VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Hots, ben heeeeeeeeeeeeeeeeel teleurgesteld! Kom ik weer es terug, zeg je nog niet eens halo!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Weer wat geleerd. Lutjebroek heeft hetzelfde kengetal als Bonn. @Hot: zou dat nummer toch maar even weer weghalen als ik jou was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Dylan, ik geloof zelfs niet dat dat een "echt" nr is...... en ja idd SCHRIJFSTEIL!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 runningliesje, je werkt dagelijks met vervelende mensen? wat voor werk doe je dan? ik dacht dat je bij een wereldwinkel werkte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 hallo VM! van mij dan, niet van onze HOT SPOT! hij vergeet je vast niet hoor.... misschien is hij druk aan het bellen? ik ga boodschappen doen, val om van de honger (trek) ik heb nog niets gegeten op een roerbakeitje vanmorgen na. had ook geen brood meer in huis. kaal eitje dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Steil: 1. als iets in sterke mate schuin op- of afloopt een steile helling een steile kust een steile trap 2. gekruld (van haar) recht en glad naar beneden hangend steile piekharen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 ach wijffie, nog niet beroemd... jakkes... wel alex een kusje gegeven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkieeeeeeeeeeeeeeeeeeee las t van je "ongeluk"!!! (ben foon kwijt heb nieuwe dus geen nr s meer....) tja he stienie, den hotseflots.... dylan!! hoe weet jij dat ik steil haar heb??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 haha aggie!!!! tja t komt en t gaat he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Stien, vervelende klanten heb ik bijna niet, meer klanten die veel energie vergen en tijd kosten terwijl er een hoop andere klanten staan te wachten om een beeldje of pakje koffie af te rekenen, dat bedoelde ik eigenlijk. Want ik ben dol op mijn klanten. Hotseflots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Wijfie, ik ben ook blij jou weer hier te zien. We hebben veel gemeen. Samen een pact afsluiten? Stuur me anders een PB, ik denk namelijk dat we in precies dezelfde situatie zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Lekker dan, een paar kiddoos schoppen net een voetbal door het raam. Hou je in Lies, hou je in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Flinke ster En die kinderen er natuurlijk vandoor. Grommm, gelijk maar de woningbouw bellen. BAH! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Haha Aggie! De bal is teruggestuiterd, anders hadden ze hem nog even mogen signeren. De kids zijn er helaas vandoor voordat ik achter ze aan kon. En ja, het wordt of de woningbouw of mijn WA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Goedemiddag! Gisteren contact met iemand die aan iets H.olistisch doet. Niet mijn ding, maar toen hij mijn foto zag zei hij zoiets van; Je ziet er aardig doorleefd uit. Ja, confronterend. Het blijft in gedachten even spoken. Verder niets te melden. Zo even een nieuw doosje paracetamol halen voor mijn polsje. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Jouw WA gaat dat zeker niet betalen RL. Die is daar niet voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Baaaaaah, kan ik geen beroep doen op mijn eigen WA (ik heb er ook geen verstand van), ga ik maar met een verrekijker voor het (kapotte) raam hangen tot ik ze weer zie en dan als een wilde stier er achteraan, nee geintje, ik dee da ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 En jij, Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Heb jij gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Hahaha, ik kap er mee Agnieta, Je past steeds tussendoor je berichten aan zodat mijn berichten nergens meer op slaan. Maar ik denk dat je me heel goed begrijpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Dag allemaal, Ik ben aan het bijlezen en allereerst een raad aan HTS: haal je telefoonnummer weg. Dit is een openbaar forum en er kan misbruik van worden gemaakt! Doe het anders per pb.! @ Dylan en VM: welkom terug, weggeweest om een andere reden, maar weg waren jullie! Nu eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Dan versta jij wat anders onder tik- en taalfoutjes dan ik, Agnieta Je verandert hele stukken tekst. Moet je zelf weten maar ik stop met reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Hoi Lytse! Leuk om je hier weer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 @ Roos: hallo Roos. Ik hoop dat je me nog leest, voor je weer weg bent. Heb je in deze dagen nog lekker kunnen fietsen, of is het bij jullie net zo'n weer als hier (10 graden en zwaar bewolkt, nóg droog). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden