mark Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Goede morgen! Ik zal de dag maar weer even openen. Koffie thee en jus staat klaar! Cola in de koelkast voor de liefhebbers. Broodjes, croissants en toast staat er ook tast gerust toe! Ik ben wat vroeg vandaag want ik ga een reisje maken naar mijn oude huis om wat spullen op te halen. Mijn ex is er dan gelukkig niet want die zegt het nog even niet aan te kunnen mij te zie ( wat erg...) Mijn lieve kleine meid wacht wel op papa dus die ga ik op zeker even lekker knuffelen! Gisteren een heerlijke dag gehad met mijn nieuwe liefde en genoten van het heerlijke weer! Voor het eerst in tijden zie ik het leven weer echt helemaal zitten, en de trek is heel ver te zoeken. Mensen pluk de dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Bedankt Spud! en ja dat is natuurlijk ook mijn wens. Zoals het er nu voorstaat gaat dat ook wel goed komen hoor. En denkt mijn ex er op een gegeven moment anders over dan zal ik gaan knokken voor mijn meiden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 helemaal met je eens Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Mornink to ya all. Huttje en Pip gefeliciteerd. Heb allemaal een fijne dag. Ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Snurk snurk. Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Morge Bolletje en BamBam, Ik ben ervandoor. 5 uren in de bus vandaag, heen en terug maar heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Goedemorgen, ben vroeg wakker voor mijn doen, wat een goed teken is, ik bedoel dat ik weer fit ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Heel veel plezier vandaag en knuffel maar veel Mark. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Heb een mooie dag Mark. Bol, is het mooi geworden, de tegels in de badkamer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Ja Jaap prachtig. Ik had andere vloertegels uitgezocht maar die maakte ze niet meer dus heb ik andere gekregen. Die zijn nog mooier. Ik ben zo blij dat ik het heb laten doen. Voorheen deed ik het allemaal zelf nu wil ik het eens echt mooi hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Onderschat jezelf niet, dan was het vast ook mooi geworden. Maar fijn dat je het kan laten doen. En nu is er straks geen excuus meer om stinkend door het leven te stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Goedemorgen luitjes. wat een heerlijk begin van de dag zo met dat zonnetje. Mark zit inmiddels al lang in de bus heb ik begrepen, Bam is er alweer vandoor, Bol is waarschijnijk de badkamer al aan het inwassen:P Spud ook al weer weg.... Dan ga ik nog maar een bakje koffie inschenken. Maar eerst even de slingers ophangen voor Hut en Pip .... hoewel ik pip niet ken geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Morgen Yvonne, ja de lente verwent ons wel. 2013 neemt zijn seizoenen serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 hihi, klopt helemaal Jaap. Ik zag je ergens iets schrijven over al dat ontluikende groen.... ben het helemaal met je eens, kan ik ook even helemaal gelukkig van worden dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Dat was op de domino. Mooi is dat he. Soms is het net of ik zelf er ook energie van krijg. En volgende week komen mijn zonnepanelen binnen. Dus laat dit weer nog maar even aanhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 En ik ga nu weer verder met de tuinaanleg. En vanavond even stil zijn he, om 8 uur is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Wat mij betreft blijft het tot eind december zo:D Ik heb de koffie inmiddels op, tijd om aan de slag te gaan hier. Jaap, ik hoop dat je een heerlijke dag hebt vandaag. Geldt trouwens voor iedereen die nog langs gaat komen. Laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Zeker Jaap, vanavond inderdaad even stil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Goedemorgen Yvonne en Jaap. Ik heb nog geen dagpact kunnen ontdekken, dus bij deze: Dagpact Tatum Albert Lytse Lytse, je slaat je goed door deze tijd heen. Knap hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Huttutula, gefeliciteerd met je verjaardag :musicnote:** :musicnote:**:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Goeiemorgen! Ik wil Huttula ook wel feliciteren, maar die was 5 april al jarig.... Evenzogoed een fijne dag gewenst, hoor, Huttula! Hier heerlijk geslapen na een dagje Scheveningen. Goh, wat heerlijk, dat zonnetje! Genoten ook van mijn ice-tea op zo'n beachclub. Wel vreemd, zonder wijntje. Maar gelukkig niet meer dan dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Nancy, het is soms onduidelijk hoe je je geboortedatum moet schrijven. In mijn ogen is het nét andersom dan wij dat zouden doen. Ik denk dat we vandaag wel te horen krijgen wat de juiste datum is. En dan vergeet ik nog voor jou een bloemetje te maken. Ice-tea op de beach-club bij het Scheveningse strand. Goed gedaan :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 goede morgen frummels. eerst maar eens een bakkie en dan...................... de bikini aan en de zon in bakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 PLOPPPpp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 poetsen, boodschappen doen, op visite oh oh zou de zon er dan nog zijn?? Mmm franse slag, patatje vandaag, en de visite kan ook buiten zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden