bolletje Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 http://imageshack.us/content_r...202/3510/sam0158xo.jpg Ik wil heel graag dit schilderij verloten. Iedereen, wel of niet adb. kan mee doen, het is dus voor iedereen. Wie vind het mooi? Wie wil samen met mij de loting doen, zodat het eerlijk gaat? Dat moet dan wel iemand zijn die het niet mooi vind hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Bol, ik vind het prachtig dus ik doe graag mee aan de loting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Loting. Tatum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Ja, ikke! Zou mooi staan in mijn flatje. Dus..ik doe graag mee Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Originally posted by: bolletjeLoting.Tatum.Rapilos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 bol ik vind het heel mooi..maar ik doe niet mee dus je mag mijn je getal wel door geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Snoepie iemand zei net tegen me, waarom betrek je Tactive er niet bij. die is onpartijdig. Misschien moet ik die maar eens een mailtje sturen of ze dat willen. Mochten ze het niet doen, dan maak ik graag gebruik van jouw hulp. Ik laat dit draadje één week staan zodat iedereen mee kan doen. Daarna begin ik met het verloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 ik vind m mooi maar toch houd ik meer van schilderijen met mensen erop; die hele bijzondere figuren ook die je maakte Bol. daar mag je wel eentje van veilen, dan bied ik geheid mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Bolletje ik vind je schilderij prachtig maar heb er geen mooie plek voor in huis ik heb maar 1 kamer:$ wel wil ik je helpen met de verloting hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Loting Tatum. Rapilos. Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 hoe zie ik dit??? is er een "inzetprijs"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Nee hoor Nien. Gratis en voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 maar hoe dan?? naam toevoegen en "onschuldige hand" trekt lot? Ok dan doe ik mee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Nien ik ergens beschreven hoe ik het zou willen doen. Ik laat het een week staan, dan kijk ik hoeveel mensen het schilderij willen hebben en bedenk dat een nr. Dit nr. schrijf ik ook naar Tactive zodat het eerlijk gaat. En dan maar raden. wie het goed heeft krijgt het schilderij. In ruil daarvoor zou ik, als het kan graag een foto willen hebben als het schilderij hangt. Doe je ook mee Hannah? Jou gun ik hem ook hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 ok ik doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Originally posted by: bolletjeLotingTatum.Rapilos.Jopie.Vlaams meisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Hé Bolletje! Ik vind hem ook schitterend, dus als het mag wil ik ook graag meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Ik ook, Bol! Prachtig stilleven! We hebben hier erg druk behang, dus die rustige achtergrond gaat ook werken. De hopert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Loting Tatum. Rapilos. Jopie. Vlaams meisie. Acer. Haddie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Heb inmiddels een antwoord gekregen van Tactive. Die willen graag mee helpen met de loting. Heel fijn dan gaat het nooit fout. En als dit goed gaat ga ik misschien nog wel eens een schilderij maken voor hier. vind dit hartstikke leuk om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Fijn Bol, dat Tactive je wil helpen. Prettig dat je met dit alles zo positief bezig kunt zijn. :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Bol, ik doe ook mee want ik vind hem prachtig. Wanneer moeten we een getal door geven? Denk dat dat pas is als je weet hoeveel mensen er meedoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Originally posted by: bolletjeLotingTatum.Rapilos.Jopie.Vlaams meisie.Acer.Haddie.Aicha.Ik ga een getal aan Tactive doorgeven als ik weet hoeveel mensen er mee willen doen Aich.Wil een week wachten voor ik het getal door ga geven aan hun. En dan maar raden hé? Ben zo benieuwd wie hem gaat winnen.O en de maten zijn 60-80 cm. dus een flinke jongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Ha, meissie wilde maten weten, nou, we worden op onze wenken bediend! Ik zal het haar vannacht mededelen, zij werkt nu en ikke straks. De nachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Ik vind het heel mooi..helaas heb ik er geen mooie plek meer voor... Ik hoop dat hij ergens anders een plekje krijgt wat dit schilderij verdient Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden