Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 april 2013


Aicha

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 72
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allen, het kan nog net.

Niet helemaal bijgelezen, maar wel weer gewandeld.:) Het begon al te stippelen, maar gelukkig heb ik geen duur permanentje.:D

Allereerst een felicitatie voor RunningLiesje. Ik hoop dat het komend jaar vele malen beter wordt dan het afgelopen jaar en hou het zou droog als je wilt!

:musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose::musicnote::sun::present::rose:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Aicha: fijn dat je hebt kunnen bijslapen. Ik hoop dat het genoeg was en dat je je nu een beetje fitter voelt. Je krijgt wel heel veel voor je kiezen.

@ Snoepje: vette pech meid. Nou niet gaan drinken hoor, want je bent net weer zo goed op weg!

Voor jullie beiden een bloemetje:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

@ Bollie: ik kan me voorstellen dat je ondertussen radeloos werd. Nu maar hopen dat het ook een vakman is. Nog even volhouden, het einde is in zicht!

Ga maar zoveel mogelijk naar buiten. Je hebt vast nog wel klusjes in de tuin (als het niet regent).

@ Tatum: was een goede raad: vandaag rustig aan beginnen met roeien! Spierpijn gaat gelukkig over.;)

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Miranda en Kohtje: mooie spreuken!

Tel je nog elke dag Kohtje, of doe je het af en toe voor de lol (wat drank betreft dan, het niet roken is nog zo vers).

@ Jopie: die wensen en verlangens hoeven toch niet vandaag! In mijn ogen is dat een soort doel aan de horizon, waar ik naar toe kan werken.

Geniet van je lekkere dag.

Las ik iets verder en bleek dat Kohtje hetzelfde al gezegd had.:$

@ Jane: dan maar geen wifi. Ik wens je een heerlijk weekend.

@ Wim: we gaan er weer voor. We doen wat we vandaag moeten doen. Ik wil vaak teveel, maar ik stel dan wel in de loop van de dag, mijn takenpakket bij!

@ Jootje: Remi was je even hier, maar ik denk aan je hoor!;)

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag,

Jane zal al wel vertrokken zijn maar , Jane als je het later nog zou lezen,

heel veel plezier toegewenst!

Lies, happy birthday! Waar zit je trouwens de laatste tijd???

Zo ook GUNN , ik kan het ook nog op het opsporing gezocht draadje zetten maar echt... Gunn.....

Verder las ik op een andere draad (weet al niet meer dewelke) iets van Hanneke wat ik HEEL erg herkenbaar vond.

Over boze brieven schrijven omdat je vind dat je gelijk hebt en dat op alle manieren aan die "andere" wil uitleggen en dan boze brieven als gevolg...

Taat ik vond het ook heel grappig! Ik zag je zo al slepen met dat ding...

En idd. ik zou ook zeggen, terugbrengen als t niet werkt. En dan nog een keer.

Bollie, juni dus (want ik maak me ECHT zorgen).

Ja jopie, gewoon zo dus he...:heart: snap enzo...

Ik wilde nog verder gaan maar moet nu eerst wat anders doen....

Dus voor alle anderen fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ HTS: :D

In het land der blinden is eenoog koning?

Wijfie heeft ook al zulke goede plannen. Mijn eerste "klus" zit er al op; dat was het nordic walken. Vanmiddag naar de bibliotheek en dan naar de kleinkinderen babysitten, niet babyzitten!

Nu eerst maar eens in bad en oefeningen doen. Het wandelen vraagt weer oefening voordat het moeiteloos gaat!

Nien: op de valreep ... jij ook!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik nog klein was las ik de boeken van mijn vader.

Een van die boeken was Dr. Vlimmen, een veearts.

In zijn praktijk waren ook veel keuterboertjes met 1 of 2 koeien.

Een van die keuterboertjes had al jaren alle materialen liggen om een nieuwe, grotere stal te bouwen.

Ze zouden dan meer koeien kunnen houden en het waarschijnlijk beter krijgen.

Maar die stal werd niet gebouwd.

Dat verwonderde de dokter, aan de andere kant begreep hij het wel.

Als de stal gereed was konden ze niet meer fantaseren hoe hij zou worden, konden ze niet meer dromen hoe mooi hij zou zijn en hoe goed ze het zouden krijgen.

Zonder dat ze het zelf wisten hadden ze begrepen dat die dromen over een prachtstal en een rijke toekomst veel belangrijker en kostbaarder waren dan de werkelijkheid zou zijn.

Ik moest hier aan denken toen ik Jopie haar stukjes las...

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je één vinger wijst naar een ander, dan wijzen er vier terug.

Goedemiddag!

Het opstarten gaat moeizaam. Genoeg te doen. Ik heb wat spulletjes verkocht en moet vandaag voor de tweede keer naar het postkantoor. Ik heb alleen nog geen zin om op te staan, terwijl het pakketje toch echt voor 17.30u bij de supermarkt moet zijn. Ehmz, supermarkt waar het postkantoor bij de sigarettenkiosk zit.

Eindelijk ben ik niet meer misselijk. Heb nu twee dagen geen Refusal gehad. Heb het gevoel weer een beetje tot leven te komen. Jeej! Jippie! Joehoe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hot. wat is er aan de hand met je joh?

Ikzelf heb zo'n beetje de hele dag op de bank gehangen. Zit duidelijk in een dip. Het begon eigenlijk toen ze de bedstede afgebroken hadden.

Ik kan duidelijk niet tegen rommel en dat alles hier op z'n kop staat.

Net dacht ik, ik zal moeten accepteren dat het nu eenmaal zo is, ik kan er verder niets aan doen. En ik moet een voorstelling hebben hoe het er dadelijk uit komt te zien, misschien helpt dat een beetje.

Toch moet ik morgen eens aan de gang gaan want dit is ook niet helemaal goed, hoewel ik wel veel slaap en rust. Heb me dat voor genomen om morgen wat meer te gaan doen, maar weet niet of ik daar morgenvroeg ook nog achter sta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...