Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Dank je wel meiden voor jullie reactie.

Nee het wordt geen hetze hoor, maar sommigen hebben gewoon erg veel moeite met b.v. autoriteiten of om zich aan afspraken te houden, of de dieren niet zo serieus nemen enz. Ja en dat valt op.

Ikzelf zal niet makkelijk ook al is het heel subtiel, iemand terecht wijzen. Wel zal ik heel voorzichtig proberen te zeggen wat ik bij iemands gedrag voel. Dan kan die persoon zelf nog kijken wat hij of zij er mee doet.

Anders wordt het natuurlijk als iemand me echt op mijn ziel trapt. ja dan merk ik dat ik er toch al heel lang werk en flap er wat meer uit.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

en met humor kom je ook een heel eind Gula.

al heb ik wel eens vanuit onzekerheid niet

de juiste toon en dan vindt men mij soms arrogant.

ach het blijft moeilijk met mensen om te gaan

en ik ben ook niet de gemakkelijkste

ik heb graag een persoon boven me die en cappabel is

èn neutraal die kennis kan spuien op het moment dat

er conflicten ontstaan, zodat niets op de persoon wordt gespeeld.

Dan heb ik respect voor de autoriteit en werk ik op mijn best.

In het verleden was ik vaak de 2e vrouw (assistent vd chef) en

als dat omhooggevallen mensen waren, kon ik het werk doen waar

zij voor betaald kregen.

de laatste 21 jaar van mijn werkend leven eigen baas geweest

en dat beviel ehet beste; als er dan iets mis ging wist ik hoe het zat

en kon zelf verbeteren samen met (zaken)partner.

met vrijwilligerswerk heb ik er gek genoeg minder hinder van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het nog steeds erg moeilijk Gula om mijn grenzen te bepalen, hoe doe je dat???

Ik weet wel dat de behoefte om er eens flink tegenaan te gaan, minder is dan vroeger. Dat komt denk ik ook doordat ik ouder wordt. Ik ren niet meer maar loop bewust rustiger, probeer rustig aan te doen als ik aan het werk ben, maar merk wel dat ik nog wel steeds erg onrustig wordt als ik iets in mijn hoofd haal om te gaan doen. Dan moet dat meteen. Ook bij de dierenamb.

Daar is het alleen maar goed want daar wordt juist alles op de lange baan geschoven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Was laat thuis vanavond en ga nu eten maken en vervolgens bankhangen.

Weet nog niet hoe lang het hangen duurt, ik val nooit in slaap op de bank of ergens anders, daarvoor moet ik echt naar bed.

Gelukkig slaap ik wel, over alles nadenken doe ik op de dag en daarom word ik ook zo moe.

Ik ben een binnenvetter, dus alles vanaf mijn jeugd zit ergens in mijn hoofd opgeslagen.

Ik kon het allemaal prima terug stoppen, tegenwoordig blijft het hangen, misschien heeft het met leeftijd te maken.

Laat mij maar en af en toe zullen jullie wel een hap en snap meekrijgen.

Fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me even.

Zit ff lekker te knokken hier.

Heb alle flessen sterke drank de deur uitgedaan. Ze staan in de schuur.

De volle flessen kon ik eenvoudig verplaatsen. In 1 fles zat nog een bodempje.... En juist dat bodempje roept me: Zonde om weg te gooien!!

Gelukkig heb ik vanmorgen mijn naam op dat dagpact gezet.

Ga zo eerst met de honden lopen en dan maar in bad liggen (dan is het ook zo'n gedoe om naar die schuur te lopen :) )

Ik heb het plan om me vanavond nog te melden.

The Ice-man

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het mooiste plekje om rust in je hoofd te krijgen is voor mij op de kop van een schip en dan naar het water luisteren wat gespleten word.

Ik heb iets met water, geeft me rust als ik het hoor, en dan heb ik het over natuur water.

Niet over water uit de kraan (daar moet ik alleen maar van plassen;))

Waterval of stortbui maar verder geen auto`s horen of dergelijke dat is rust voor mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Weer even bijgelezen.

Vraag voor Bollie: in een bericht van de Dierenbescherming las ik, dat er ringworm heerst onder katten in verschillende asielen. Ze kunnen dan geen dieren plaatsen, want het is besmettelijk voor mens en dier. Hebben ze er bij jullie ook last van?

@ Gula: wat leuk dat je kinderen helpt bij de schooltuintjes. Ik heb een neefje en nichtje geleerd hoe wortels groeien, tomaten e.d. Het is echt een eye-opener voor hen. Zo leuk om te doen! Ik herinner me me eigen schooltuintje ook nog goed: we begonnen met onze letter in tuinkers te zaaien!:)

Het zal je veel voldoening geven.

@ AR: sterkte jongen. Neem je rust, hoe dan ook. Ik slaap ook alleen maar in bed, gelukkig. Als ik op de bank in slaap val heb ik dagen pijn in mijn nek!

De dingen die je beschrijft zijn ook voor mij een doorgaand leerproces. Ik zie wel vooruitgang, maar ik ben er nog lang niet.

Vanavond kom ik me nog even afmelden en ik ben benieuwd naar het verhaal van Wijfie.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet bijgelezen sorry, en ik hou het ook niet droog. Ben wel geminderd tot 2 biertjes per dag.

Vanavond een superavond gehad. De poldercross gelopen hier in het dorp, met modder, weilanden, gore slootjes, kanalen overzwemmen en rennen door hoog gras. Onwijs leuk! Ik heb al gedouched en ben voordat de gezelligheid te groot werd na de finish weggegaan. Brrr, ik heb het nog koud!

Maar ow, wat was het leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Ik kom me even droog afmelden.

@ RL: zwaar hoor, zo 'n parcours! Petje af. Over die drank hoef ik het niet te hebben, dat weet je zelf het best.

@ AR: ik had gedacht dat je al lang in bed zou liggen. Probeer in het weekend je hoofd leeg te maken. Buiten zijn, op de een of andere manier, misschien?

Hoe gaat het met je schoonvader? En met W.?

Ik blijf nog even hangen om op antwoord te wachten.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...