Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

hallo VM! van mij dan, niet van onze HOT SPOT!

hij vergeet je vast niet hoor....

misschien is hij druk aan het bellen?

ik ga boodschappen doen, val om van de honger (trek) ik heb nog niets gegeten op een roerbakeitje vanmorgen na. had ook geen brood meer in huis. kaal eitje dus...

Geplaatst

Steil:

1. als iets in sterke mate schuin op- of afloopt een steile helling een steile kust een steile trap

2. gekruld (van haar) recht en glad naar beneden hangend steile piekharen

Geplaatst

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

las t van je "ongeluk"!!!

(ben foon kwijt heb nieuwe dus geen nr s meer....)

tja he stienie, den hotseflots....

dylan!! hoe weet jij dat ik steil haar heb??? :D

Geplaatst

Stien, vervelende klanten heb ik bijna niet, meer klanten die veel energie vergen en tijd kosten terwijl er een hoop andere klanten staan te wachten om een beeldje of pakje koffie af te rekenen, dat bedoelde ik eigenlijk. Want ik ben dol op mijn klanten.

Hotseflots :heart:

Geplaatst

Goedemiddag!

Gisteren contact met iemand die aan iets H.olistisch doet. Niet mijn ding, maar toen hij mijn foto zag zei hij zoiets van; Je ziet er aardig doorleefd uit. Ja, confronterend. Het blijft in gedachten even spoken.

Verder niets te melden. Zo even een nieuw doosje paracetamol halen voor mijn polsje.

Fijne dag!

Geplaatst

Baaaaaah, kan ik geen beroep doen op mijn eigen WA (ik heb er ook geen verstand van), ga ik maar met een verrekijker voor het (kapotte) raam hangen tot ik ze weer zie en dan als een wilde stier er achteraan, nee geintje, ik dee da ook... :D

Geplaatst

Hahaha, ik kap er mee Agnieta,

Je past steeds tussendoor je berichten aan zodat mijn berichten nergens meer op slaan.

Maar ik denk dat je me heel goed begrijpt.

Geplaatst

Dag allemaal,

Ik ben aan het bijlezen en allereerst een raad aan HTS:

haal je telefoonnummer weg. Dit is een openbaar forum en er kan misbruik van worden gemaakt! Doe het anders per pb.!:o

@ Dylan en VM: welkom terug, weggeweest om een andere reden, maar weg waren jullie!

Nu eerst verder lezen.

Lytse.

Geplaatst

Dan versta jij wat anders onder tik- en taalfoutjes dan ik, Agnieta

Je verandert hele stukken tekst.

Moet je zelf weten maar ik stop met reageren.

Geplaatst

@ Roos: hallo Roos. Ik hoop dat je me nog leest, voor je weer weg bent. Heb je in deze dagen nog lekker kunnen fietsen, of is het bij jullie net zo'n weer als hier (10 graden en zwaar bewolkt, nóg droog).

Lytse.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...