Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Nee Jane, het is een echt raadsel dus straks in het zonnetje misschien even uitpuzzelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 dat snapte ik nog net Aicha maar het is abracadabra voor me dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Dit topic weer naar bovengehaald merk ik. Goedzo VM, was het ook uit het oog verloren en merk tot mijn schaamte dat ik nog een antwoord schuldig ben gebleven. (Slinger) Antwoord: vreemdgaan (overspel was ook goedgeweest) Het raadsel van Aicha kom ik nog niet uit. Mogen de reeksen ook achter elkaar staan? En heeft de extra "return" na de derde regel enige betekenis? Of is dat ook om zelf uit te puzzelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Dat is allemaal om zelf uit te zoeken Dylan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 hmmmmmmmm, idd dylan, mogen ze ook achter elkaar en zijn het uberhaut "reeksen"!!! Nog niet te snel antwoord zeggen he... wil nog ff nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 E Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 een K of een E Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Niemand heeft het tot op heden goed. Hint: het betreft geen normale zin alleen de logische volgorde van het plaatsen van de letters geeft een oplossing! P.s. Ben er ook een week mee bezig geweest voordat ik dit kon oplossen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 sprak zij bemoedigend:D Nou dan mogen wij onze hersens ook nog wat laten kraken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 ja, als je eenmaal weet hoe het in elkaar zit is het heel logisch. Maar probeer maar eens de logica te vinden.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Alsjeblieft nog geen antwoord Aicha, ik zie het net pas staan en wil ook nog graag meedenken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Q Ik zie nu dat Jopie me net voor is, grrrr, dat heb ik weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Maar oke, in 20 minuten en dan beantwoorden via mob wat heeeeeel lang duurt, niet gek toch?:DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 jaja.............. was ik ook es buiten.... wilde (na die hint) ook zeggen cue, oh nee sorry Q................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 In ieder geval is dit ook weer opgelost, leuk! Iemand weer een nieuwe? Ik zal zelf ook eens kijken.... Heee VM, niet meer naar buiten dus, he, anders mis je wat ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 * dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Nou, Jopie was de eerste dus gewonnen. Nancy en V.M Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Volgende: E D C B A F J ? H G G H I J F A B C D E Welke letter ontbreek op de plaats van het vraagteken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 I Maar ik snap bij die eerste nog niet wat die eerste drie regels er mee te maken hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Die hebben er niets mee te maken Dylan. Afleidingstrucje. Er worden telkens twee opeenvolgende letters die in omgekeerde volgorde zijn weergegeven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Het antwoord was trouwens goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 De volgende: 7 2 8 9 8 4 3 8 3 7 4 1 9 0 7 1 2 1 1 0 2 7 1 7 2 0 3 ? ? ? 1 6 Welk getal van drie cijfers ontbreekt er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 091 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Dylan, jij mag niet meer mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 hey , hey , niet te rap he! T is ZOMER... laat me op zijn MINST een avondje nadenken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden