @ HTS: ik heb je goede tip (opschrijven van leuke uitspraken van de kinderen) al aan een paar mensen doorgegeven. @ Wijfie: goed bezig. Zet hem op! Even verder lezen nu. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 @ Mistletoe: HOERA, goed gedaan! @ Kate: manlief en ik hebben ook verschillende talenten. Het is goed om daar gebruik van te maken. Hij is goed met computers. Ik denk dat ik, als ik geen hulp had met dat ding, de pc al lang het raam uit had gegooid! @ HTS: op de filosofische toer. Waarom niet. Al die verschillende invalshoeken verrijken het forum. @ Snoep: wat jammer dat je uitstapje naar Sha niet doorgaat. Inderdaad maar iets leuks met jarige dochter doen dan. Kan je geen andere huisarts vinden? Ik geloof dat ik je al eerder heb horen vertellen dat het helemaal niet klikt met je HA. Het belangrijkste nu is dat je het droog houdt. Volhouden hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Nu maar eerst even wat gaan doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 sowhat ja als ik drink ben ik een heel ander iemand lytse mijn ha is juist heel goed hoor hij luistert en is betrokken maar dat ik eerlijk moet zijn tegen de sociaal mederwerkster op school heeft hij gelijk in..dat j en ik botsen komt hoofdzakelijk toch door mijn maar het is moeilijk om jezelf bloot te geven voor de buitenwereld ben ik heel anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 ik weet niet of zij geheimhouding heeft ik wil niet dat de rest van de leerkrachten het weten werk daar ook vrijwillig namelijk op school is hij anders dan thuis maar de gesprekken gaan hoofdzakelijk erom hoe het tussen jesse en mijn gaat en thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 de directrice weet wel dat de verstandhouding tussen mijn en j niet echt goed loopt maar ze weet niet waardoor het komt zij heeft mijn toen naar de sociaal werkster verwezen als ik drink ben ik wel leuk..maar de andere dag op de momenten van niet drinken niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Goede avond voor een ieder die hier aanwezig is. Groet, Wim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Goed mistleoe! Hou vol. Ik ga droogslapen [^__^] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 @ Snoep: ik snap het, je reactie sloeg op de sociaal werkster en niet op je huisarts. Sterkte meis. Hou het droog, dat is het enige wat ik je kan aanraden! @ Mistletoe: er zit weer een dag op. Goed gedaan! @ Sieraad: we gaan goed!! @ Jootje: waar blijf je? Kom op joh! Aangezien hier verder niemand is, laat ik het hier maar bij. Ik meld me droog af. Welterusten allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Goedenavond! Het is rustig vanavond. Mistletoe, dag 2? Het begin is gemaakt, altijd goed! Gisteren werd ik benaderd door een uitzendbureau voor een bepaalde vacature bij een overheidsinstelling. Het is een simpele baan, iets waar ik eigenlijk niet naar op zoek ben. Maar ik heb besloten het toch een kans te geven. Thuis zitten heeft lang genoeg geduurd. Maandag heb ik een sollicitatiegesprek. Ik moet gaan nadenken over wat ik wil gaan verdienen, dat is zo simpel nog niet. Mijn vorig verdiende loon kan ik niet vragen, want daar is de functie simpelweg te simpel voor. Maar omdat ze ook geen reiskosten geven, moet het ergens in gecompenseerd worden. Dus, denk, denk, denk. Vandaag ben ik verwijderd door een vriend van FB. Dus ik heb hem via de telefoon gevraagd waarom dat was. Reden; Je doet er toch niets meer mee en zo houd ik het opgeruimd. Ok, prima. Dat was alleen wel het moment waarop ik het op een zuipen wilde zetten, voelde me zielig. Had niet verwacht dat echte vrienden elkaar ook van FB gooien, op het moment dat een ander niets meer post. FB is toch wel de graadmeter voor vriendschappen, zo het schijnt, en ik voelde me aardig ontvriend en vriendenloos in het echte leven op dat moment. Stomme Facebook! Nog even wat televisie kijken en dan de lichtjes maar weer uitdoen. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Dan zou ik ook van Facebook verwijderd moeten worden door Jan en alleman. Hoog inzetten Madeleine, je kan altijd nog naar beneden. En ook het uitzendburo heeft belang bij een hoog loon. Ook hun inkomsten stijgen daarmee. Maar moet wel redelijk blijven. Ik vind dat ook lastige dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Ik heb de koelkast een nieuwe plek gegeven. Elke keer als ik een biertje wil pakken loop ik de verkeerde kant op. Maf hoe snel gewoontes er in slijten. En hoe lastig ze weer te wissen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 als je nu een uitkering hebt Madeleine dan bouw je nu aan een lagere uitkering als het een tijdelijk contract wordt, of het bevalt niet; even goed informeren als je kunt wat wijsheid is. Fijn dat je een sollicitatie hebt in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 dit houdt je wel bij de les Jaap. sjonge wat een ini mini draadje zeg gauw uitgelezen. iedereen bij de buren of al naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 En dan was het nog slecht weer ook. De grote praters zijn inderdaad een beetje naar de achtergrond verdwenen. Maar het is natuurlijk wel verstandig om nu te gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 lamedamaardoendan truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Morgen weer een hoop te doen. Ik heb mijn UWV huiswerk er weer op zitten, ben benieuwd of ze het goed genoeg vinden. En ook de eerste afwijzing al weer binnen. Gaat al weer de goede kant op. Kijken hoe lang ik optimistisch blijf deze keer. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Ja, Jane. Dat ga ik zeker doen. Dat is gewoon het rottige aan deze crisis. Je kunt vandaag werk hebben en morgen op straat staan. En ik had een goedbetaalde baan waar ik een redelijke uitkering aan over heb gehouden (vaste lasten worden betaald en boodschappen kunnen worden gedaan). Als ik aan het werk kom voor hetzelfde als waar ik nu een uitkering voor krijg, wat er dik in zit, want zo dik worden dergelijke banen niet betaald, en ik kom daarna op straat te staan, dan weet ik zeker dat de bank het huis op een veiling aanbiedt. Maar tegelijkertijd is dit leven, zo thuis, ook wel ongelofelijk uitzichtloos. Het is continu staan in een spagaat en soms blij zijn dat ik ergens voor afgewezen word. Wat ik ook weer dom vind, want afwijzingen zijn nooit leuk. En ik wil ook helemaal niet van een ander eten, zoals ze dat noemen. Maar ik wil zeker weten mijn huis niet kwijt. Nu echt eens naar bed gaan, oogjes hangen op half zeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Dag Hots, ik wilde nog even inpikken op je bericht van vanmorgen. Een moderne democratie is doorgaans niet zomaar een dictatuur van de meerderheid, er zijn allerlei mechanismen in verweven die bescherming bieden aan minderheden. België zit bijvoorbeeld met een ietwat grote minderheid aan Franstaligen, en wat de Nederlandstaligen ook verkiezen: hun rechten kan je (gelukkig) niet zomaar afnemen. Niet alleen omdat Europa dat niet zou willen, maar ook omdat het (gelukkig) in onze grondwet zo is bepaald. Verder: ik vind democratie tot hiertoe het minst slecht van de systemen. Verlichte dictatuur zou beter kunnen zijn, maar is wellicht utopisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Oei Jops, 'k was ff Hots aan het schrijven. Natuurlijk mag jij een fleece dekentje. 't Ruikt wel naar Stef :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Nou hoe weet jij dat ik wafels aan het eten ben Agnieta ? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Goedenavond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Nou, jullie zijn bijna van mij verlost want lief en ik gaan er tussenuit. - Nog niet aan Loca vertellen want haar voorpret is ondraaglijk voor mijn meubeltjes - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 wa ga je doen Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden