stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 ik ga ook verder werken anders wordt t nachtwerk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Hoi, Ik krijg trek van jullie! Ik zit al een paar uur te bedenken wat ik vanavond wil eten en het wordt weer spaghetti, bij gebrek aan beter. Maar door jullie wil ik opeens kippensoep haha. Lytse, van harte gefeliciteerd met jouw jaar! Toppie!!! (En dan incl. alle slingers van pagina's hiervoor. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 mijn jongste wil geen pizza maar pasta met pestosaus. is ook zo klaar. ik denk ALTIJD aan eten. ben hobbykok en ga vanavond eens lekker in een nieuw kookboek duiken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Lytse, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE JAAR. Voorbeeld voor ons allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 alle steun is welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Ik heb zojuist besloten dat ik mezelf Kippensoep met stokbrood cadeau mag doen. Het is toch wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 toe maar! doe maar ruig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Goh, iedereen aan de soep. Ik niet ik bak voor mezelf een lasagne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Ik, verse zelfgemaakte tomatensoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Dit vind ik fijn te lezen Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 eet smakelijk allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Agnieta, ik ben heel erg blij je bericht te lezen en te merken dat het naar omstandigheden goed met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Hier aard. puree créme fraiche erwtjes en platte rib. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Ik ga straks aan de boerenkool-stammpot. Zowel de boerenkool als de gekookte aardappeltjes zitten samen in 1 pot. En ik doe er vissticks bij. Heel gemakkelijk en ik vind het lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 En Lyste heeft nog een slinger te goed: :rose:*:rose:*:rose:*:rose:*:rose:*:rose:*:rose: Lytse, topper, gefeliciteerd met één jaar nuchter zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Agnieta en ook Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Nu zit de Kippensoep in de pan en stokbrood in de oven en lees ik Jaap. Dat wil ik nu dus ook! Grrrr! Dat maakt de Kippensoep opeens een stuk minder lekker. Trouwens nog moeite gehad om Kippensoep te krijgen. Ik vind de Kippensoep van die ene Duitse winkel het lekkerst (de meeste dingen van de L'tje), maar daar was ik niet de enige in. Dus ik naar de andere Duitse winkel en met moeite nog één blikje kunnen krijgen. En nu maar hopen dat deze smaakt... Zul je net zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Goedenavond allemaal, Stientje welkom Vandaag had ik dus een drukke dag en ben de hele dag buiten geweest:$ in de regen dus. voel me verregend en koud blééh Zo maar es even iets lekker warms eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Of ik heb wat gemist, of ik heb er overheen gelezen, Lyts, waar ben je??? We willen je allemaal in het zonnetje zetten lieverd. Mss is het wel jouw keuze om juist nu even weg te blijven. Nogmaals proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Goeieavond, Madeleine, ik en de forummers hierboven maken onze soepen zelf hoor;) Dat is veel lekkerder. Albert, wat akelig met dit weer buiten werken. Jij hebt eigenlijk een koppie verse groentesoep verdiend. Maar er is ook tomatensoep en kippensoep (uit blik dan hé) Dus je kunt kiezen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Kies ik toch Kippensoep Kuns lekker Lies, Lytse zou later zijn vandaag, ze had wat te doen overdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 dank je voor t welkom. mijn eerste avond zonder wijntje sinds.... pfff heel lang. ben lekker aan t werk gegaan. had alleen om vijf uur even trek. nu niet eens echt. en anders git ik er nog een kopje soep in. vers dat wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Kunsie, mijn Kippensoep is niet te eten en daarom haal ik maar al te graag een blik. Mijn Groentesoep maak ik wel zelf. Dat is iets wat ik nooit uit blik zou eten. RL, Lytse gaf gisteren aan dat ze pas later vandaag zou reageren. Ik heb trouwens twee nieuwe duiven... Stien, welkom en succes met de eerste dag! Ik ben zelf nog maar net terug, dus ik weet niet wie er allemaal nieuw zijn. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 kippensoep is toch niet iets dat je kunt verknallen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Madeleine, Ik hoop maar dat je genoeg soep hebt voor 2 , want Albert komt bij je eten:D Leuk, dat je weer balkongenootjes hebt! En het zullen er snel meer worden, want ze hebben vaak 5 legsels per jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden