kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Tatum:) Ik heb dat nooit ervaren en het lijkt me niet prettig. Ik ken wel de schaamte die ik voelde als ik teveel gedronken had en ik niet meer wist wat ik gedaan had. Ik heb s'morgens nooit trek, maar meestal om een uur of 5 in de middag. Dat is mijn moeilijkste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Ik meld me droog af. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 zou het Ietje? Ik vind het wel heel leuk hoor:) Ietje slaap lekker lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Hoog en droog! 5 mei een half jaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 kurkdroog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 van Sinterklaas naar Bevrijdingsdag..en vice versa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 5 november, lydia *__* , was wel leuk geweest qua data.. Mooi dat je kurkdroog bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 o ja, natuurlijk, ik telde verkeerd. kan gebeuren na driekwart zweedse amandeltaart :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Dan halen we de sint toch een maandje eerder op, die is toch zo dement als een deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Ik denk dat bezorgdheid een heel logisch gevoel is als je je bij iemand betrokken voelt. Ik heb dat ook wel eens. En ik vind dat lastig om mee om te gaan. Want ik heb ervaren dat ik het juist helemaal niet fijn vond als iemand dat naar mij uitte. Maar misschien was dat wel omdat ik wel inzag dat het terecht was, maar wilde ik dat helemaal niet weten. Want eigenlijk moet je zoiets als prettig ervaren. Dat er iemand is die om je geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Hey, Nien, felicitados met je grote kleine of jonge ouwere! BonTon Roulez! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 En nu oogjes toe, morgen denk ik wel weer fris te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Originally posted by: bolletje het zaakje in te wassen.quote> Niks mis mee, Bol, ik doe het regelmatig.Na het inwassen kejjij je weer lekker wassen!De schone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Originally posted by: Jaap Dat er iemand is die om je geeft.quote> Alles heeft 37 kanten, als het er geen 4.537 zijn.Het kan ook beslag leggen.Ik merk het aan de jongens, ze willen vrij zijn.Zo hoort het.Klukkluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Haddock, Ik ben misschien wat dubbelzinnig en moet hier heerlijk om lachen:D Om het zaakje in te wassen dus:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 goeienavond saam wat is inwassen van een badkamer? de voegen testen? verzadigen? Kunsies inwassen snap ik dan weer wel:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Laten we allen tezamen inwassen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 We mogen toch nog wel een beetje ontdeugend zijn op onze leeftijd Jane;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Hij die net ondeugdelijke niet hanteerd wil zo deugdzaam zijn dattie vervalt tot ontucht. De tuchtige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 wat een zelfkennis Had:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Wie? Ik? De groteonbekende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 nee kunsie, nou goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Laat mij er ff buiten, ik weet van niets:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 nou wassen jullie lekker verder dan' ga ik ff dromen dat ik weer naar het strand mag morgen het was zo ontzettend heerlijk vandaag wil ik wel mijn nieuwste verslaving van maken slaap lekker straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden