Yvonne Geplaatst 6 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Igor ..... oh meis toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Je hebt nu gedronken begrijp ik? En je hoopt dat 'dit' het laatste is? Dat bepaal JIJ he? Stoppen meis. Wat er verder ook aan de hand is, je hebt twee hummels die van jou afhankelijk zijn.... alsjeblieft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Lieve Igor, hoe kunnen we je helpen? Wat is er aan de hand?? Waar ben je precies bang voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Verdorie Igor, je bent zo waardevol, zo lief.... Blijf nou niet weg... Blijf hier en reageer alsjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 igor? blijf dan in ieder geval online... ik denk dat we je allemaal wel willen helpen. maar dan moeten we wel weten wat er precies speelt in je hoofd en hart. je raakt juist liefhebbende mensen/dingen kwijt als je gaat drinken... dat is mijn ervaring tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Igor hoi, waar ben je mee bezig zeg. Misschien zou het helpen iets mededeelzamer te zijn. Af en toe een kort zinnetje en weg ben je. Wat was nu de aanleiding b.v, voor zover er een reden mag zijn. Waarom zwicht je iedere keer weer opnieuw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Igie kun je niet even iemand van het forum bellen of zo? Ja en misschien zou je toch moeten kunnen proberen om te stoppen, want dat is toch weer de eerste stap die je moet zetten, anders kun je niet zo veel. Ik vind het zo erg voor je dat het nu weer niet goed gaat. Heb je geen bouillon of zo? heb je vandaag al iets gegeten? LYTSE Darten op 7. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Ook nu dump je wat en weg ben je. Hoe verwacht je op deze manier enige hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 misschien wat venkel iggie? Maar wat meer zeer doet dan je maagdat is belangrijker denk ik; ik hoop dat je een adb maatje hebt ommee te bellen of een afspraak te maken voor morgen misschien. Houd je taai meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Igor staat uitgelogd... he wat moeilijk nu. Misschien lees je dit nog: Igor, heel veel sterkte voor nu gewenst, misschien kun je nog even terug komen? Spui al je verdriet en/of ongenoegen, misschien dat dat helpt? Hmmm, dat zijn wel heel veel misschiens van mijn kant... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Igor, niet doen dit. Dit wil je niet. Je bent veel meer waard lieverd! En nu wegblijven is niet eerlijk, niet naar jezelf en niet naar ons. Je hebt een duidelijke hulpvraag gesteld. Laat aub wat horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Ik meld me af (droog uiteraard) heb ff rust aan mijn kop nodig. Fijne avond en welterusten alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 ik ga er ook vantussen truste:lips: en Igor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 goed dat je voor je eigen rust kiest RL, trust je hebt wel gelijk: igor stelt een duidelijke hulpvraag... en dan is ze weg. als je nog online komt igor, dan is er vast nog iemand voor je. en misschien ben je nu wel met iemand aan het bellen... dat hoop ik voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Dank je Lies en ook een goede nacht voor straks Ik meld mij ook droog af en ga ook afsluiten. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 ik wilde me ook droog afmelden maar blijf nog wel even, voor t geval dat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 En voor Jane op Kreta Igor ik hoop dat steun vind vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Lief van je Stientje, en jij bedankt voor je mooie bijdragen afgelopen dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Trusten Jane, Joris en RL. Ik vind het toch erg moeilijk hoor, te weten dat Igie nu aan het drinken is, en dat we eigenlijk niets kunnen doen voor haar. Jammer dat het na 1`berichtje afgelopen is. Ik hoop Igie dat je in ieder geval morgenvroeg wel weer komt en dat je de draad weer op kunt pakken. Het zou zo zonde zijn als je helemaal de vernieling in gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 ik zal eens kijken of ik bij wie is wie wat info over igor kan vinden, weet niets van haar. lijkt me wel essentieel. en joris, lief dat je het lief vind en ook voor de bijdragen. doet me goed. ik ben er in de eerste plaats voor mezelf, maar ik vind het ook belangrijk dat ik er voor anderen ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 oh sowhat, wat fijn dat je er ook bent. dag tien alweer, wat ontzettend goed van je!!!!! jullie zijn al zo veel verder dan dat ik ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Ik ga ook afloggen. Bol, het zou zomaar mogelijk zijn dat Igor niet meer aan het drinken is maar haar bed heeft opgezocht, we weten het niet he? Ik hoop het maar. Ik ga mijn bed ook opzoeken nu... ...Igor.. dikke knuffel voor je, ik wou dat ik meer had kunnen doen vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 hoezo alleen marika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Wat rot, Marika. Kun je hem niet bellen om erover te praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden