Yvonne Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Goedemorgen frummels. De koffie is klaar, de thee staat te trekken en we beginnen weer aan een nieuwe dag. GOEDEMORGEN dus Eerst maar even een bakske en een beschuitje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Goedemorgen! Daar ben ik weer! Heb niet zo lekker geslapen vannacht. Ik werd om de zoveel tijd wakker. Maar goed, dan moet ik mijn ogen overdag ook maar open houden. Vandaag maar eens even kijken wat ik ga doen... Nu heb ik eindelijk mijn ritme een beetje op orde, begint er iets in mij te knagen dat ik wel zin heb in bier.... Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 NU AL ????? Good heavens Madelein, lekker een bakkie koffie of thee nemen hoor en een beshuitje... Goede morgen meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Eigenlijk maak ik me een beetje zorgen over Marika. Ze gaf zelf al aan dat ze bang was een ban te krijgen. Er is weliswaar geen enkel berichtje aangepast door Tactive, maar toch.... Ik heb haar gisteren hier niet gezien. Marika, laat alsjeblieft wat van je horen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Nou, eigenlijk bedacht ik me net dat ik vanavond wel zin had in een glaasje. Maar goed, daar hoef ik niet lang over na te denken. Refusal is ingenomen. Maar ik heb nu een bakkie koffie. En vanavond moet ik ook nog weg, want auto wordt bekeken door een bijklusmonteur. Kom ik ook net achter. Krijg je als je hoofd je agenda is. Het zou hier vandaag trouwens 20 graden worden. Gisteren voor het eerst de balkondeur open gehad. Toch wel lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Oh, gelukkig maar, geen gevaar dus vandaag. Ja, wat een heerlijk weer he? Gisteren was het hier ook al zo zalig. Geniet er nog maar van vandaag want ik geloof dat ze voor morgen al weer slechter weer hebben opgegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 goede morgen frummels. lekker koffie yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Goede morgen Dank je voor de koffie Von, ik neem een bakkie. DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Mogge Als Krekel hier toevallig nog langs komt,ze heeft mijn mailadres Sinds vorige week is ze weer even de weg kwijt... Jammer want het ging zo goed Het belooft een mooie dag te worden...dus mis hem niet Succes en bedankt voor de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Goedemorgen Igor en AR.. Lekker he zo'n bakje. Ik moet vandaag weer werken, maar voor de mensen die vrij hebben hoop ik dat het vandaag weer net zulk heerlijk weer wordt als gisteren, wat was dat genieten. En dat terwijl ik misschien een uurtje echt in de tuin heb gezeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Jij ook een goedemorgen Huttula.. en een fijne dag natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Jij ook een goedemorgen Miranda. Luitjes, ik ga er vandoor. hoogste tijd. Maak er een fijne dag van. Laterrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Goedemorgen, Even snel een bakkie doen voordat ik de deur uitga. Gisteren vroeg naar bed gegaan, met een knallende hoofdpijn. Vanmorgen moest ik me het bed uit slepen, nog steeds met hoofdpijn. Grrrr. Met het gevoel dat ik maar 2 uurtjes heb geslapen, wat niet het geval is. Nu een uurtje uit bed, kom een beetje bij. Ontbijten, kopje koffie en dan de deur uit. Hoop nog wel even om lekker in de zon te kunnen zijn. Het is hier nu nog bewolkt. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 DAGPACT Albert Lytse miranda Tatum Goedemorgen. Ik ben nog niet helemaal wakker. Eerst graag een koffie en dan opschieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 goeie zonnige morgen mensen en ik pas waarempel op de 1e blz hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 goie morgen allemaal, eerst ff thee. ik heb me grandioos verslapen tot vijf voor 8!!!!!!!!!!!! de jongste nog net op tijd naar school kunnen krijgen, die sliep ook nog als een blok naast me. nu heb ik vandaag heel lux de tuinman die lekker de tuin voor en achter doet. ik von dat ik mezelf wel mocht trakteren als ik zoveel dagen werk. vandaag ga ik dus lekker lunchen IN de tuin en genieten van al dat frise groen en appelbloesem om me heen. maar nu aan het werk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Originally posted by: TatumDAGPACTAlbertLytsemirandaTatumLydiagoedemorgen, lekker de zon in als het lukt.gisteren een superfoto geschoten, werd ik helemaal blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Goeie morgen Stientje, Je schreef gisteren over de leeuw die bij jullie in het kamp was. Waren jullie niet gewapend dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 kun je m plaatsen Lydia worden wij ook blij van:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 jane, hoe doe ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 bolletje, jawel maar iedereen was in slaap gevallen... de bewaking inclusief..... en later maakte ik een foto van een dode slang. pas thuis keek ik beter en er lag een leeuwin te slapen in het bosje erachter.... en daar liepen we dus vrolijk langs. allemachtig, wat was ik daarna gschrokken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Bol kan je dat uitleggen, ik niet en er is een draadje voor ergens bij thema's of tips. het schijnt makkelijk te zijn. een nieuwe uitdaging misschien en het houdt je van de straat he. ik ben zo weg, zie m vanavond vast wel. succes! en fijne dag allemaal de zon schijnt voor ons allemaal he:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 hoi sowhat, was was je nog laat aan het spoken gister/vanmorgen. gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 DAGPACT Albert Lytse miranda Tatum Lydia Acer Nou, dan ga ik ook maar eens iets doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden