Sandro Geplaatst 25 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2023 Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 25 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2023 Avicii en Linkin Park zijn altijd goed @Sandro.. Sandro reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 25 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2023 (bewerkt) Ridi, Pagliaccio! 25 februari 2023 bewerkt door Hadocque Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2023 Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 10 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2023 Hoe zou het toch met Shane MacGowan zijn? Er is een tijd geweest dat vrijwel iedereen die ik bewonderde alcoholist was. Hier zingt hij een gedicht van William Butler Yeats. Ik weet niet of die ook dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2023 10 uur geleden zei Oskar: Hoe zou het toch met Shane MacGowan zijn? Er is een tijd geweest dat vrijwel iedereen die ik bewonderde alcoholist was. Hier zingt hij een gedicht van William Butler Yeats. Ik weet niet of die ook dronk. Jep. Zie "a drinking song" Wine comes in at the mouth And love comes in at the eye; That’s all we shall know for truth Before we grow old and die. I lift the glass to my mouth, I look at you, and I sigh. Oskar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Voor @Oskar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Zit nu alweer met tranen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Dubliners zijn leuk, ook gezien. The Corries hebben echt mijn hart. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 24 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2023 Nog steeds zit ik met mijn hoofd in Ierland. Dit nummer raakt in al zijn eenvoud altijd een snaar bij mij. Dialoog tussen een soldaat die naar het front wordt geroepen en zijn zwangere vrouw die hij moet achterlaten. Grote thema's, wehmut und weltschmerz. En ik zou ook wel eens een paard willen kopen voor een mooie vrouw. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2023 en haar dan meenemen naar de oorlog? @Oskar Oskar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2023 Deze is ook zo mooi: Oskar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 24 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2023 1 uur geleden zei lady jane: en haar dan meenemen naar de oorlog? @Oskar Zeker Sjaan. Samen uit, samen thuis lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 24 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2023 Ik had de Dubliners de laatste jaren wat links laten liggen. Met de hernieuwde belangstelling ga ik weer speuren. Wat blijkt: Luke dood, Ciarán dood, Ronnie dood, Barney dood. Alle originele leden dood. Daar schrik ik toch van. Guus Meeuwis daarentegen leeft nog steeds. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 24 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2023 (bewerkt) What in the world did I do? 24 maart 2023 bewerkt door Hadocque Spirit en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 25 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2023 17 uur geleden zei Oskar: Ik had de Dubliners de laatste jaren wat links laten liggen. Met de hernieuwde belangstelling ga ik weer speuren. Wat blijkt: Luke dood, Ciarán dood, Ronnie dood, Barney dood. Alle originele leden dood. Daar schrik ik toch van. Guus Meeuwis daarentegen leeft nog steeds. Ja,alle dubliners zijn dood. Waren ook wel op leeftijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 13 april 2023 Rapport Share Geplaatst 13 april 2023 Deze dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2023 Omdat Nederland weer eens zó goed was.. Oh, oh Ik blijf toch nog steeds deze in ere houden. Echt, er is niks meer aan te doen want ik luister het nog vaak en vind het nog steeds een heerlijk nummertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden