Dylan Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Goed, dan nemen we nu een volle fles waarop statiegeld zit. Die kost in totaal 5 euro. De inhoud is 4 euro duurder dan de hoogte van het statiegeld. Wat kost de inhoud en wat is de hoogte van het statiegeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Statiegeld 0,50 Inhoud 4,50 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Maar die Z daar moet ik nog even over nadenken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Neeeeeeee Kate, die Z ok, maar dat statiegeld verhaal??? daar ben ik nog niet uit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Zo heeft ieder wel eens een blinde vlek. Nu ga ik bijna aan mezelf twijfelen. Die rekensom valt toch geen speld tussen te krijgen? De inhoud is 4 euro duurder dan het statiegeld en het totaal is 5 euro. Klopt toch of niet? Leg jij die Z eens uit dan? Ben nu te lui om mijn hersens weer te kraken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 pffffff ik kan nu niet te "hard" nadenken , met al die wind enzo, en natuurlijk ook nog al die teksten die ik eigenlijk nog moet "doen". Ik leg je straks de Z uit, maar dan moet jij tegen een uur of zes ook de tussenstappen van het statie geld uitleggen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 De antwoorden zijn OK. Ben benieuwd naar jullie uitleg, hoef ik het niet te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Een som klopt of klopt niet, of ben ik nou gek? VM is je verstand weggewaaid 4,5 + 0,5 = 5 4,5 is 4 meer dan 0,5 Maar misschien leef ik wel in een verdwaasde sluimertoestand, wie zal het zeggen. Dylan gaf gisteravond nog een hint over niet staren maar scrollen. hm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Ik had al bedacht dat de letters voor forumnamen kunnen staan, maar waar moet ik dan de volgorde zoeken. Eerder hier op de draad? Zit ik warm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Nee, dat zal het ook niet zijn. Wie weet krijg ik nog een ingeving als ik het laat rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Wel warm Kate, maar geen forumnamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Anders probeer je ondertussen even een taart in 8 stukken te verdelen door 3 x (recht) te snijden of een pizza met zo'n roller in 7 stukken door drie keer (ook recht) te rollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Ik zie het ik zie het! letterlijk! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 En ik heb zitten puzzelen en letters van het alfabet zitten tellen. haha Wat bazel je nu over een pizza? Nee he, doe ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 zelfs ik zie het en dat wil wat zeggen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 De pizza Ik weet wel welk stuk ik neem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 knap Jaap ik zag het niet ook niet met buiten de lijnen denken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 maar 8 stukjes zie ik nog niet, of is de taart niet rond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Ik heb hem, de taart. Je begint met hem ik 4 kwarten te delen. Dat kan met twee keer snijden. Die pak je op en leg je zo neer. en nog een keer snijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Ja hoor, ronde taart maar een rechthoekige mag ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Die som met de 4 negens lijkt me goed. Ik was er zelf ook nog mee bezig,maar hoeft al niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Kan iemand mij die Z nog uitleggen, ik had het dan wel goed, maar ik ging rekenen en dat was dus niet goed?? Dus wat jullie zien, zie ik niet.....snik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Leuk gevonden jaap, maar laat nu de stukken eens gewoon op hun plaats tijdens het snijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Het staat op deze pagina ergens Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Je kan de taart natuurlijk ook eerst horizontaal in twee stukken snijden, zodat je twee plakken krijgt, en dan in 4 kwarten, of dus eigenlijk 8 achtsten snijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden