Kastanje Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Ik meld me af van de dagdraad, al sta ik niet op het lijstje. Ik voel wel dat het me helpt om elke dag te melden dat ik er ben. Een stok achter de deur. Het is nu tijd om onderuit op de bank te gaan, Engelse detective kijken en dan lekker mijn bedje opzoeken. Alweer een droge dag voorbij. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 truste Kastanje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Droog en uitgelogged. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Hoe is het Elisabeth? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 nou geen bericht is misschien wel goed bericht. deze jongen gaat maar slapen truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Hoi wijfie, ik wil je niet ten overvloede raad geven, maar wat je vertelt doet mij ook een beetje aan dementie denken. Bij mijn vader (vasculaire dementie) is het laat ontdekt, en eigenlijk ben ik daar wel dankbaar voor: hij heeft erg lang zelfstandig kunnen wonen. Wat ik je wilde meegeven: mensen kunnen de symptomen erg lang verdoezelen. En wat ik je vooral wil geven: sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 @ Jen: ja, bekend verhaal hè. Ik heb indertijd veel gehad aan adviezen van mensen die het al eerder hebben meegemaakt, dus daarom reageerde ik ook op Wijfie. Hoe gaat het vandaag met je? Ik had je vorige week al gevraagd of het je thuis ook overkomt dat je ineens in slaap valt. Is dat zo? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Welterusten Jane. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Jen is alweer weg. Jammer. Nu, ik ga ook maar droog afsluiten. Kastanje gaat ook goed. Fijn om te lezen. Welterusten allemaal, slaap lekker en morgen een nieuwe dag met nieuwe mogelijkheden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 ja mistle volhouden dus anders kun je opnieuw beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Goedenavond! Waarschijnlijk slaapt Lytse al, maar ik wilde toch nog even zo vriendelijk zijn om te reageren op de woorden van gisteravond. Telkens als ik stop met Refusal, dan drink ik. Omdat het kan, omdat het mag. Ik geef wel altijd een reden aan waarom ik voor de bijl ben gegaan, maar ik geloof dat ik de redenen meer gebruik om anderen 'tevreden' te stellen, dan dat het daadwerkelijk de reden is waarom ik drink. Ik bewijs met Refusal in mijn lichaam dat ik het ook gewoon zonder kan en dan denk ik geen moment aan drank. Misschien zijn er gewoon momenten waarop ik van mezelf mag? Ik ben met mezelf nog in gesprek waarom ik drink als het weer kan als ik stop met Refusal. Hoe dan ook; Ik ben gestopt met Refusal en ik begin ook niet weer met Refusal. Ik heb gewoon teveel nare bijwerkingen. En dat is echt geen smoes, maar iets wat ik zelf heb ervaren en niet als prettig. Ik ga wel in overleg met de huisarts over wat nu. Maar Refusal is definitief gepasseerd station. Morgen heb ik sowieso weer een afspraak staan met de psych. Dan over vandaag; We hebben twee uur gelopen en daarna samen gegeten. Woensdag komt ze weer. Vrijdag ook weer. En ook met Koninginnenacht/dag ben ik onder de pannen. Enerzijds leuk, anderzijds ja. Het is wennen. Ik heb lange tijd gedaan wat ik wilde doen zonder rekening met een ander te houden. Nu wordt van mij verwacht dat ik weer rekening ga houden met een ander en dat ik ook nog gezellig doe. Het is allemaal onwennig en ik ben nu ook doodmoe. Maar het was wel gezellig. En daar gaat het op het eind om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Errug lief dat je mij hebt gemist, Madeleine Goedenavond iedereen Ik vind t momenteel lastig om hier te zijn. Ik drink zo'n twee flessen wijn per week en hoewel dat best redelijk is, is het voor een alci eigenlijk teveel. Ik ben dan ook bang dat ik anderen trigger en blijf mede daarom weg. Daarnaast is mijn opleiding begonnen en studeer ik vier uur per dag. Dat is te doen maar ik kan merken dat ik door mij psychiatrische aandoeningen flink over mijn energiehuishouding moet waken. Het is wel VET leuk om weer wat 'gezonds' te doen na tien jaar! Daarnaast ben ik bezig met een confronterende vorm van traumaverwerking, alles te samen wel een aanslag en even geen ruimte voor andere dingen. Ik hoop dat t jou en de anderen goed gaat, meisje! Voor hen die het kunnen gebruiken wens ik veel geluk en wijsheid, tot gauw,liefs, Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Goedenavond allemaal, steeds ben ik van plan wat te schrijven, maar ben zo moe dat ik al blij ben dat ik met lezen op 14 april ben beland. Het is erg rustig, dus dat schiet lekker op. Typ nu weer een beetje met 2 handen, maar na 5 min. gaat mijn pols pijn doen en dan ga ik verder met 1. Het schiet allemaal niet erg op, vooral de hand en vingers slinken niet genoeg, kan ze niet buigen. Wel iets diks vastpakken, maar geen kracht zetten. Geen brood snijden, haar kammen, schrijven, autorijden. Het was een nare breuk en met arthrose en oesteoperose gaat het so wie so al niet snel. Nu 5x naar de fys. geweest, doet flink pijn, maar hij daagt me uit en ik doe zo goed mogelijk de oefeningen, hoewel als het te pijnlijk wordt, stop ik . Mo. komt de ergother, na het intakegesprek wilde ze een verwijsbrief v.d. HA omdat de hand dik en warm is en ik zo moe ben en afgevallen. Maar dat moe zijn is geen wonder, ik weet nooit wanneer ik 'smorgens geholpen wordt, dat kan wel 3 uur schelen. Soms slaap ik net na een slechte nacht, wordt er gebeld, of ik moet, zoals vandaag naar de fys. om 12.30uur en er is om 12 uur nog niemand. Ben de regie kwijt over mijn leven. Zo verder, voordat iedereen aar bed is en ik weer voor niets zit te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Soms ben ik lief, Irunalone. Ik mistte Runingliesje ook, maar ik kwam niet op haar naam en vond het zo raar om haar het andere rennertje te noemen. Gelukkig reageerde ze vandaag zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 De bedoeling is dat deergotherapeute mij leert omgaan met mijn beperkingen, met trucs of hulpmiddellen. Zodat ik me weer zelf kan redden, in ieder geval met wassen, aankleden en ontbijt. Ik wil v.d. dagelijkse hulp af en heb doorgesproken dat het deze week een soort laatste (proefweek) is en dan vlg. week nog 2 dgn. Zien hoe het gaat. Blijf nog wel 1 pwk. hh hulp houden. Mijn "tuinman" is nog steeds aan het verhuizen, dus ik zie met lede ogen hoe de boel verwildert. Is er iemand die in de buurt woont, het leuk vindt hem zomerklaar te maken? Is me wel wat waard. Wat drinken betreft, nu een week niets, behalve 3 kleintjes bij de buren die veilig uit Afrika terug waren. Heb er ook geen zin in, want weet da ik het niet in de hand kan houden. Bedacht net dat ik mss wel weer karkadeh kan maken. En heb Insh'allah vanavond m'n laatste sug. gerookt. 3 dgn. met een pakje gedaan ter voorbereiding. Was er 2 mnd. af en door die gebroken pols en alle stres (tante dood, andere bank, wat fout ging, nwe dakgoten e.d.) 2 mnd. weer gerookt. \|Bevalt niet, krijg er kommentaar op, ook over de stank, ondanks aangeschafte spuitbus. Kan het bovendien niet betalen, zeker met al die rek. die nog gaan komen. Zal me mo. op de rookmelder melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Irunalone, je bent gewoon welkom. Van mij uit iig. Ik kan niet voor anderen spreken. Super dat je met de studie bent begonnen en dat je daar jouw energie insteekt. De twee flessen wijn in een week zijn te overzien, al zou niets beter zijn in ons geval. Je mag hier altijd schrijven. En ik merk dat ik het wel fijn vind om even een update te lezen. Want sommige mensen komen en gaan en ik vraag me toch altijd af hoe het dan met ze gaat. Vooral als ze wegblijven als het even minder gaat. Merk dat ik me dat toch wel begin aan te trekken. Lidia; Fijn dat het iets beter gaat. Ik heb wel meegekregen dat het een gecompliceerde breuk was, maar hoe en wat verder niet. Ik hoop dat alles alleen maar in stijgende lijn gaat. Is voor jou natuurlijk wel goed. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Vreemd, was ineens uitgelogd, mijn pc moet nodig een beurt hebben, maar degene die dat doet is ook al een tijd geen 100%. MADELEINE, bedankt voor je reactie, ik doe veel met mijn re elleboog en krijg daardoor ook pijn in schouder. Ben benieuwd naar mo de ergo ther. nog nooit zoveel mensen gezien elka dag. LYTSE, bedankt voor je belangstelling, je weet dat ik moei;ijk kan antwoorden, anderd deed ik het wel. Voor iedereen een goede nachtrust. Ik z\it hier nog omdat ik bij uitzondering weet wie er mo komt en zij is altijd heel laat. We gaan douchen en zelfst. afdrogen proberen!!!! 't Is wat, spannend hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden