Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 mei 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb gister niet gereageerd maar wel meegelezen.

Ik neem me petje voor je af want je zit niet echt in een makkelijke situatie.

Ik heb het in mijn eentje vaak al lastig, laat staan met z'n tweeen.

:present:

Ik vond die oplossing van die fles jenever echt geweldig:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Soothe!

Alles goed?

Nee, we zullen de anti-spanningslokjes maar achterwege laten he.

Maar inderdaad, mag blij zijn, dat ik toch wat gevonden heb,want leeftijddiscriminatie bestaat wel degelijk volgens mij.

Toen ik een maand geleden, naar een opleidingsplaats solliciteerde (4 dagen werken,1 dag school), kreeg ik te horen, dat ik vast en zeker de oudste van de klas zou zijn, en dat ze een heel zelfstandige vrouw voor zich zagen, die vast heel veel moeite zou hebben om, te leren van meiden die 20 a 25 jaar waren.

Dan kan ik wel zeggen, dat ik daar geen moeite mee zou hebben, maar ja,

Kreeg, netjes een brief, dat ik niet helemaal in het profiel paste.

Ja,ja.

Nou ja, geeft niks,

Wat ik nu heb, is veel leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Lytse,

Ja, heb aan de ene kant veel zin in de nieuwe baan, aan de andere kant ook erg onzeker

Denk steeds;als ze maar tevreden zijn, als ik het maar leuk vind, en alles snel begrijp.

Dit heeft alles te maken met die nare stage-periode vorig jaar.

Dit huis, is gelukkig wel veel gemoedelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Dune: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop zo dat het goed met je gaat!

:musicnote::heart:B):sun::musicnote::heart:B):sun::musicnote::heart:B):sun::musicnote::heart:B):sun::musicnote::heart:B):sun::musicnote::heart:B):sun::musicnote::heart:B):sun::musicnote::heart:B):sun:

@ Marika: ik heb het laatste stuk van de dagdraad van gisteren nog doorgelezen. Je zit echt in een moeilijke situatie! Het komt op mij ook over als angst om je kwijt te raken. Zo schiet het natuurlijk helemaal niet op, want door zijn gedrag zou hij je júist kwijtraken.

Wie zou er nog belangstelling voor je hebben als je aan de drank was en veel te dik, denkt hij waarschijnlijk.

Ik vind dat je het goed hebt opgelost. Deze slag kon je toch niet winnen, dus verspilde energie als je het toch probeert.

Sterkte en kom hier maar lekker je hart luchten!:present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika ook ik heb het stuk van gisteren gelezen en herken toch wel het een en ander. Erg moeilijk om daar onderuit te komen, maar ikzelf heb op een gegeven moment toch meer zelf beslissingen genomen en was mijn manneke het er niet mee eens, nou dat was dat maar zo. Als ik dat niet gedaan had, was ik er onderdoor gegaan. Wat trouwens al een paar keer bijna gebeurd was. Daar heb ik van geleerd. Mezelf belangrijker vinden dan mijn manneke.

Toen ging het veranderen, omdat ik liet zien dat ik ook iemand was met plichten maar zeker ook met rechten.;)

Rapsi. het gaat zeker goed komen hoor, geloof een beetje in jezelf dan gaan anderen het ook doen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rapi. en dat is niet zo makkelijk hoor, dat kost best wel wat moeite.

Maar je straalt dat uit waar je zelf in geloofd. Die ander pikt dat op en gaat ook zo naar je kijken, is mijn ervaring. Maar het gaat goed komen meisie, zeker weten.:present:

Zo nu ff eten na een dag harde arbeid. Vanavond songfestival kijken. Ben heel benieuwd, snapte niet dat Anoek zich op gegeven had. Wat een afgang als ze niet door gaat. Zo'n goeie zangeres en zo'n prachtig lied. Ga voor haar duimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks voor de tip Blo,

Helemaal waar, wat je uitstraalt breng je over.

Was dat zelf bijna vergeten, maar is zo hoor.

Komt goed (beloof ik mezelf!)

En weet niet of ik het songfestival kan uitzitten.

Denk het niet, rol meestal om 20.30 al om van de slaap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Belle heeft je schuldig voelen enig zin???? Ik bedoel, je schiet er niets mee op om je schuldig te voelen dus probeer dat van je af te zetten. Misschien zou je in een schriftje voor jezelf op kunnen schrijven hoe je je nu voelt. Als je dan weer zo'n moment hebt, kun je daar in eens terug lezen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan,

Ik kijk morgen wel naar het journaal,

Vertellen ze vast wel wie gewonnen heeft.

Belle,

Kijk uit, met zo'n klein flesje,

Ben ik ook ooit eens mee begonnen.

Binnen korte tijd, werd het kleine flesje gewoon weer groot.

En met het drinken, van zo'n klein flesje, wakker je de trek ook weer aan

En je ex-vriend is het toch zeker niet waard om zijn gelijk te krijgen!

Wel moedig van je dat je het hier meld.

Het delen, van zulke, voor jou heftige dingen, is goed.

Maar schuldig voelen, is een negatieve energie, daar word je moe en somber van.

Heej, Kop op he.

Je kunt het!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond,

nog niks gelezen...

dus sorry als ik ergens "midden in" val..

zat de hele tijd al met dat song festival in mijn hoofd ,

walter verdin, storingen...

hoewel dit een heeeeeeeeeele rare versie is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belle we hebben allemaal gelogen tijdens onze drankperiode. Vaak deed ik het zelf omdat ik bang was op m'n donder te krijgen. Maar je bent hier in ieder geval eerlijk. Kom op meid, pak een kop thee, ga lekker bankhangen, tv. kijken of pak een warme douche. Helpt altijd erg goed, en eet wat. Dan verdwijnt ook die roes sneller. We gaan er weer voor.

Verwacht niet dat alles nu gelijk lukt, je bent nog maar net bezig je verslaving aan te pakken.

En peuter kan ook niet ineens lopen, dat leren ze ook door te vallen en weer op te staan.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...