Aicha Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Goedemorgen frummels, Gisteren niet op het forum geweest omdat ik gisteren bijna de hele dag geslapen had inclusief vannacht. Was zo moe van alle stress omtrent mijn broer. Hoop dat ik vandaag weer een beetje bijgetankt ben. Koffie, thee en broodjes staan klaar. Heb het overigens wel drooggehouden. DAGPACT: Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Nu eerst even RH. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 DAGPACT: Aicha Tatum Albert Lytse Joris Aicha, moeilijk voor je. Ik weet even niets te zeggen. Ik denk wel aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 DAGPACT: Aicha Tatum Albert Lytse Joris snoepie Aicha ik denk ookaan je:heart: gisteren finaal door me rug gegaan..dus kan niet op of neer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Aicha Sterkte Tatum dank je Liesje gefeliciteerd :light::light::light::light::light::light::light::light::light: goede morgen allen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Snoep:heart: beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Snoep wat een pech. Dan zal ik vandaag ook aan jou denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Liesje, ik heb je verjaardag niet gezien :$ :heart:**:heart:**:heart:**:heart: Runningliesje, gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 liesje gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Grrrmph, ik heb wat spierpijn. Eigen schuld. Ik heb gisteren bij een kringloopwinkel een roei-apparaat gekocht voor € 10. Mijn eerste oefening was: dat ding lopend naast de fiets, op hakken en met tegenwind, naar huis zien te krijgen. Die wandeling was 1,5 uur in totaal. Vandaag kan ik goed goed voelen. :$ Ik zei thuis ook al tegen dochter (ze weet dat ze dat als grapje moet opvatten): als ik weer zo'n total body workout wil, dan breng ik dat ding op dezelfde manier weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Iedereen bedankt voor het meeleven @Snoep, het zit je wel tegen hè? Ik hoop dat het snel weer opknapt:present: @Tatum, nou de eerste training heb je er al opzitten:) Een kleine tip. Om zo snel mogelijk van de spierpijn af te komen is vandaag gelijk gaan roeien met dat apparaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 En voor ons Liesje: van harte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 goeiemorgen frummers. Ik tikte bovenstaande al in de gebruikersnaam. Zelf nog niet goed wakker dus. Ondanks fakirmatje bleef maar door mn hoofd spoken: heb je alles, wat ben je vergeten? Ja dat slaapt niet lekker dus. Ik ga zo voor 3 dagen weg en hoor pas op de training of er Wifi is in het huis. Zo niet, dan zijn jullie 3 dagen verlost van me. Zo wel, dan gaat mijn forumverslaving vóór:D Taat, ik mag hopen dat je dat app. eerst hebt uitgeprobeerd? Roeien is wel heel erg fijn, en als je de discipline hebt, zeker thuis aan te bevelen; met een goeie film voor je neus, verbrand je zo een broodje kroket of een vette frites:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Originally posted by: AichaEn voor ons Liesje: van harte meid en ook namens de luilak:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Aicha meid, blijf ook aan jezelf denken meid. Nou ik heb eindelijk iemand die komt metselen. Gisteren is de klussenier niet geweest. Toen ik hem belde had hij het nog te druk. Ik maar weer de e5000,--aannemer gebeld, maar die had ook geen tijd. Toen zakte de moed helemaal in m'n schoenen. Werd ik daarna weer gebeld door de aannemer, hij had iemand voor mij. Die is gisterenavond nog gekomen en heeft alles opgenomen. Nu gaat hij, als het goed is, volgende week donderdag beginnen. Wat ben ik blij mensen. Nien in juni heb ik een longonderzoek. RL proficiat meis. Maak er een hele mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Ja hoor Sowhat ik slaap erg veel. Ja en al dat hoesten komt van het fijnstof. Das balen maar ik weet nu ook waar het vandaan komt. maar veel luchten. Hoe is het verder met jou want ik heb een paar dagen niet zo veel gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Bol, wat fijn dat je nu eindelijk iemand hebt gevonden die snel aan het werk kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Ja daar ben ik ook erg blij mee Aich. want ik ben er somber van geworden, en das niet goed. Dat is als je toch overal alleen voor staat. Vaak weet ik wel een oplossing te vinden maar soms is dat gewoon moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Ik weet waar je het over hebt Bol, ik sta ook overal alleen voor en dat is best moeilijk af en toe. Zit me nu al druk te maken over hoe ik mijn broer kan bezoeken. Met de bus is het goedkoopste maar dat kost toch nog 9 euro heen en terug. Daarbij heb ik niet zoveel geld te besteden aan dat soort uitstapjes en mijn broer houd het op dit moment niet langer vol dan een half uur bezoek te hebben. Ga maar eens bellen naar het Rijnstate vandaag of er telefonisch contact mogelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 DAGPACT: Aicha Tatum Albert Lytse Joris snoepie miranda Acer Allemaal heel veel geluk gewenst vandaag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Originally posted by: mirandagoedemorgen allemaal:moon:"elke nieuwe dag is een kadootje dat je openmaakt wanneer je wakker wordt"mooie dag quote> Goede morgen.Ik ken 'm als: " 's Morgens ontwaken is al een overwinning op de dood." Maar ik geef toe dat die van jou vriendelijker klinkt.Vandaag de 1589e dag op rij dat ik het eerste glas zal laten staan en de 66e dag dat ik die ene sigaret niet zal nemen.. dat laatste is nog steeds iets wat ik goed tot mezelf moet laten doordringen, want o, o.. hoe verleidelijk soms op de gekste momenten. Tot nu toe is het herstellende deel van m'n verstand sterker dan het zieke (= onder invloed van verslaving) deel van m'n verstand. Maar dan komt er ineens weer zo'n onverwacht "hartversterkertje" langs, zoals gisteren op m'n scheurkalender. Daar stond: "Niets gaat zonder moeite. Moeite is nodig om het stadium te bereiken waarin moeite moeiteloos schijnt."Dit soort reminders heb ik nodig om me te realiseren dat ik mezelf niet straf als ik niet drink en/of rook, maar dat ik het mezelf toesta om te ervaren, te leren, verder te gaan, i.p.v. te blijven hangen in keer op keer mislukte pogingen.Hebt een fijne dag. Groetjes.Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Originally posted by: jopieik heb ongelooflijk veel wensen en verlangens, misschien wel eindeloos....maar o, wat ben ik tevredenmet hoe het gewoon is. die twee zaken lijken volledig los van elkaar te staan:een verademing.quote> Zolang wensen en verlangens als uitgangspunt dienen en niet als einddoel, staan ze inderdaad los van tevredenheid. Je kunt wensen en verlangens met tevredenheid verbinden door nu te leven. Mooi, Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Originally posted by: acerDAGPACT: Aicha Tatum Albert Lytse Joris snoepie miranda AcerWimEen zonnig goeden morgen allen, er ligt weer een nieuwe dag voor ons.Wat mij betreft, vanochtend wat administratie wegpoetsen, en vanmiddagvolgen van therapie in het kader van autisme en vanaovond een wedstrijdvan Go Ahead Eagles bezoeken.Groet, Wim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Hoi Wim, Veel plezier vanavond. Ik hou niet van voetbal, maar wel van de Koekstad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Dag Kohtje, dank voor je bericht, Ik "hou" wel van voetbal, ik vind het een leuk spel en kan wel genieten van de sfeer in het stadion. Als tiener was ik jaar in jaar uit te vinden in de adelaarshorst en ik heb nu zoiets van Go Ahead heeft een leuke aktie bedacht om het stadion vol te krijgen en daar ga ik in mee. En ja, Deventer is een mooie stad, met veel historie, best wel veel aktiviteiten, en ik vind het redelijk gemoedelijk, kom er nog graag, heb er in het verleden 10 jaar gewoond. Groet. Wim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden