Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Deze is voor iemand die het wel zal weten. Smaragdie reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Omdat Josh mijn droomman zou zijn mocht ik op mannen vallen. Smaragdie reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zachter om de nacht af te ronden. Deze al vaker geplaatst, maar hij is hier wel op zijn plaats.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) https://www.facebook.com/reel/1818204765724018 %s om %s bewerkt door lady jane
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s ALERT Alleen kijken op eigen verantwoordelijkheid! Komt drank in voor en they aint gay. Wil niet triggeren maar moest lachen om deze clip.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s kippevel; https://www.facebook.com/reel/926144135980240
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) https://www.facebook.com/reel/1337267230873453 %s om %s bewerkt door lady jane karin123 reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Om even bij het onderwerp te blijven van vandaag in de huiskamer :-)
lady jane Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden haha @Mariposa, het ultieme excuus om vreemd de te kunnen gaan?
Mariposa Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) 7 uur geleden zei lady jane: haha @Mariposa, het ultieme excuus om vreemd de te kunnen gaan? Eigenlijk bedoelde ik Satisfyer 12 uur geleden bewerkt door Mariposa
lady jane Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 3 uur geleden zei Mariposa: Eigenlijk bedoelde ik Satisfier. snapte ik wel, maar ja gezongen door een vreemdganger...........schot voor open doel he Mariposa en karin123 reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Denk dat sommigen hier deze situatie wel kunnen herkennen.
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Aangezien we hier toch met een meerderheid aan Nederlanders zitten, is het misschien nodig om een versie met ondertitels te zoeken.
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden De lyrics zijn moeilijk te verstaan voor zij die ze niet kennen, maar als je dit op youtube ziet is er iemand die ze uitgeschreven heeft. Dit was het Belgisch rondje, of nou, toch nog ééntje.
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Heb gezien dat er een kleine discussie was waarin duidelijk werd dat muzieklinks vroeger in het dagdraadje kwamen. Heel blij dat muziek een apart draadje gekregen heeft, want anders zou ik mezelf als zeer storend ervaren. Maar enfin, dit was Belgisch, laten we even kijken wat Nederland te bieden heeft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden