Spud Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Watership Down - Bright Eyes (Art Garfunkel) 432hz De playlist voelt nog niet als af voor mijn gevoel, maar ik ben geen DJ en verder ben en blijf ik altijd op zoek naar nieuwe geluiden wat muziek betreft. Dus kijk graag uit naar jullie nummers die jullie inbrengen. Tijdens het luisteren van bovenstaande nummer, nog eentje om het af te leren. The Hollies: He Ain’t Heavy, He’s My Brother (2019 Remaster Video) %s om %s bewerkt door Spud
Spud Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 7 - Teach your Children - Crosby, Stills and Nash 1970
renaldo61 Geplaatst gisteren om 10:12 Rapport Geplaatst gisteren om 10:12 karin123 reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Mijn reactie elders maar nog geen respons op gehad (en sorry voor mijn slechte Engels): Sorry for the late reply, but what happens if you see the fire as the mere destruction that mental disorders bring? Others see only the fire while the person himself is consumed by the fire committing destructive behaviour because he thinks it would help him, while others see the self harm?
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden George was heel lekker toen, wat was ik verliefd op hem destijds. Ook op Andrew trouwens😃 Nostalgie.
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Door die clip herkende ik ook weer 2 deze dames. Wat heb ik daar op gedanst in de IT. Heerlijk dat podium daar en die kooien waarin je kon dansen toen😃🙃
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Feestje 10 jaar It, Bijzonder duurt een paar minuten blijft voor mij bijzonder. Manfred was geweldig in de initiatieven en drijfende kracht voor mij destijds.
Mormel Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Even moeten zoeken om het origineel te kunnen spelen:
Mormel Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Leuk contrast met de versie waarmee ik ben opgegroeid:
Mormel Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden Geschrapte commentaar omdat sommigen er aanstoot aan zouden nemen: En dit was vele jaren voor onlyfans verscheen of de massale moslim migratie naar Europa. o
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden