Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Met alle respect Smaragdie maar tijd om het hier nog is open te breken. 

En als iemand met enkele zelfmoordpogingen achter de rug zet ik volgende tekst even in het wit zodat je hem enkel leest als je die keuze maakt: mocht ik ooit toch voor een zelfgekozen einde kiezen hoop ik heel erg dat niemand er een emotionele bedoeling van maakt, want op het moment dat je daarvoor kiest sta je heel erg alleen en klinken die emotionele nummers door iemand anders erg cynisch. Mocht je dit lezen, neem het dan niet persoonlijk, mijn ervaring. 

Geplaatst

Kan het niet laten. In mijn ogen brilliante artiest die de generatie compleet begreep. Ben enorm dankbaar dat we het juk van katholicisme van ons hebben afgegooid, maar we moeten iets in de plaats krijgen, een doel waardoor dit bestaan niet uitzichtloos lijkt. 

Geplaatst
Zojuist zei Mormel:

@Smaragdie: we hebben een compleet verschillende muzieksmaak, maar hoe gaat het? 

Hoi @Mormel Ja ik zag/hoor het TOTAAL anders ja😄 maar sommige nummers kan ik echt wel waarderen. Hou wel van diversiteit en extremen. Leuke juist van dit muziekdraadje. Gaat wel met mij. Wat meer rust, Veel nachtdiensten gedraaid. Lastig om in normale ritme te komen. 

Met jou....? Wel wat gelezen, sommige dingen heel herkenbaar natuurlijk. Hoop dat je zo ook wat kunt gaan rusten.

Geplaatst

@Smaragdie: zoals ik dus zei compleet verschillend. 
Heb alleen je eerste berichten over je broer gelezen, dus ben niet up date, maar je mag me altijd een pb sturen als je wilt weten hoe het is voor iemand met die gedachte. 

En nu wat ernstigere muziek, maar ik hou het nog rustig voor jou (zwier hem maar op max volume):

Geplaatst

@Smaragdie: onze berichten kruisten. Denk dat er weinigen zo oprecht tegen mij zijn als jou. Hou je sterk en ik zou je een dikke knuffel willen geven mocht dit fysiek mogelijk zijn, maar in plaats daarvan luister maar naar het nummer. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...