Spring naar bijdragen

Donderdag 27 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 110
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

@ Agnieta

Ik ben aardig opgedroogd inmiddels. Hoef me niet zo nodig meer te bewijzen.

En erbij horen is minder belangrijk voor me. Geaccepteerd worden is al heel fijn. :)

@Rapilos

Als nieuwkomer ken ik je voorgeschiedenis niet. Klinkt alsof je die ongezonde Pizza dubbel en dwars verdiend hebt! Geniet er van!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat,

Het valt inderdaad, niet mee, hoewel ik me naar iedereen voor doet als stoer, en dat het me weinig doet.

Dat is natuurlijk niet zo, in het onderbewuste broeit het toch.

Het is altijd hard en veel werken geweest, maar toch ook veel voldoening uitgehaald.

Bewijs, dat we het toch niet zo slecht deden, waren de velen bloemen en kaarten die we de laatste dagen kregen.

dat was erg fijn.

En nu een streep eronder.

Genoeg gemauwd.

Tijd voor wat nieuws

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dylan
Wat is er eigenlijk ongezond aan een pizza vraag ik me opeens af.quote>


Meestal, te veel vette kaas, wit deeg, waar niets meer in zit, en in het slechste geval, vette salami, of extra vette kaas.
Je mist bovendien, de verse groenten, en bij pizza hawai, is de gezonde ananas te verwaarlozen
Bovendien veel te zout.

Je kan 'm natuurlijk ook zelf maken, maar dar ben ik dan te lui voor:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

of de goedkoopste nemen en er dan

allemaal lekkere dingen op doen: champ., ui

papr., olijven, ansjovis, kappertje en feta.

En dan wat sla erbij en dan is het geheel best gezond hoor.

ik heb voor het eerst van mn leven nu de kapster aan huis,

dat briefje hing al 1 jaar op het prikbord voor als dochter

eens goedkoop geknipt wil worden. En omdat ikzelf niet meer na

haar 2e jaar geweest ben,

mag/moet ik van mezelf nu ook eens.

(na 15 jaar dus realiser ik me ineens:$).

Als ik ergens een hekel aan had, was het naar de kapper gaan

(en de tandarts, maar daar kom ik ook net vandaan).

2 moedige dingen op één dag dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een overwinningen!!

De tandarts: voor mij ook altijd een gruwel. Moest er veel gebeuren?

De kapper: Met mijn stekeltjes hoef ik niet naar de kapper met "Doe mij maar iets heeeel anders!!"... :)

Mijn vrouw kan dat heel goed zelf. Ik heb mijn eigen hairstylist. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rapi: ik had je er al over geschreven, het einde van jullie zaak. Sterkte!

@ Wijfie: kop op meid. Je zit weer op het goede spoor.

Ik eet gewoon sla en kipschnitzel. In de vakantie mag het van mij gemakkelijk. We zijn een aantal keren uit eten geweest, maar hoewel dat hier niet zo duur is, moet het niet te gek worden!

@ Metijs: ik heb lang de baard en snor van mijn man bijgewerkt, maar voor zijn melkboerenhondenhaar moet hij echt naar de kapper, zeker nu zijn kruintje kaal is.:D

Het is ook niet mijn favoriete bezigheid.

Ik heb vanmiddag in het gastenboek zitten tekenen. Ze waarderen dat zeer en in de loop van de tijd heb ik er al aardige dingen ingezet, al zeg ik het zelf. Deze keer had ik helemaal geen inspiratie, maar uiteindelijk is er toch iets uitgekomen.

@ Snoepje: gelukkig ben je weer goed bezig. Rustig laten kriebelen! Je weet wat er gebeurt als je eraan toegeeft! Lang leve het dagpact!:present:

Tot later allemaal en eet smakelijk.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

Je had me idd al eerder geschreven over de zaak.

Mijn man, is trouwens inmiddels een LATex geworden.

En alhoewel hij wel heeft helpen opbouwen, en afbreken (in de letterlijke zin van het woord) heeft en had hij niets met de zaak van doen

Hij is niet met pensioen, maar heeft gewoon een eigen goede baan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond mensen.

Vandaag druk gehad, veel diertjes moeten ophalen en ook weg moeten brengen.

Moesten op een gegeven moment een wilde kat met jongen uit een heel klein schuurtje halen, dus ik die schuur in. Bij het aangeven van de vangstok piepte ze er uit. Toen ik dat vertelde aan de centrale kreeg ik op m'n donder. Ik sta ineens bekend als een hele goeie wilde kattenvangster, heu maar weet daar zelf niets van. Hoe het nu mogelijk is dat ik die kat heb laten ontsnappen. Ja denken ze dat ik dat diertje met m'n handen vang dan of zo? Ik heb toch een vangstok nodig en als dat diertje toch nog door zo'n 7-8 cm. kier vlucht, tja daar kan ik niets aan doen. :angry:

Heb gezegd dat hij het dan maar lekker zelf op moet knappen.

Zo nu even een happie eten.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ben te moe om te lezen, hoe dat kan weet ik niet.

Maar als jullie lezen snappen jullie het misschien wel.

Mijn broer maandag geopereerd aan clusterhoofdpijn, ik zat net in Frankrijk, is goed gegaan, en gaat vandaag naar huis.

Mijn schoonvader in het ziekenhuis met 41.8 graden koorts, al maanden en dan op en af, en ze kunnen niet vinden wat er mis is.

Dan heb ik dus te maken met mijn Meissie, en dat laat me ook zeker niet ongemoeid, daar heb ik heel veel gevoel bij.

Op mijn werk persoonlijke problemen, niet van mij maar door anderen en ik ben een gevoelsmens.

Mijn hoofd zit gewoon vol.

Ik drink niet, en wil ook niet drinken, maar ppfff.

Vergeten kan niet, het is er.

Verdoezelen? Het blijft.

Teveel in mijn hoofd nu qua denken, en dat heeft ook te maken met mijn verleden.

Laat maar verder, iedereen is uniek.

uiteindelijk sta je toch alleen.

En ga je, nee, moet je kiezen voor jezelf.

Openbaar forum, ik kan niet alles neerpennen (zou het wel graag willen naar jullie), meestal jammer ja.

Laat verder maar.

Jullie weten een beetje wat er speelt in mijn hoofd.

Ben moe, van denken word je meer moe dan van werken.

Welkom metijs

Ben naar bed maar, net als gisteren bijtijds

Truste allemaal :lips:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond (alweer),

slaap lekker AR!!!

The ice-man redt t wel!! :present:

en de rest ook wel he...

Ik heb t vooral heel erg KOUD!

12 graden hier! En de dagen zijn al aan t korten he!!

Ga dus ook maar slapen denk ik zo...

net nog heel "emotioneel" moment...

mijne grootste is eigenlijk nen hele "coole" weinig emoties.

Kleinste wel! Diee "gooit met stoelen enzo;

Maar grootste gaat dus volgend jaar naar "grote school" (lyceum), afscheid nemen van enzo...

tranen!!!! En ik erbij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ VM: wat lief: grote mond en klein hartje? Het is me nogal niet wat, je oude vertrouwde school verlaten en maar weer zien hoe je je redt op die nieuwe. Veel onzekerheid!

@ AR: geen wonder dat je moe bent, als ik je verhaal zo lees! Lekker op tijd naar bed. Wens je Meissie sterkte van me en jezelf ook natuurlijk.

Gelukkig dat je niet drinkt. Hou vol man!:present:

@ Bollie: de beste stuurlui staan aan wal! Je laat zo'n beest toch niet expres ontsnappen!:angry:

@ Rapi: ja, dat is ook zo. Je wederhelft is nu LAT-ex. Even vergeten. Sterkte meis en hopelijk kan je wat meer in de verzorging gaan werken.

Weer even wat anders doen. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik ook nog even.

Gisteren is mijn man thuis geweest zoals zondag al aangekondigt, hij wilde praten. Hebben we gedaan. Voorlopig nog time-out maar wel in therapie. Geen idee of daar een wachtlijst voor is, heb ik naar geïnformeerd. Wacht nog op antwoord.

Mo av komt hij weer thuis maar is zaterdag alweer weg.

Gisteravond dus samen thuis (maar hij zat veel te werken......) en heb toen even gedacht 'een wijntje zou wel gezellig zijn'.

Vandaag mijn dag niet. Ben vanmiddag uit huis gevlucht. Even naar de stad voor afleiding maar JEMIG wat is het koud!

Zit weer aan mijn citroenwatertje maar een wijntje zou er wel ingaan. Ga dus maar vroeg op bed!

Tot morgen,

Polly

(vandaag niet eerder online geweest)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Heeft iemand nog iets van MM gehoord?

Vanavond was een heftig avondje. Ik heb de doktersdienst gebeld want ik voelde me helemaal niet goed. Bleek een gevalletje Hyperventilatie te zijn. Hetzelfde als ik zondag waarschijnlijk heb gehad. Enig verschil, nu was ik nuchter. Heb net een warme douche genomen en het lijkt nu over te zijn. Bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...