Runningliesje Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Goedemorgen frummels! Na een nachtje praktisch te hebben overgeslagen wordt het nu maar tijd voor koffie! Geen honger nog, dus de lekkere broodjes bewaar ik tot na mijn lange DL (DuurLoop). Wie kan ik vast inschenken? Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 20 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 PS, geen dagpact voor mij, ik heb samen met mijn nieuwe maatje besloten te stoppen dmv afbouwen. We gaan samen stoppen, toch Belle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhk Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 hier ook weer goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 goede morgen frummels. ik lust wel een mok koffie liesje. liesje en belle zet 'm op, moet lukken samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 liesje is het wel verstandig om 20 km te gaan rennen? je lichaam heeft al zoveel te verduren vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 oh ik zit alleen aan de ontbijttafel. nou ja ik zal m'n bordje schoon likken dan kan de volgende hem gewoon gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Goede (natte) morgen iedereen !! Gisteren droog, vandaag dag 2. DAGPACT Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 goeiemorgen deze stille 3e Pinkstermorgen. gelukkig is mijn sportschool open (en die van Yvonne ook:D) dus wij springen zo op de fiets, he Vonnn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Dagpact Acer Het zou toch lekker zijn als het grijs eens veranderde in blauw en 10 in 20!!! Fijne maandag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Dagpact Muffin Acer Sorry.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Goeie morgen kanjers:) Gisterenavond geen zin meer om op het forum te komen. Een beetje moe. Vannacht heerlijk geslapen en dadelijk alvast wat planken gaan halen en wat plankenhouders van de muur slopen bij J. voor m'n inloopkast. Goh er blijven zoveel klassieke cd's over bij hem. 5 grote dozen vol. En een paar honderd cd's. Allemaal franse chansons, en ook klassiek. Misschien dat ik ze hier op een draadje ga zetten, voor de mensen die ze willen. Maar even kijken. Vind het zooooo zonde om dat weg te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Goede morgen allemaal Dagpact Muffin Acer miranda Albert Lytse waar is Joris eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Dagpact Muffin Acer miranda Albert Lytse Tatum Goedemorgen. Lekker zo'n extra dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Ik loop trouwens al een tijdje te piekeren. Half juni is er een bestuursvergadering van de alleengaanden groep bij mij. En eigenlijk wil ik geen alcohol schenken. Het is immers een bestuursvergadering, geen club-uitje. Op zich geen probleem. De andere bestuursleden drinken óf ook geen alcohol óf wat ze voorgezet wordt. Maar nu is er één vrouw die zelfs midden in een café in een groep durft te zeggen dat ze niets lust waar geen alcohol in zit. Alleen koffie, thee en water. Nou heb ik meer dan genoeg thee in huis....... Ik sta op het punt om haar een mailtje te sturen. Of ze al eens Rivella of druivensap heeft geprobeerd. Rivella heb ik altijd in huis en druivensap wil ik met alle liefde kopen. Liever dan een fles wijn. Ook al vind ik het geen enkel punt om de restanten mee te geven. Maar gaat dat niet wat ver voor één persoon? En waarom een mailtje en niet langsgaan? Tja dat kan ook maar dan ben ik er wel heel veel tijd in aan het stoppen. Aan de andere kant wil ik best voorstellen dat die vergaderingen vaker bij mij worden gehouden. En dan zou dit probleem in zijn geheel wel zijn opgelost. Advies zou zeer welkom zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Oei Taat moeilijk. Ikzelf heb nooit moeilijk gehad om hier drank te schenken voor iemand, en dus ook in huis te hebben. Maar je zou kunnen zeggen, als je het persé niet wilt, dat er bij jou geen drank in huis komt omdat je daar in het verleden nare ervaringen mee hebt gehad. Als ze geen alci is, heeft ze daar geen moeite mee. Het is jouw huis. Een mailtje sturen waarin je vraagt of ze ooit iets anders geprobeerd heeft, is denk ik niet zo duidelijk. Het niet prettig vinden om alc. in huis te hebben vanwege nare ervaringen, is veel duidelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Per mail zou ik zoiets zeker niet doen. Ik zou er gewoon een telefoontje aan wagen. Zeggen dat het je juist te binnen schiet dat je normaal gesproken geen alcohol in huis hebt en vragen of dit een probleem is. Wie weet lost het zich dan vanzelf op. Zo niet kun je altijd nog bepalen wat je gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Tatum ik zou gewoon thee schenken dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Ik reageer nog niet, maar ik lees jullie wel. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Misschien zou ik inderdaad moeten denken: ik schenk thee en verder heb ik Rivella en druivensap in in huis. Kan ze dat proberen met kleine glaasjes. Het is nog veel erger: ze heeft een hart-operatie gehad (ik dacht een bypass-operatie) en ze mag niet meer dan 2 glaasjes hebben. En daar loopt ze dan ook al treurig bij te kijken. Als ik er zo over nadenk kan ik bijna beter het adres van deze site geven. Allen doe ik dat niet, want dan kan ik niet meer anoniem meeschrijven Belle, hoe reageren mensen als je geen alcohol op een feestje in huis hebt of weet iedereen van je probleem af? Ps: ik vier mijn verjaardag niet. Normaal komt hier alleen dochter in huis en die wil graag dat ik niet drink. Overigens heb ik wel een baan waar ik 4 dagen per week heen ga, dus dat vind ik wel voldoende "onder de mensen zijn". Dat naast de aleengaandenclub die ik dan zelf opzoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 20 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Hey Allen! Ik ben weer terug van 2 uurtjes rennen. Ik heb van mijn begeleider begrepen dat de combi wel mogelijk is, zelfs goed, om afvalstoffen af te voeren. Maar ik moet me dus niet gaan bezatten, want dat is dus weer gevaarlijk. Ik heb gisteren (of nou ja, vannacht) een goed gesprek gehad met Belle () en we maken duidelijke afspraken en zijn eerlijk tegen elkaar. Ik denk dat we over een paar dagen zijn gestopt, wat denk jij Belle? Alleen komen er een hoop hardloopwedstrijden aan en niets is zo fijn (of lijkt zo fijn) als een biertje met de groep achteraf... Daar durf ik dus geen beloftes over te doen, of houd ik mezelf nu voor de gek...? Eerst maar minderen, dag per dag kijken hoe het gaat. Tatum, lastig zeg! Ik zou het ook niet per mail doen, maar gewoon even bellen. Of de troep gewoon niet in huis halen zoals je zelf al zegt en daar moeten ze het dan maar mee doen. Sterkte! Liefs, Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Tatum ik geef geen advies maar zeg wat ik zelf zou doen. Ik zou geen drank in huis halen als ik daar zelf niet echt achter kon staan. Zonder commentaar thee enz. serveren. Het is MIJN huis. Ik wil ook niet dat er gerookt wordt dus dat gebeurt ook gewoon niet. Heel vanzelfsprekend. Maar ik begrijp best dat het moeilijk is hoor. Maar blijf bij jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Liesje, natuurlijk hou je jezelf voor de gek en ik denk dat je dat zelf ook wel weet. Je bent hier tenslotte niet "nieuw". Ik mag toch hopen dat je Belle niet mee gaat sleuren in het "geen beloftes doen" en die "lekkere biertjes achteraf". Die was toch al gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Hanneke, roken en alcoholvrij is toch een wezenlijk verschil. Met roken belast je een ruimte en daarmee ook anderen. Geen alcohol is enkel een persoonlijke keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Goedemorgen, Rustige dag vandaag voor mij. Heb ik ook wel even nodig merk ik. Eerst maar eens een bak koffie, dan wat hh klusjes. Verder niets. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Ik ga zo naar W fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden