Spring naar bijdragen

Maandag 27 mei 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

en dan te bedenken dat de grootste boosdoener nog in bed ligt..... waarvan de wekker al minstens tien x is af gegaan....

nou, huis is redelijk schoon, was is gevouwen, nog drie kleine wasjes en ik ben klaar. ik ga nu echt aan het werk, dit is veel te gezellig...

ik blijf ingelogd want ik kan het waarschijnlijk toch niet laten om steeds stiekem ff mee te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: igor


ik zat even een klein stukje terug te lezen en las dat marika €1500 voor de online behandeling moet betalen van tactus. HEEL VREEMD want ik heb hem ook gedaan en het was gratis en anoniem. tevens maakt ze reclame voor een andere site, heb je het niet per ongeluk omgedraaid marika?

quote>


Dan zou ik even het hele draadje lezen. Marika kreeg het vergoed ( kostte haar wel eigen risico) maar het kost wel 1500 (2000 vlgns mij) euro.

Wat jij beweert kan volgens mij niet: het is OF "gratis" (maar dan moeten ze je gegevens hebben om te kunnen declareren)........OF het is anoniem (dan moet je alles zelf betalen).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dennis, het kan wel degelijk zoals Igor het beschrijft.

Indertijd, toen ik hier kwam kon je er, als je bij aanmelding maar helemaal naar beneden scrollde, kiezen voor gratis EN anoniem...

Je hoefde geen cent te betalen en je hoefde ook geen persoonsgegevens of huisartsgegevens of wat ook op te geven.

Volgens mij is die mogelijkheid al een poos geleden komen te vervallen.....

De verwarring is dus begrijpelijk, maar wat Igor schrijft KON dus wel.

En nu echt ...... wegwezen Von... aan het werk:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfft! Hoe doen huisartsen dat toch?

We waren druk aan het praten over mijn medicijn, AD, en dat ik ermee gestopt was, omdat het echt niet goed voelde, alcoholgebruik en dat ik weer aan de Refusal zat. We waren na twee minuten wel uitgepraat. En toen zei hij opeens:"En hoe gaat het nu ECHT met je". Ik voelde de waterlanders al opkomen. Gelukkig bleven ze weg. Maar ik was dus niet voorbereid op zijn vraag. Sjees!

Zo, nu weer thuis en dus ook maar aan de slag met de lamp. Beloofd is beloofd! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder niets, Stientje.

Hij had mij enkele maanden geleden Venlafaxine voorgeschreven. Daar reageerde ik absoluut niet goed op. Zeker niet in combinatie met Refusal. Dus ik ben met beiden gestopt, tot mijn huisarts zei dat, dat niet zo maar kon en ik weer met Venlafaxine moest beginnen. Dat heb ik onder protest gedaan en toen pas echt kunnen constateren dat het een rotmedicijn is. Ik ben in één keer gestopt. En de huisarts zei ook dat ik niets anders had kunnen doen, omdat het medicijn kennelijk niet voor mij was. Wel was hij blij om te horen dat ik weer aan de Refusal was begonnen. Waarschijnlijk ook, omdat hij zich heel erg veel zorgen over mij heeft gemaakt en dit geuit heeft aan mijn psycholoog. Die moest mij opname voorstellen, tot ze merkte dat ik niet aan het drinken was geweest, dat verder niet het probleem was (op dat moment), maar dat mijn Venlafaxine de boosdoener was. Die heeft het weer teruggekoppeld aan de huisarts en toen was hij gelukkig weer rustig. Heule lieve huisarts heb ik. :)

Ik heb hem nog wel gevraagd of hij misschien een oplossing heeft voor de onrustige gedachten die ik heb. Ik ben namelijk bang voor alles. Bang om ouder te worden, bang om rimpels te krijgen, bang om lelijk gevonden te worden, bang om mijn ouders te verliezen, bang voor de zon, bang voor de spiegel. Maar we zijn het erover eens geworden dat ik er maar gewoon mee moet leren leven. En of ik niet gewoon aan de studie moest. Lekker bezig zijn, want aan het werk gaan zag hij mij nog niet gaan.

Zo heel verhaal, maar eindconclusie is dat ik me goed voel zonder drank. Dat ik Refusal slik. Geen AD. En dat ik met mijn angsten moet leven. Ik heb ze trouwens eerder gehad, die angsten, op mijn 16e en 21e. Beiden werden opgelost door een nieuwe liefde. Dus ik moet ook op zoek naar een man :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hot, nee een man zal mijn probleem niet oplossen. Ik denk alleen dat een man wel, hoe zeg je dat, de scherpe randjes eraf kan halen.

En inderdaad, het op zijn beloop laten. Kan er toch weinig tegen doen. Dat is nu het enige aspect in het leven waar ik geen controle op kan uitoefenen. Het leven of de dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat vind ik ook hot, heel lief.

en hot... bergbeklimmen is een fantastische sport. (als je geen hoogtevrees hebt....)

en wat voor moois kom je onderweg wel niet tegen!

@madeleine: dapper hoor. ik slik ook velaflaxine, de eerste x radicaal gestopt, nergens last van. nu wel als ik t vergeet.

tegen angsten kreeg ik oxacepam.

ik heb het niet meer nodig, ben niet bang meer. voor niets zoals ik er nu tegen aan kijk.

venlaflaxine is in de afbouwfase. ik wil een schoon lichaam, zonder overbodige medeicatie. het heeft anderhalf jaar geduurd, en in die tijd heeeeel veel meegemaakt en gegroeid.

kreeg net een knuffel en een kus van mijn oudste, 17.

we zijn zo trots op elkaar.

zoveel geleerd

zo mooi

zo waardevol

ik zei altijd: als ik hem overleef (zijn gedrag) dan overleef ik alles...

ik sta in mijn kracht, met warmte en liefde. voor mezelf eerst en dan de rest.

ieder kiest zijn eigen weg in het leven.

zijn weg is niet de mijne

en dat heb ik te respecteren

en zo creeer je lucht en ruimte om te ontwikkelen.

en om in de spiegel te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...