Tatum Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Ook de link is niet gelukt, Nien. Dochter is weer thuis. Ik ga uitloggen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Die EFT lijkt mij ook interessant goed van je Ietje:present: je hebt je vrouwtje gestaan vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 truste Tatum:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 zo dan misschien.... hey taat , cool hoe ik je de laatste tijd lees!! Mag ook wel eens gezegd worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 zo dan misschien.... hey taat , cool hoe ik je de laatste tijd lees!! Mag ook wel eens gezegd worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Jaja doe k mijn best heb je het twee keer.. maar goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Hoi Nina Leuk nummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 He, drogen, hier de gelukkige winnaar! Heb geslapen als 'n os vandaag, net als ontbijt 2 borden bami, burp. Nu broodjes smeren en weer weg straks, doeoeg. De blije Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 sorry x iet, sorry AR maar ben moe en heb geen zin om alles te lezen.. dus sorry daarvoor... Slaap lekker en tot morgen, (denk ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 3 x sorry voor iets dat zo normaal is? Kan alleen een vrouw zijn he. ook goeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Een vriendelijk goeden avond allen aanwezig hier, Lange dag achter de rug met gesprekken op hhk en deelgenomen aan intact lotgenotengroep. Net thuis. groet, Wim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Originally posted by: jane43 x sorryvoor iets datzo normaal is?Kan alleen een vrouw zijn he.ook goeienavondquote> hihihi,indeed.......maar slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 truste allemaal die gaan slapen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 U2 Nien:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Hoi Aak da`s de mindere kant dan als je bijna failliet bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 ik denk dat het er zo langzamerhand wel opvliegt hoor Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Hoi Hannah:heart: nou dan zijn we met z`n drieën failliet als er nog iemand bij komt kunnen we kwartetten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Originally posted by: Hannah1Maar...had een fijne avond met de kinderen.quote> Dat is toch alles waard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Sorry, maar ik eis even aandacht op want ik ben bang. Betekent jullie stilte op mijn korte gezondheidsverslag dat jullie bij jezelf denken "Tja Jen, 't zal wel aan de drank liggen" of is het gewoon toeval? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 oh en ik luister carpenters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Jen, zal wel toeval zijn je berichtje heb ik gemist geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Jen niet bang zijn:heart: wacht de onderzoeken maar af en blijf in het hier en nu meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 oei Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Hoe is het nu dan Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 t zal altijd een aandachtspunt blijven Aak, hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden