Madelief Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik droom niet meer, ik rook niet meerIk heb zelfs geen verhaal meerIk ben vuil zonder jouIk ben lelijk zonder jouIk ben als een wees in een slaapzaalIk heb geen zin meer om voort te levenMijn leven houdt op wanneer jij vertrektIk heb geen leven meer en zelfs mijn bedVerandert in een stationsperronWanneer jij weggaatIk ben ziekHelemaal ziekZoals wanneer mijn moeder 's avonds vertrokEn ze me alleen liet met mijn wanhoopIk ben ziek, volmaakt ziekJe komt eraan, men weet nooit wanneerJe vertrekt weer, men weet nooit waarnaartoeEn binnenkort zal het al twee jaar lang zijnDat het jou niets kan schelenZoals aan een rotsZoals aan een zondeHang ik vast aan jouIk ben moe, ik ben uitgeputDoor te veinzen gelukkig te zijn wanneer zij hier zijnIk drink iedere nachtMaar alle whisky'sHebben voor mij dezelfde smaakEn alle boten dragen jouw vlagIk weet niet meer waarheen ik moet gaan, jij bent overalIk ben ziekHelemaal ziekIk giet mijn bloed in jouw lichaamEn ik ben als een dode vogel wanneer jij slaaptIk ben ziekVolmaakt ziekJij hebt me van al mijn liederen beroofdJij hebt me al mijn woorden ontnomenNochtans had ik aanleg voor jouw huidDeze liefde doodt meAls dat blijft duren, zal ik op mijn eentje creperenDicht bij mijn radio, zoals een idioot kindLuisterend naar mijn eigen stem die zal zingenIk ben ziekHelemaal ziekZoals wanneer mijn moeder 's avonds vertrokEn ze mij alleen liet met mijn wanhoopIk ben ziekDat is het, ik ben ziekJij hebt me van al mijn liederen beroofdJij hebt me al mijn woorden ontnomenEn mijn hart is helemaal ziekOmgeven door versperringenHoor je, ik ben ziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Just Like Heaven Een lied van The Cure maar hier in de uitvoering van Dinausaur Jr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 it's just a perfect day van Lou Reed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwegbert Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Wind of change - Scorpions Dit nummer werd op de begrafenis van ons zoontje gedraaid....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Originally posted by: dwegbertWind of change - ScorpionsDit nummer werd op de begrafenis van ons zoontje gedraaid.......quote> Heftig Bert! Maar wat een mooi nummer! Het is één van mijn favorieten.Goh je hebt je zoon verloren?Dit wist ik niet, heb je dit bij wie is wie geschreven?Zo ja, dan heb ik dat gemist.... sorry!Hoe jong was je zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwegbert Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Originally posted by: MadeliefHeftig Bert! Maar wat een mooi nummer! Het is één van mijn favorieten.Goh je hebt je zoon verloren?Dit wist ik niet, heb je dit bij wie is wie geschreven?Zo ja, dan heb ik dat gemist.... sorry!Hoe jong was je zoon?quote> Ha Madelief, dit staat niet bij " wie is wie " dus kun je ook niet weten. Onze oudste zoon is bij de geboorte overleden, wij hoorden 6 weken voor die tijd dat dit zou gaan gebeuren. Het is voor ons een heftige periode geweest, die bij ons beiden een plekje heeft gekregen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 toen ik erover nadacht dacht ik ook meteen aan het nummertje wat werd gedraaid op de crematie van mijn broertje,.. " have i lately told i love you" weet niet precies van wie.. het is niet meteen mijn muziek maar daardoor is het wel beladen,.. het is ook nog zo vers,.. afgelopen 7 augustus,.. dit zal ik nooit meer horen zonder droge ogen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwegbert Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: lillytoen ik erover nadacht dacht ik ook meteen aan het nummertje wat werd gedraaid op de crematie van mijn broertje,.. " have i lately told i love you" weet niet precies van wie..het is niet meteen mijn muziek maar daardoor is het wel beladen,.. het is ook nog zo vers,.. afgelopen 7 augustus,.. dit zal ik nooit meer horen zonder droge ogen..quote> Heftig & herkenbaar, volgens mij maakt het niet uit welk nummer je pakt maar al je dit koppelt aan een zo'n emotionele gebeurtenis dan krijgt dit nummer vanzelf de lading die je nodig hebt om weer terug te komen op het gevoel van dat moment.Je staat niet alleen, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Er zijn vele versies van het liedje. Have I Told You Lately That I Love You. Een aantal 1945 Lulu Belle & Scotty 1950 Bing Crosby 1951 1956 1957 Marty Robbins 1957 Niet te verwarren met Have I Told You Lately 1989 Of Rod Stewart Of ben ik het nu aan het verwarren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Maar tegenwoordig (nou ja het is ook al weer 23 jaren oud dit liedje) verklaren we elkaar de liefde zo: Ook niet onaardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: adamquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 PJ harvey En dan heel hard draaien. Prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 You are so beautiful to me Jo cocker versie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2011 Zo mooi!!!!! Deze ook!! Dit is ook een favoriet; http://youtu.be/S_ZRLYVXP0A Heerlijk!!!! Mijn zuiderse bloed gaat hiervan stromen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Ergens in de jaren tachtig kocht een plaat van the Jesus and Mary Chain, PSYCHOCANDY Ik was op zoek naar muziek die mijn ouders niet mooi konden vinden. Dat moest want zij hadden ook the beatles en the stones en daar konden zij zich mee afzetten. Volgens hun was er nu niet meer zulke muziek. En inderdaad vaak konden ze het wel hebben, maar nu had ik de juiste muziek. Hiermee opent de plaat. En het werd alleen maar beter. Sluit wel even een paar goede luidsprekerboxen aan anders hoor je enkel ruis. En dat zou zonde zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Deze week is mijn moeder 19 jaar geleden overleden, ik was toen 26 jaar. Ik kon haar nog helemaal niet missen! Dit nummer doet mij heel veel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ook een nummer waar ik graag naar luister. http://youtu.be/QDoVMX_AQCY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Geen kerst liedje maar wel mooi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Love on the Rocks - Neil Diamond Niet zo lang geleden nog ondervonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden