stientje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 morgen allemaal, ik was al om 4.15 wakker en dus op een vreemd tijdstip op dit forum. vroeg gaan slapen,veel te verwerken gehad, vroeg naar bed en dus vroeg wakker. mijn liefste lief neemt afstand voor ik het nu kan of wil ik het overzien... koffie en thee zet ik 'op aanbod'... duzzzzzz diewil... ik ga maar aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Ook goede morgen Stien. Ik heb even terug zitten lezen.... wat naar dat het nu niet loopt tussen jou en je partner. Ik moet eerlijk zeggen dat het gemak waarmee je aankondigde dat je een nieuw hondje gaat nemen me ook wel een beetje verbaasde. Ook al wonen jij en je partner niet bij elkaar.... het hebben van een hond heeft toch een hoop consekwenties Stien, ook voor jouw partner lijkt me en zoals jij het bracht zette je hem aardig voor het blok. Kan me indenken dat dat stak. Misschien tijd om een goed om de tafel te gaan zitten en al die kleine (en misschien wel grotere) irritatiepunten uit te praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Maar dan nu even heel iets anders: Ik mis Marika al een paar dagen, heb het sterke vermoeden dat zij een ban heeft. Ik heb Tactive gevraagd of zij mijn mailadres aan haar willen doorgeven zodat Marika, als zij dat wil, contact met mij kan opnemen. Dat werd uiteraard geweigerd. Vandaar dan maar hier 'in the open', ik zou ook niet weten wat anders... * Mocht je behoefte hebben aan contact Marike, dan weet je me nu te vinden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Ik moet me haasten luitjes, Is al weer veel later dan ik dacht. Maak er iets van vandaag. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Goedemorgen Stientje en Yvonne. De laatste is al weg, zie ik, werk ze! Vandaag een extra dagje werken, met de kinderen naar de speeltuin om mijn verjaardag te vieren en die van mijn duo-er. Niet dat we nu jarig zijn, maar eens in het jaar hoort dat erbij. Volgens mij houden we het droog... Bijna de hele nacht niet geslapen, er is iets kapot aan de stadsverwarming waardoor de hele nacht de verwarmingsbuizen hebben staan te brullen en kraken, zelfs de buren hadden er allemaal last van. Om 4 uur heeft mijn man enkele hendels op goed geluk omgedraaid en toen was het over. Vandaag maar een monteur laten komen... He bah, wat begin ik m'n dag krakkemikkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 nee yvonne, dit hondje is geen opwlling, geen vlucht of wat dan ook. meer een diep verlangen van ruim vier jaar. mijn partner is er hoogstens x per week terwijl hij elke dag vlak langs mijn huis rijdt. hj maakt daarin keuzes die mij pijn doen/hebben gedan. maar nu maak ik een keuze die voor mij goed is. hondje gaat oveigens mee naar mijn ex in de weekenden dat de kids daar zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 nou, nancy.... ik doe krakkemikkig met je mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 DAGPACT Albert Lytse Tatum Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Goedemorgen Aicha, Tatum, Bolletje en AlbertRemmo! Ik moet ervandoor, hoop dat ik wat wakkerder wordt op mijn fietsje en dan vandaag maar een feestmuts op en doen alsof ik vrolijk ben. Ach, komt goed, wordt leuk! Fijne dag allen, maak er wat van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Goeie morgen allemaal. Feestneus tralidadida. Werk ze. Stien ik zou ook veel moeite hebben als ik een dier zou willen nemen, en mijn vriend zou dat niet goed vinden. ik heb 21 jaar lang een vriend gehad die ook 1 x per week hier kwam. Toch bleef ik bepalen in mijn eigen huis, wat ik deed, niet hij. Dat zou anders geweest zijn als we samen gewoond zouden hebben, maar dat was niet zo dus bleef ik toen wel zelf bepalen in mijn huis en in mijn leven. Hij paste daar ook in, maar ook dieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 ik lees t terug en zie dat ik war essentieels mis: mijn partner is er maar 1 x per wek, wil ook niet samen wonen, de jongste is net 11. ik ga nu mijn droom achterna, zo lang het nog kan. maar een breuk zal nooit om een hondje gaan, wel om mijn alcoholmisbruik van de laatste twee jaar. en deze stap naar tactus waardeert hij heel erg, maar vrees dat het te laat is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 @bolletje, ik vind dat ik met mijn gezin mag bepalen wat ik wil, maar dat doe ik altijd in overleg. een hondje is volgens hem een inbreuk op de relatie.... dat vind ik erg ver gaan, ook omdat mijn ex ons puppy liefdevol op zich neemt i weekenden dat ik de kids niet heb of andere zorgen daarom heen. ik denk dat jaloezie meespeelt, maar bovendien: ALCOHOL MISBRUIK, die dan nu angepakt is maar waarschijnljk te laat... de jongste zit aan de loops, en samen aan thee. middelste heeft de eerste 2 uur vrij, de oudste heeft de hele dag vrij... ikke dus niet. ik ga werken, tot later.. oh, koffie en thee staan klaar, zacht, middel en hard gekookte eieren ook, op verzoek roerbakei, gebakken ei met spek kan ik ook nog wel aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 iemand een warm croissantje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Precies Stientje dat denk ik ook. Mijn vriend vond ook altijd dat ik mijn dieren teveel verwende, vond mijn dieren nooit echt leuk en vooral mijn hondje, waar ik toen ook erg veel van hield, en dat ook uitte. Men zei toen ook dat hij erg jaloers was. Ik heb dat echt moeten leren zien want het gevoel van jaloezie ken ik eigenlijk niet zo goed. Maar ik heb hem toen al heel duidelijk laten voelen, dan ik hier de baas ben in mijn eigen huis. En ik denk dat jij dat recht ook hebt. Als jij en je kinderen gelukkig zijn met een hond, moet je dat doen. Jouw geluk en dat van de kinderen hangt niet af van hem maar van jouw vrijheid om zelf te beslissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 mmmm... ik ga geen dagdraad meer openen... de croissantjes zijn inmiddels verbrand... ik zit bye the way achter een verouderde laptop en die mist wel eens wat leters... daarom mis ik her en der wat.. knullie nu de deur uit sturen.... tot later!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Originally posted by: bolletjeJouw geluk en dat van de kinderen hangt niet af van hem maar van jouw vrijheid om zelf te beslissen.quote> Op de valreep: mooi verwoord, Bollie En nu naar werk. Werk geeft mij de financiële vrijheid om zelf te beslissen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 @bolletje, ik ben het echt met je eens.. hij vindt het een inbreuk op de relatie, maar dat is het natuurlijk niet. dat bleek later. hij vond de afelopen 2 jaar te zwaar, en dat wren ze ook, vooral voor mij die er letterlijk en figuurlijk en psychisch doorhen moest, en nu dit alcholprobleem wil aanpakken, mijn laatste en niet minste, uitdaging... maar het blijkt te laat te zijn, voor als nog... ik krijg geen contact me hem, ga hem ook even zijn ruimte, lucht etc geven die hij zo nodig heeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Goedemorgen allemaal. Stien, jammer dat ik vannacht wat anders ben gaan doen, ik was namelijk wel wakker, hadden we elkaar een beetje kunnen steunen. Ik kom nu ook alleen maar even langswaaien op dag 4 van het ultieme droogstaan. Mss even een bakkie met een lekkere croissant en AB-pil. 'kGa nog een slaappoging doen. Truste en ga goed vandaag! RL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 DAGPACT Albert Lytse Tatum miranda RL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 zware werkdag gaat het worden, ik moet ff doorbijten.. vanavond zouden we naar de heropening van ee museum gaan maar nu wil hij allen gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Goedemorgen, Het lijkt me sterk Yvonne dat Marika een ban heeft. In ieder geval is er zondag niets in haar postings over de Bouman gewijzigd. Waar je gratis een training kan krijgen, vergelijkbaar als bij Tactus. Zou ook wel erg vreemd zijn om daarvoor een ban te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Werkse Stientje, Laat je door mij niet afleiden. Kan ook niet want ben de hele dag op stap. Even eten, dan komt er iemand een oude fiets halen die ik op marktplaats had gezet en dan ga ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 geeft niet runningliesje, ht is en blijft mijn probleem en daarbij behorende verantwoordelijkheden en consequenties... maar alcohol en puber zijn de doorslag, ook al zijn beide problemen aangepakt en mbt puber zelfs opgelost. nu pak ik mezelf aan, ook ik kan niet alles tegelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 En er is maar een waarheid en dat is dat het nooit te laat is om wat aan je alcoholprobleem te doen. En nog zo'n open deur (inmiddels voor mij) De problemen die je hebt veroorzaakt zijn niet gelijk weg, maar je kan er wel voor zorgen dat je er niet meer problemen bij maakt door het gezuip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden