Taurus65 Geplaatst 16 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Hallo Jen, 4x4x4=64 64+ (4+4 )=72 72x4=288 288+4=292 Helaas !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 4 * 4 *4 =64 + (4 + 4) * 4 + 4 = 64 + 8 * 4 +4 = 64 + 32 + 4 = 100 De * heeft voorrang op de +. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 16 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Hallo Jen als ik dat laatste lees begint mijn hoofd te tollen. Ik zal er even over gaan dromen en geef hierop laters een antwoord. Welterusten en tot ziens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 :-) Slaap ze ouwe stier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Jen heeft wel gelijk :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 16 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Beste Jen, Helemaal goed, bij mij staat nu het schaamrood op het gezicht. Toch een paar hersencellen afgestorven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Dylan was me voor. wilde het ook nog over voorrang van tussen haakjes hebben, maar Jen had em juist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 16 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Ons kent Ons, Een golfspeler loopt op een zweer warme dag “uitgeput” na de 18e hole het clubhuis binnen en zegt tegen de barman: Zeg, Kerel, nu wil ik onmiddelijk iets ijskouds met veel alcohol d’r in. Zegt die barman: “Meneer, moet u even doorlopen naar het terras. Daar zit uw vrouw”. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 16 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Huh? Hoe kan ze nu ouder dan 33 én jonger dan 30 zijn? Ik snap het nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 *de vrouw is 28 en zwanger van dochter, die is 0 dus *over 10 jaar, 38; dochter is volgend jaar geboren, maar nog 0; dus over 10 jaar 9 (4 x 9 = 36) *33 jaar geleden was vrouw nog niet verwekt dus 0 (8 x 0 = 0) ??? *28 +( 6x 0) =minder dan 30 de zwakke schakel zit m in het 3e * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Dan kan ze toch ook 26 zijn jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 17 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Hallo Jen & Jane, Heb de vraag verwijderd omdat het een vraag was die niet in alle redelijkheid beantwoord kon worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 17 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Deze moet wel te doen zijn, Opgave Karel en Ingrid zijn broer en zus. Karel heeft meer broertjes dan zusjes,om precies te zijn, 1 meer. Ingrid heeft ook meer broertjes dan zusjes, hoeveel meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 18 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Dronken man Er komen drie vrouwen uit de camping kantine die behoorlijk aangeschoten zijn. midden op het terrein van de camping struikelt er een over een dronken kerel , even zien wie het mag zijn ,nou het is mijn piet niet ,die heeft veel groter neus. Nummer twee voelt hem aan zijn oren ,nee het is henk ook niet ,de derde voelt hem in zijn kruis en zegt het is niet iemand van deze camping. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Inderdaad, 3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 2 kan ook. Ingrid heeft dan helemaal geen zusjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Dan blijft het verschil 3 Nance (Karel en zijn 2 broers zijn samen 3 broers voor Ingrid) en ) 0 zussen dus met 1 zus worden het 4 broers voor Ingrid enz enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 O ja, effe herlezen en drie klopt, haha! Leuk dit! Ik zit:D er trouwens vaak naast, maar maakt niet uit! Ik neem er de tijd ook niet voor, ben weer veel te impulsief! Wijziging: tiepvautjuh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Ik zat van de week overigens wel drie uur (met tussenpauzes hoor) , ja echt, aan die som van Taurus met 3,3,7 en 7. Ik dacht dat worteltrekken niet mocht. Ik snapte er niks van dat ik er maar niet uit kwam. Ik ben namelijk gek op getallen. Gelukkig, iemand wist het wel. Wat een rijk mens ben je he, als je je druk kunt maken om deze spelletjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Originally posted by: jane4Dan blijft het verschil 3 Nance(Karel en zijn 2 broers zijn samen 3 broers voor Ingrid) en ) 0 zussen dusmet 1 zus worden het 4 broers voor Ingrid enz enzquote> was die jane me weer voor zeker, wilde ik ook net zeggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 18 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Degenen met 3 gefeliciteerd, Oplossing 3 meer. Als Karel X broers heeft, dan heeft Karel X-1 zussen. Dat is gegeven. Nu heeft Ingrid 1 broer meer dan Karel (Karel is de extra broer), en 1 zus minder (zijzelf valt af als zus). Dus: Ingrid heeft X+1 broers en x-2 zussen. Dat geeft 3 broers meer dan dat ze zussen heeft. Voorbeeld: Stel dat ze met 4 zijn: - Karel - Ingrid - Jos - Piet Karel heeft dan 2 broers en 1 zus. Ingrid heeft 3 broers en 0 zussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Die van de dronken man is leuk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 18 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Als je een lege 5 liter en een lege 3 liter fles hebt. En ongelimiteerde toegang tot water. Hoe moet je dan overgieten om exact 4 liter water te krijgen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden