Spring naar bijdragen

dag3


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Vandaag wel slecht hoor!Stress van mn werk en natuurlijk weer zitten piekeren over het slecht beeindigen van mn relatie.Goed moment om misschien....

Nee! Afleiding gezocht toen ik thuis kwam.

Macaroni opgewarmd van gisteren en daarna onder het genot van een bak koffie sigaretten gedraaid.

Gisteren zo'n rolapparaat gekocht.Scheelt weer wat centen.

Net mn schrift even ingevuld en nu even rondkijken en wat van jullie verhalen lezen.

Zelf ben ik (nog)niet zo van t reageren, het zelf even schrijven hoe ik me voel enzo doet me al veel goed.Ik lees jullie reacties en dat geeft me een heel goed gevoel.Ik ben niet alleen! Dat klote gevoel heb ik al zo lang.Het geeft me veel steun.Als nieuwkomer vind ik t nogal opdringerig om me ineens ergens in te gaan mengen en of ik nou zulk goed advies heb voor iemand? Ben zelf nogal aardig in de war over mn ontdekking dat mn gebruik zoveel beïnvloed heeft in mn leven.Ik weet ff niet of ik alles wel zie zoals het is.

Morgen en overmorgen eindelijk vrij kunnen krijgen van mn werk.Was de bedoeling dit eindelijk eens met mn meisje door te brengen maar zal dat nu met mezelf moeten doen.

Ik ga proberen het huis maar uit te sluipen andrs weet ik het wel.Ik ben een eersteklas piekeraar en dat zijn slechte momenten.

Maar zover is het nog niet.Vandaag nog even doorkomen en morgen maar beginnen met de eerste niet te nemen:D

Ik heb trouwens sinds een paar dagen constant een hele droge mond en drink 3x zo veel limonade dan ooit.Is dat normaal?

Ik heb mn doelstelling gezet op 3 biertjes per week.Het begint langzaam te dagen dat ik mezelf voor de gek houd en probeer maar een nieuw doel te stellen en dat is dus onder die 3 stuks te blijven.

Wat sommigen al zeiden : wat heb je aan 3?Niet veel want ik wil idd die roes hebben en daar heb ik in ieder geval zeker niet genoeg aan.

Helemaal niet drinken.Het geeft me tot nu toe, ondanks dat ik het steeds moeilijker vind, wel een beter gevoel.

Fijne avond iedereen en morgen weer kracht putten uit de prestatie van vandaag!:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed Jeffrey dat je tot het besef bent gekomen dat je jezelf voor de gek houdt op deze manier.

Doe maar lekker rustig aan kerel, jij voelt wat je aan kan.

Die droge mond zou te maken kunnen hebben met het niet meer drinken, maar als je je gespannen voelt, kan het ook daar aan liggen hoor.

Gaat het slapen wel, of gaat dan het piekeren beginnen.

De eerste dagen zijn het moeilijkst, daarna wordt het wat gemakkelijker hoor. Blijf geloven in jezelf, dan gaat het je lukken.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje,

Het slapen gaat wel tot nu toe.Ben aardig uitgeblust na zo n dag piekeren en mezelf in de gaten houden.

Idd nogal wat stress op t moment.Het verbreken van mn relatie valt me zwaar.

POSITIEF: normaal pak ik ze ff per 6pack of flesje of 2 rood en nu doe ik t tegenovergestelde.

Ik hoop alleen dat ik niet te hard van stapel loop.Dat doe ik met meer dingen.Er hard in en daarna inkakken.Maar ik houd vol!

Net de muziek maar een tandje harder gezet en proberen te ontspannen dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alles wat jou helpt is ok jeffrey

zolang je geen mensen beledigt of kwetst

kan het zelfs een andere lezer ook nog helpen

veel mensen lezen eerst een poos mee voor ze willen/kunnen/durven schrijven

om dat het proces van een andere nieuwkomer te volgen, helpt hen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee.Weer wat geleerd.Nou ben ik niet iemand van het bewaren dus dat uitpuilen valt reuze mee.Ruim op dit moment liever wat rommel in mn hoofd op.Dat gaat wat moeilijker.

ik moet zeggen: slecht begin vand avond gehad, maar het gaat wel weer lekker nu.Colaatje opdrinken en dan maar naar bed.op naar een nieuwe dag.

Weltrusten alvast allemaal.Bedankt voor de steun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed middag,

Sorry maar ik moet het even kwijt.

Ben gisteravond geknapt.Kon niet meer.

Had nog een paar biertjes en die in no-time achterover gekukeld :-(...

Daarna op bed bed natuurlijk zwaar liggen balen..

Werd vanochtend wakker met datzelfde vermoeide gevoel waar ik al zo lang last van heb.Neus potdicht en n redlijke pijn in mn kop.

Baal ervan maar vandaag maar weer positief proberen te blijven.

Alle drank is op er is nu niks meer in huis.

En laat die paar stomme biertjes die ik mezelf heb belooft elk weekend maar lekker zitten.

Ben er zo klaar mee!Gewoon kappen met die zooi, ik hou mezelf voor de gek door te denken dat ik wel kan reguleren....

Gewoon niet teveel aan denken.Ik ben net begonnen met stoppen dus ik ben er elke seconde van de dag mee bezig.Ja dat flesje is enorm groot geworden in mn hoofd de afgelopen week.Stom dat ik nog wat in huis had ook natuurlijk.Maar ja.Ik moet er maar van leren.

Weet alleen nog niet niet hoe ik het morgen op mn werk moet aanpakken.

Na de werkdag op zaterdag altijd met zn alleen even een borrel.

Zeggen dat ik medicijnen heb gaat het niet worden.Al vaker aangegeven dat ik pijnstillers heb, maar zit gewoon lekker mee te borrelen.Dus waarom zou het nu anders zijn.

Denk dat ik maar zeg dat ik gewoon wat last van mn maag heb en dan zie ik de volgende keer wel hoe ik het aanpak.Maar aanpakken moet ik anders ga ik op mn werk voor t gaas.

En dan loop ik daarna net zo makkelijk de supermarkt nog even in om in te slaan.

Zo met mn jongen even op visite bij zn neef.Die is na 8 maanden stage weer terug in het land dus hebben we even wat om te babbelen.

Iedereen fijne dag en jullie ook sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak het je niet te moeilijk Jeff

misschien maar even een smoes dat je ergens moet zijn morgen na het werk.

Volgende week sta je weer wat sterker hopelijk.

En iets in huis hebben, dat wil ik ook nog steeds niet hoor

die kat en dat spek:P:D

vallen is soms nodig

om weer op te kunnen staan

go for it:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heel herkenbaar, jeffrey.

zo'n bedrijfsborrel hebben wij ook.

en ja, daarna liep ik ook de supermarkt in, scoorde een simpel te maken maaltijdje en een fles wijn en

hop, de vrijdagavond was verdwenen.

een echte smoes heb ik nooit gebruikt, om eerder weg te gaan.

simpelweg roepen: ik moet nog boodschappen doen en koken en anders is mijn hele avond weg!

was eigenlijk genoeg.

over mijn eigen drankgebruik heb ik het niet eens gehad.

ik heb het geluk dat ik mijn werkzaamheden gedeeltelijk zelf in kan delen.

dus nu werk ik op donderdag iets langer door, zodat ik vrijdag wat eerder klaar ben.

nu ga ik op vrijdagmiddag naar de markt,

ruim thuis alvast een beetje op en kook uitgebreid.

op de bedrijfsborrel ben ik al sinds januari niet meer geweest

en daar is men ondertussen aan gewend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft me wel geholpen om dat kleine verschil te zien tussen dat slepende gevoel waar ik al jaren mee loop en besef me dat er een heleboel te verwijten is aan dat langdurige gebruik.Ik voelde me van de week een stuk scherper en relaxter.

Niet alles teveel door mn hoofd laten spoken.op naar de volgende periode, hoe lang die ook mag duren.Volgende maand mn vakantiegeld binnen en ik ga dan achter zo'n fakirmat aan.Thanks jane4. Baat t niet dan schaadt t niet.

Nog maar even achter de comp. wat met de muziek rommelen.De tijd gaat dan supersnel want ik bak er eigelijk niks van:D.Morgen er weer fit uit.

Iedereen een heel prettig weekend alvast en tot spreeks..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes! De bedrijfsborrel overwonnen!!

Heerlijk even dat goede gevoel over mezelf.Ik mag toch wel een klein beetje trots zijn?

Volhouden om dit weekend ook niet te drinken, dan heb ik mn doelstelling ook overtroffen.

Vandaag de nieuwe controller voor de playstation binnen gekregen.Kan ik eindelijk samen met mn jochie gamen..Ik bel hem of die morgen komt :D.Heb ik gelijk afleiding.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je mag zelfs

een boel veel trots zijn:D

bedrijfsborrels kunnen een

behoorlijke druk leggen.

Ik heb vroeger wel eens op vrijdagavond

na zo'n borrel een volleywedstrijd moeten spelen,

niet echt fijn!

lekker gamen met je zoon is een mooie beloning

en straks je matje hopelijk ook!:present::musicnote::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank dames.Zo blij:) .Hey waarom kan ik geen 10 smiley achter elkaar zetten?Ik hoop dat jullie je net zo blij kunnen voelen als ik op dit moment.

Mn jochie komt morgen nadat ik bij mams op de koffie ben geweest.En hij blijft lekker slapen!!Breng ik hem maandag naar school.Life is ff goed..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeffrey, je bent welverdiend trots op jezelf. Een grote overwinning.

Als je selecteert emoticon doet en "smile" neerzet, ga je weer terug naar selecteer emoticon (bovenin) en dan opnieuw :), enz. Je kunt ook met ctr. c en daarna ctr. v , werken. Zo maak je ook slingers. Steeds het rijtje selecteren en weer afdrukken met ctr. v. Ik leg het onhandig uit, maar het is een kwestie van oefenen. Ik als digibeet, heb het ook onder de knie gekregen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, het weekend overleeft.Gelukkig genoeg afleiding gehad.Heerlijk wat extra tijd met mn zoontje doorgebracht.vanavond heb ik hem naar de avondvierdaagse gebracht.Hij is dik 10 jaar geleden gestopt met en staat vanaf dat moment droog.

Wat oude "maatjes" tegen gekomen dus de gedachten kwamen wel naar boven.Natuurlijk de oude gewoontes van borrelen onder elkaar.M'n broer was er ook en heeft me gezegd te steunen als ik het moeilijk krijgt.Ik heb het kunnen verdringen en dat sterkt me tot nu toe meer dan ik had gedacht.Ik vind het zonde om mn "record "te vernaggelen dus we gaan door.

M'n weekend borreltjes die ik mezelf had belooft als ik doordeweeks niet zou drinken,heb ik laten staan.

Voel dik lekker moet ik zeggen!

Wel komen de gedachten een beetje naar voren van hoe lang kan ik dit volhouden?

Barst van de energie.Ben vanacht pas om half 3 gaan slapen.Om half 2 nog maar een bak soep klaargemaakt en lekker opgepeuzeld :D

Moest het weer even kwijt.Dat is voor mij ook een goede therapie.Ik raad het iedereen aan die het er moeilijk mee heeft om het ook te proberen.

Fijne avond allemaal en sterkte...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...